1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds dat ik in die klote Arena speel heb ik geen vastlopende pes meer!Misschien een optie:)
    GA maar even online....:)
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mensen hoe kan dat? Ik speel 1-1. Heb 5106 punten, hij 5293. Hij gaat er 6 omhoog en ik omlaag!! Hoor dat niet andersom
     
  3. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wel...hij staat hoger (hij heeft immers meer punten)....maar jij houdt hem mooi op een gelijkspel. Je zou dus 6 punten moeten krijgen.

    Misschien een bugje ofzo....
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa lijkt mij ook, maarja van 6 punten ga ik niet kapot :)
     
  5. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk potje net gespeeld, iedereen speelt met die top teams. Had zelf maar Ajax gekozen, en moest voor de zoveelste keer tegen Manchester. Kwam nog 1-0 achter te staan. Maar uiteindelijk weten om te buigen naar 3-1 *)
     
  6. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde je met een sterker team dan hij?
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    jaa denk dat dat het is!!
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij hebben sommige die patch nog niet, zat weer met een hoop vertraging te spelen :confused:
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Of sommigen zitten gewoon iets te downloaden of zo tijdens het spelen...
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Sinds de patch kan ik ook eindelijk ranked matches spelen, maar ik heb er nu 2 gespeeld en 2 keer kom ik voor en loopt het spel vast. Zijn er ook mensen die niet vals spelen?
     
  11. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik ( als ik zel create match doe ) iemand afwijst als ie me uitdaagd? kzag namelijk nergens cancel staan ofzow, kon alleen acepteren:confused:
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja 2-0 gewonnen tegen ne spanjaard da mij zijn barca speelde.en ik met de beste ploeg ter wereld chelsea .ik blijf maar omhoog gaan in de ranking.weet er iemand van welk land die is da 1ste op de ranking staat
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    In ranked match kan je alleen maar accpeteren. Dit zodat je niet alleen maar "slechte" tegenstanders kiest. Bullshit regel als je het mij vraagt om de volgende punten:
    1: Wil je een "slechte" tegenstander spelen met weinig punten, dan neem je de gok dat wanneer het fout gaat, dat je veel punten verliest.
    2: Nu moet je altijd tegen iemand spelen. Als hij 1000 disconnects heeft, kan je hem nog niet afwijzen.
     
  14. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Zalige patch! Die noem ik pas kwaliteit van Konami.
    Nu pas kan ik echt genieten met online te spelen. Zit nu aan 8 overwinningen op rij (waaronder 2 sinds patch). Hiernet 2-3 gewonnen van een engelsman die Arsenal had genomen. Na 2 min stond ik al achter. Na 20min stond ik 2-0 achter, en terecht.
    In 2de helft heb ik alles gewoonweg rechtgezet en 3x gescoord met Mr. Gilardino himself. (met behulp van 'domme' AI van keeper) Nadien nog één wedstrijd gespeeld tegen een 'nederlander' die Barca had genomen en ik AC Milaan. 90min lang wedstrijd in handen gehad met enorme missers. 2-0 in 90ste minuut (in mijn voordeel) en diene sm**rlap disconnect gewoon. Daar krijg ik het dus van maar niks aan te doen.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zalig vind ik wel de juiste omschrijving :) Heb nu 4 potjes gespeeld (3 win 1 loss) en krijg weer het pes 5 gevoel terug :) Nu nog de kwaliteit :9
     
  16. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk online spelen ... 2 keer voor doen ze die bug.. welke stadions zijn dat ook weer? volgens mij was de laatste in San siro.. of kan het in elk stadion?
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    In de master league, hoe komt het dat sommige spelers die bijna altijd spelen toch achteruit gaan?
    En (had ik al een keer gevraagd maar kan het niet meer terug vinden) hoe kan je zien welke spelers hard vooruit gaan (van te voren?), of kan dit niet? Aan welke eisen moeten de spelers voldoen om snel een hoger niveau te halen?
    BVD
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Hoe laten die mensen toch dat spel vastlopen. Tenminste ik denk dat het cheaters zijn, want ik krijg steeds vastlopers als ik ver voor sta en duidelijk zie dat de tegenstander niet meer serieus speel. Dan vertraagt het beeld en dan freezed hij.
    Echt irritant is dit :mad:
     
  19. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gechecked de update geen buttonlag meer dus lekker spelen. Alleen jammer dat die cheat er nog niet uitgehaald is. Mischien doen ze dat nog.

    @Hanterp; Weet jij mischien of er een lijst is wat de update of patch gedaan heeft.
    En kan je trouwens een echte portugese of duitse schwalbe maken?
    thnx.
    game on!!
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, ik weet niet wat de patch allemaal doet. Wel heeft Konami al een paar weken geleden al gezegd dat de patch de 'connection problems' zou verhelpen. Dat is dus de lag en het feit dat sommigen geen verbinding tegen anderen konden maken.

    Wat mij opviel is dat als ik vanuit PES 6 naar het dashboard ga (met de grote X knop in het midden van de controller) dan kan ik van daaruit geen vriend meer 'inviten'. Dat kon daarvoor nog wel.
    Als je nu tegen een specifieke vriend wilt spelen, met wie je afgesproken hebt, doen jullie het dan door op LIVE het menu te gebruiken waar je tegen vrienden speelt? Dan stuur je toch een invite naar AL je vrienden en niet die ene alleen?
    Dat is me namelijk nog niet duidelijk en om één of andere reden kan niemand me daar een antwoord op geven... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina