1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    heb niet echt veel gemerkt van de update:mad:..ik hoop wel dat er snel nog een update komt en dat ik die message 'toner' gewoon aan kan laten staan:confused:!!
     
  2. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het nu aan het downloaden..

    ik ga nu wel is op xbox live kijken of het nu wel goed werkt :9

    misschien kom ik jullie tegen wie weet ...
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    om deze tijd? Denk t niet.

    33% ligt nog op zijn nest omdat ze naar school moeten (luizenleventje die schooljeugd *kut, voel me oud* )
    33% is al aan t werk en beschikt niet over internet op t werk.
    33% zit nu aan n bak koffie en een telegraaf

    en wij zijn die overige 1% die niets beters te doen hebben deze tijd en wel online zijn.
    *ook ik ga me nu moe voelen en wil weer terug me bed in :'-( *

    Gameze ouwe :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Moet hem nog altijd downloaden...
    Heb gisteren namelijk geen PES 6 meer gespeeld!

    Beetje wisselvallige reacties volgens mij, aangezien ook nog niet iedereen weet wat de Update nu precies heeft gedaan.
    Maar aangezien de buttonlag weg is, zijn we al weer een eindje verder :)!

    Dat haperen als de keeper uittrapt is ook verholpen?
     
  5. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is in ieder geval een stuk beter geworden (zelf voor mij, terwijl ik eigenlijk amper problemen had). Zo goed als elke hapering is er nu uit en het speelt gewoon nog lekkerder (met notificaties aan). Je zult altijd afhankelijk blijven van je tegenstander of je eigen verbinding. Wanneer die tegen het minimum aanzit zal je altijd lag houden. Maar met een goede verbinding speelt het als een zonnetje.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kijk eens aan! :)
    Dat hoor ik graag...

    Ik ervaarde namelijk ook erg weinig problemen. Althans, winnen deedt ik toch wel :+
    Maar als hij nu nog heerlijker speelt, is dat altijd goed om te horen.
    En Lag houd je toch altijd, wanneer je tegestander een brakke verbinding heeft!
     
  7. basovich

    basovich Guest

    alex alex alex toch:eek: :+..
     
  8. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had gisteren eindelijk een winning streak van 6 die onderbroken werd door een 0-0 die ik ruim had moeten winnen. Maar ik word helemaal gek van vd Sar, die man heeft werkelijk alles.
     
  9. mark8925

    mark8925 Guest

    wat dacht je van Buffon dan:+ damn werd gisteravond ook gek van die gast. Gisteravond iets van 10 potjes gedaan.. meteen 8 gewonnen.. LANG LEVE DE PATCH:+
     
  10. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Gelukkig heeft Cech voor mij ook al ontelbare reddingen verricht. Dat is een groot nadeel van Barcelona, de keeper is gewoon niet sterk genoeg.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister kreeg ik in totaal 20 schoten waarvan 12 op goal!! En scoorde 1x, hij counterde me de hele tijd weg. Had 5 schoten op doel en scoorde er 4. Word er soms moet van want je weet dat die diep gaat maar kan vaak niet het juiste mannetje selecteren of hij gaat rennen en weer stil staan
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Probeer het eens met mandekking en begin vroeger met storen, ik heb eigenlijk maar weinig tegendoelpunten zoals jij beschrijft. Makele haalt bij mij al heel veel ballen weg op het middenveld voordat ze de voorhoede bereiken.
     
  13. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar welke stadions werkt die bug nou? van de 2 verloren wedstrijden die ik speelde moest ik stoppen omdat die gasten die bug gebruikte.

    werkt dat in elk stadion of alleen in een paar? (laatste was in San Siro geloof ik)
     
  14. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Diegene die ik gisteren verslagen heb met 2-3 zal ook serieus gevloekt hebben op zijn keeper. Hij stond ook nog is 2-0 voor op het einde van 1ste helft.
    Maar 2 op de 3 doelpunten die ik gescoord heb zijn voor de keeper. Hij zet zijn handen voor zijn gezicht om bal te blokkeren maar deze gaat er gewoon naast.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  15. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat mensen me nu gaan uitlachen, maar is het nou wel of niet mogelijk je speler diep te laten gaan? (links- of rechtsbuiten bedoel ik dan). Ik heb er best wel veel last van dat mijn middenvelder aan de bal is en dat dan de links- of rechtsbuiten als een levenloze blijven staan. Terwijl als ze diep gaan ze de hele zijkant voor hunzelf hebben. (ik ken wel de move van “cursor-change” ingedrukt houden op het moment dat je met groen de bal speelt, dan loopt degeen die de bal afgeeft diep. Om een één tweetje te maken zeg maar. Die bedoel ik dus niet!!!.)

    Met PES4 kon je op de ps2 met (ik geloof) L2 de buitenspelers diep laten gaan……
    Dit bedoel ik nu dus ook..
     
  16. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik vaak doe is gebruik maken van de 1-2.

    Shevchenko staat SS aan de linkerkant bij mij, Drogba in de spits.
    Ik zorg dat Shev de bal krijgt op het middenveld, speel de bal naar Drogba met de LT ingedrukt, daarna de bal met Y weer diep terug geven aan Shev. Op dat moment krijg je zeker met een snelle speler een goede kans op een voorsprong op de verdedigers.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Jongens, ik probeer hier altijd te zijn met een antwoord als iemand wat vraagt. Lullig dat nu ik eens een vraag heb, niemand er op reageert :mad:
    Hier komt mijn vraag in de herkansing ;)

     
  18. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren wel 1 vriend geinvite zeg maar..maar jij bedoelt meerdere??
    1 vriend inviten lukt nog wel
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe doe je dat dan? Dat was mijn vraag namelijk....
     
  20. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan wat je wilt doen. een ranked match kan niet iemand inviten. dit kan alleen met een player match. Als ik de kamer maak stuur ik degene in me friendlist een invite. ik hoop je geholpen te hebben.

    voor degene die had over zijn buitenspelers weg te sturen......
    dit probleem heb ik ook. in de ps2 kan je dus een speler zonder bal wegsturen door de l2 ingedrukt tehouden. zo kon je lekker op het randje van buitenspelen maar als de bal erdoor ging kreeg je een grote ruimte om kansen te creeren. weet iemand of dit ook kan met de 360 versie
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina