1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Echte Ajacied dan :cool:!
    In elk geval goed nieuws van die Patch...

    Er zit nu teminste vaart achter! Lag is toch een van de storendste dingen op Internet!
     
  2. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    1 van? het is het meest storende op live,, het maakt mij niet uit of ik een half uur aan het zoeken ben naar een game zoals in pes 5, maar dat de game wel lag-vrij kan spelen. ik ga ook niet meer online voordat de patch er is. lag-vrij of niet.
     
  3. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij mij valt de lag reuze mee, ik kan goed spelen! Desalniettemin wil ik ook heel graag dat de patch z.s.m. komt!
     
  5. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, weet ik niet Jows..het gebeurt niet ELKE keer volgens mij, en het is wel realistisch.
    Vaak zie je keepers ook zulke ballen pakken of wegstompen omdat ze twijfelen of hij nou naast gaat of niet..stoort mij in elk geval niet zo
    En Lag heb ik ook niet superveel last van..heel soms..
    maar zonder zou perfect zijn..nog ff op de patch wachten
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Het kan zijn dat het geruchten waren, maar ik meende dat ik ergens had gelezen dat spelers zonder bal met een arm omhoog de diepte opzoeken wanneer een medespeler de bal heeft.
    Ik had me daar erg op verheugd, maar ik zie zelden iemand uit zichzelf diepgaan. En ALS ze dat dan doen dan is er niks op aan te merken. Vreemd, want het stond toch echt in een of andere review.
     
  7. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed ff een vraag voor jullie...
    Als iemand (ranked) in mij lobby komt dan kan ik hem niet declinen maar kan ik wel m'n i-net stekker eruit halen en dan geen disconnect krijgen?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, want dan quit je de game. Dus disconnect!
     
  9. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    welke winkels in Amsterdam verkopen de Guide van PES6? ik heb me de pleures lopen zoeken maar overal issie al weg..
     
  10. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel op guide button drukken en dan naar je dashbord gaan dat is geen disconnect.

    GVD ik speel nu weer tegen zo'n cheater, ik scoor gelijk van de aftrap met een aanval en we hebben nu 6 minuten gespeeld en hij blijft weer in het pauze menu zitten. Ik speel in bernabeu maar blijkbaar kan het daar wel.:mad:
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja precies wat is dat voor BS?? Ik wil toch zelf wel bepalen tegen wie ik ranked speel.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee want als dat zou kunnen, dan is de hele ranking nergens meer op gebaseerd! Je kunt dan ongelofelijk makkelijk cheaten. Je kunt dan namelijk mensen uit Division 1 weigeren en alleen tegen mensen spelen uit Division 3. Dat is niet eerlijk. Als je echt goed bent, laat dan maar 's zien! Dus ook tegen de Division 1 spelers!
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke daar heb jij ook wel een punt. Maar toch ik wil ook gewoon tegen vrienden ranked spelen en hun puntjes afsnabbellen. Maar als je tegen mensen uit divisie 3 speelt en zelf zit je in 1 verlies je toch heel veel punten??
     
  14. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, maar als je voor het eerst online gaat en je word de eerste 5 games 3x uitgedaagd door top 50 spelers:emo: . Het is erg jammer dat ze niet meer die lobby's op je divisie hebben net als in Pro Evo 5.
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo ben er laatst pas achter gekomen dat je gewoon die 60 secondes moet wachten en dan gaat ie op nieuw zoeken naar een andere speler \o/
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speelde net een potje online en het was stopage time in verlenging, en toen ging de tegenstander op start drukken en de timer liep af maar de westrijd begon dus niet...

    Toen begon die gast tegen me te schelden dat ik moest leaven anders ging ie mij op een of andere BAD List doen, en hij zei dat het 3-2 was maar bij mij op het beeldscherm was het gewoon 2-2 WTF???

    Ik heb m'n MIC afgedaan nu maar ik ga dus echt niet leaven.

    Hij klonk als een amerikaan.

    Teqilla is z'n Gamer Tag.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Bikkel.:cool:
    Tja, ik heb wel eens van die vage shizzel gehad dat je allebei een andere wedstrijd speelt tegen elkaar.
    Alles door elkaar.:confused: Maar goed, jij kan hetzelfde doen. Dus wat een tutje.
     
  18. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is geleaved... ik vind soort dingen vrij irritant :p
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja, als je van mensen uit een hogere divisie wint, dan krijg je meer punten dan wanneer je van mensen uit een lagere divisie wint! Hetzelfde geld voor verliespartijen. Speel je zelf in Divisie 2, en verlies je van Divisie 1..dan is dat niet zo'n schande en krijg je ook minder punten in aftrek dan wanneer je verliest van iemand uit Divisie 3. Gelijkspel geldt natuurlijk weer hetzelfde! :)
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En dat vertel je zo langs je neus weg? Over dit probleem zijn op meerdere forums topics vol geschreven en jij hebt de oplossing :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina