Pro Evolution Soccer 6 [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus niet de sprintknop maar de andere rechterknop achter zorgt ervoor dat je een schot kunt plaatsen? (Ik heb ingesteld dat RT zoals bij PES5 sprinten is.) Moet ik dan zegmaar RB tijdens of voor het schieten indrukken? En dan ingedrukt houden?
    Zeg nou niet: "koop de guide". ;)
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is heel belangrijk dat je weet in welk stadion je speelde. Deze cheat kan maar met twee stadions en Konami moet weten welke... Ik heb ze over deze cheat wel gemailed, maar kon ze geen stadion noemen: Welk was het?

    Probleem is bekend bij Konami en er wordt aan gewerkt. Ook aan de bug met de melding 'room does not exist'
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik kon zojuist veel potjes spelen online. Als ik create match doe, dan heb ik binnen een paar seconden een match. Zelf connecten lukt niet altijd.
    Alleen moeten ze de buttonlag echt fixen. Het is echt lastig schieten zo, de meter vult zich veel te snel.
    Om te controleren of je buttonlag hebt moet je naar links of recht tappen tijdens een corner of vije trap. Als het beeld later beweegt heb je het.
     
  4. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    idd die buttonslag is echt het verschil tussen top of flop!
     
  5. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het dus altijd.

    Jep!
     
  6. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    schieten gaat iets beter, maar soms sta je voor een niet te missen kans en geeftie een stom zacht boogballetje...die legt de keeper gewoon stil in zn nek...zucht

    "create a match" en dan een minuutje wachten ?
    werkt bij mij ook niet, wacht al 3 dagen en staat thuis nog steeds aan...

    Kreeg er gisteren weer flink van langs door gasten uit mn friendslist(werkt perfect, ook geen lag) maar dat boeide me niet eens, waren leuke spannende potjes...maar wacht nog wel even voor ik ranked ga spelen

    kun je tijdens het wisselen van een speler, niet in 1 keer alle reserves zien ?
    nu moet ik met pijl naar beneden scrollen...was in pes5 wel namelijk

    heerlijk, minder gefluit van de scheids als je de bal pakt met een sliding

    vrije trappen is echt opnieuw leren, ik schiet telkens iemand uit de muur bewusteloos of de bal belandt op een auto ergens buiten het stadion
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jepz, precies zoals ik het zei. RB in jouw geval dus. Als je een goede spits hebt, dan heb je grote kans van slagen, al zal het schot minder hard zijn.
     
  8. mark8925

    mark8925 Guest

    nou gaan nog aardig hard hoor ;) net vloog die weer hard de kruising in met eto'o :+
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gister me eerste vrije trap verzilverd in een goal. Beckham natuurlijk :D
     
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    door op de x knop te blazen ? want je moet heel voorzichtig zijn..:)
     
  11. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn eerste poging ooit .. op de training meteen binnengeknald\o/

    maar dat was het dan ook :cool:
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Je kun rustig wat harder op X drukken, je laat de balk ongeveer halverwege vollopen en drukt (en houd ingedrukt) Y en het pookje naar boven gedrukt.

    Zo heb ik er met PES 5 meerdere ballen in laten vlammen en met PES 6 lukt het gister ook. :)
     
  13. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik heb er veel kunnen intikken met Juninho vanaf 22 m, dat is niet zo moeilijk maar in ML heb ik milan, en Pirlo doet het toch heel anders, dat is wel even wennen
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt ook aan de speler ;)
    Ik zelf schiet ze er met Deco en Ronaldinho gemakkelijk in, grotere afstand is wel wat moeilijker geworden. Gister een bal van 30 meter richting de kruising, de keeper duikt en probeert de bal te vangen. vloog ie tegen de paal op en liet ie de bal los, wel realistsch! alleen geen blessure als gevolg ;)
     
  15. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    gistern nog in ML, 7 -1 gewonnen met rkc waalwijk tegen roda jc, 7x hans van de haar.. wat een mannetje \o/
     
  16. Dioxic

    Dioxic Guest

    Heb je geen school kwdtje ? :b:
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Studentenleventje he ;)
     
  18. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze knoppen ook geswitched..
    Zodra je schiet en het balkje vult zich druk op je op RB voor een geplaatst schot, ff goed mikken en vaak zitten ze dan \o/
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mijn vrije trappen zijn nog altijd hoog over de goal gestrand :)!
    Hoewel er een aantal al op de lat en de paal zijn verdwenen, heb ik mijn eerste nog niet gescoord!
    Ik kom wel steeds dichterbij :cool:!

    Verder nog even een reactie op eXtince !
    Dit is mij namelijk ook opgevallen.
    In deeltje 5, kon je bij je opstelling doormiddel van je rechter tumstick naar links of rechts te doen, GELIJK doorschieten naar je Basis 11 en de reserves.
    Erg handig was dit met snel wisselen! :)
    Dit is nu dus niet meer mogelijk met een of andere knop?
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    geloof dat het met de back knop moet ofzo, zag het wel ergens staan namelijk...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina