1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestaat er een site ofzo waarop alle bewegingen staan?
    Regelmatig doen mensen online truukjes die ik nog nooit eerder zag.
    Ik weet dat er een guide bestaat, maar mss staan de bewegingen ergens gewoon online?
     
  2. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe scoor ik in godsnaam een goede 1-0, als ik vrij doorkom dan gaat het gewoon fout, lobjes vangt de keeper altijd of gaan hard over, een strak schot word altijd weggebokst door een uitrennende keeper en anders als ik hem probeer te paseren dan gritst ie altijd de bal voor mn voeten weg, wie helpt me normaal een counter uit te spelen, ik ben immers inter:p
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Veel oefenen!
    Alleen voor de keeper komen, moet gewoon een goal zijn! :)

    Ik gebruik vaak de schouder button voor een precies schot. Dan is het schot wat minder hard, maar wel scherp!
    Verder niet rennen als je vlak bij de keeper bent. Erg vervelend als de bal dan teveel voor je gespeeld wordt.
    Een keeper passeren kun je het beste doen, met een Fake shot...

    Altijd leuk om zo een goal te scoren! :)
     
  4. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je ook al weer een fake schot? kan het niet meer vinden in mn guide, ben het wel ergens tegengekomen :p
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Eerst X om te schieten en heel snel/meteen erna op A :) en wel de goede kant op richten waar je heen wil ;)
     
  6. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx guys, ik ga meteen wat oefen want 4 gewonnen en 7 verloren wedstrijden lijkt natuurlijk nergens op:p (1 gelijk ^_^)
    meeste doordat ik zinloze 1-0s miste
     
  7. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    is iemand het team 'Craquenho' tegengekomen? Groen logo met een rondje + voetballer en een soort kroon aan de bovenkant. Alleen maar topspelers in het team zoals Henry, Figo, Shevchenko, Cech, Marquez, Rio Ferdinand etc. Was in de Master League bezig met negotiation period en had random wedstrijden aangevinkt. Kom ik ineens dat super team tegen. Wil er zelf ook wel eens mee spelen maar kan het nergens vinden, ook niet in Other Leagues A/B. Iemand een tip?
     
  8. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een soort allstar team daar heb je er 4 van dacht ik, maar daar kan je niet zelf meespelen
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje; Waar moet je spelers aanmaken die je bij elkaar wilt zetten in een compleet nieuw team? Dus gewoon verzonnen spelers in een verzonnen team zetten, waar je gewoon bijvoorbeeld een ML mee kunt beginnen..
     
  10. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat niet in de 360 versie geloof ik...
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    En bij de PC-versie? :)
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, daar wel. Jammer genoeg is de option file van de PC anders, dus je kan die niet kopieren naar de 360-versie.
     
  13. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er eigenlijk nog updates/patches waarin bijvoorbeeld de shirts en namen van de Engelse competitie WEL kloppen, of waarin Huntelaar bijvoorbeeld WEL lijkt op zijn menselijke variant (en met hem vele andere spelers)
     
  14. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Denk het niet. Er zijn vage geruchten van mensen die beweren dat ze via-via-via iemand kennen bij Konami die dan weer een hint zou hebben gegeven dat er nog wat komt en dan tegen een kleine vergoeding. Dat zal echter wel 'wishful thinking' zijn...
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ohww wat gaat het lekker online, loept niet altijd soepel maar heb nu 11 winst achter elkaar. Heerlijk, soms wat geluk maar ben er blij mee. Zit ook nu in divisie 1 :)! Sta 4904, JEEHHH!
     
  17. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaf het begin sta ik al romd 500 met ooit een uitschieter gehad van rond 150, maar je mag gewoon niet verliezen om daar te blijven, anders kan je weer 4,5 potten winnen om de punten in te halen, best pittig!
     
  18. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond gister 900e ofzo, met een winning streak van 8 potjes, maar vervolgens liet ik een vriend spelen en hij verloor :'-( dus nu mag ik weer opnieuw beginnen en sta ik weer 1500e ofzo. Geen ranked matches meer voor hem!
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nu verloren :mad:
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    well you win some you lose some....
    Dat is het leuke aan het spelletje :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina