1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds zo'n sukkel die in het pauze menu blijft hangen....
    Zelf zeg ik in een berichtje 24/7 online en meer zeg ik niet!
    Niet dat ik dat doet!:b:
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihihi

    Kwam er gister per ongeluk achter, k moest tegen een dude die nog nooit een pot had gespeeld, als ik daarvan zou verliezen kost het me zo'n 250 (d.w.z. 500 plekken) op de ranking dus k dacht k wacht gewoon totdat hij denkt dat er niets gebeurd en een andere room gaat zoeken. De tijd liep af van 60 seconde. bij 0 zei die, Constructing match!!
     
  3. basovich

    basovich Guest

    zit nou in de division 3C :cool:..

    maar net wel een wedstrijd met 2-0 gewonnen van iemand uit de division 1.
    een beetje raar, maar speelde wel goed:).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2006
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2

    Hehehe :D Ik las op PEsfan dat iemand gewoon 20 uur bleef wachten :lol:
     
  5. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wordt die helemaal mooi!Zegt die van dat ik expres blijf hangen!:lol:
    Zoek een vriendin Mr 24/7|:-
     
  6. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    jesus christus ik zit al gewoon 2,5 uur:emo: te wachten op een idioote spanjaard, gelukkig dat ik nog wel wat huiswerk en pc games heb want ik verdom het om te stoppen en nu heb ik em in t spaans even duidelijk gezegt wat ik van hem vindO-)
     
  7. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn team na 1 seizoen ML :

    --------------------Yohann Pelé-------------------------
    Perea----Fernandez----Pablo Ibanez/Kompany-----Maxwell
    ----------------Guarin--------Maniche-------------------
    Maxi Rodriguez-----------------------------------Martins
    -------------------Teves-----F.Torres-------------------

    Op de bank heb ik nog spelers als Kezman, Seitaridis, Prieto, Barnetta, Aguero..

    Petrov en Luccin en nog wat mindere spelers heb ik verkocht.

    Vanavond maar weer eens wat potjes online doen..
    Ik heb 'm trouwens voor de PC.
     
  8. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    azoo: met welk team speel jij in godsnaam zie spelers van allerlei clubs maar ik gok toch atletico madrid.

    zeg maar cago en tu leche. dan gaat die wel weg hoor.
    bij mij stopte er vandaag drie mensen omdat ze achter stonden handig ga ik lekker snel omhoor, rating is nu ongeveer 6200 op naar de 7000
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar het is wel kut dat ze zo makkelijk kunnen cheaten hoor. Heb echt geen zin om dan te gaan spelen voor de rank. Ga gewoon lekker player match spelen.
     
  10. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    niveau licht wel tamelijk laag bij player match en tot nu toe als je eenmaal veel wedstrijden heb gespeeld heb ik maar 3 of 4 cheaters meegemaakt van de nu +/- 110 wedstrijden die ik online heb gespeeld.

    ook zij don juan dat als je in division 1 zit en verliest van een division 3 veel punten verliest. Dit klopt maar dat houdt het spelletje juist leuker, hierdoor is het moeilijker om aan de top te blijven. Als ik verlies van ik die 20.000 staat zak ik meer als 200 punten op me rating. van 6100 naar 5900 bv. als ik win ga ik maar 50 puntjes omhoog. Ik moet daarna dus weer 4 wedstrijden winnen wil ik weer op de 6100 staan. Dit vind ik wel leuk hoe ze dat hebben gedaan. Ik speel veel liever tegen iemand rond de 1000 net als ik dan tegen iemand die 40.000 staat dat is niet spannend en je krijgt er weinig punten voor.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  11. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel inderdaad met Atletico Madrid. Ga binnekort opnieuw beginnen met een eigen team. Deze ML speelde ik eigenlijk om de game een beetje onder de knie te krijgen.

    btw: Martins speelt heerlijk in deel 6. Ik speel veel verdedigers op top player gewoon weg met hem,, en in dit deel kan hij ook nog eens scoren! In een half seizoen 7 keer gescoord op de linksbuiten positie! Topscoorder was trouwens Kezman met slechts 11 doelpunten.
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij transfers kan je Zidane kopen, alleen wilt hij niet komen. En het rare is hij is normaal gestopt. Maar is het iemand gelukt om Zidane te kopen, Cresp of Schevechenko? Of een ander goede speler? Kan je het dan beantwoorden met de naam van speler en de bedrag etc.
     
  13. Daniel1970

    Daniel1970 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bijna elke wedstrijd in de ML met een ander team omdat ik autosort gebruik. Is dit wel nodig, of kan ik beter met minder fitte spelers met meer kwaliteit verder gaan. Iemand suggesties?
     
  14. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel altijd met een vast team.. en als er conditie warnings zijn geef ik ze een wedstrijd/week rust. doe ik zo ie zo ook weleens als er geen conditie warnings zijn.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Welk team ben je en wat is je plaats op de ranking?? En hoeveel seizoenen ben je nu bezig?? En hoe staan de sterren achter hun naam?? 1,2 of 3? Daar ligt het namelijk ook aan. Maar als je een koning spits wilt moet je gewoon Baros, Tevez of Pazzini halen. Succes gegarandeerd.
     
  16. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik met nog een account 2 vs 2 spelen online ? Wat zuigen die online match rooms zeg..
     
  17. kuchiki Byakuya

    kuchiki Byakuya Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hey kan je je masterleaque team ook saven en dan gebruiken voor online ranked matches??
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Beide, neej... :)
     
  19. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom verlies je rankingpunten als je wint na penalty´s??
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat dat gelijk is aan gelijk spelen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina