1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nogmaals geprobeerd maar t'heeft niet geholpen Han =(
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Jammer! :eek:
    Dus je kan helemaal geen matches op het internet spelen? Ik las wel in het 360 netwerk-topic van XBW dat je daar eens je probleem had geschreven, misschien is daar nog wat op gekomen :confused:
    Toch maar eens kontakt met je routerfabrikant opnemen dan...
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat haat ik dat mensen heel vaak alles van die filmpjes laten zien :confused:
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kan wel frusterend zijn jah :cool:!
    Dat ze gewoon ELK filmpje afkijken, inclusief buitenspel vallen die gewoon Te duidelijk zijn...
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Yep en als je achter staat is het echt fucked up. Dan doen ze het juist. Sta nu 5-2 voor en die gozer laat het weer vastlopen tot de 0. 1e keer dat het me gebeurd. Kan er echt kwaad om worden!

    Edit; ff met hem gebbale dne hij zegt dat ie er echt niks aan kan doen. Ik zei dat ik nooit eruit zou gaan dus is hij maar weg gegaan!
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  6. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat nog irritanter is? Mensen die de laatste 5/10 min de bal gaan rondtikken als ze 2-1 voorstaan ofzo. :mad:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mensen die filmpjes afkijken zijn inderdaad behoorlijk irritant. Net of ze niet weten dat wanneer je op Start drukt, het filmpje ophoudt. Dan scoren ze een doelpunt, en dan kijken ze alle 3 de herhalingen!
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Weer een cheater bij mij, tis vandaag wel heel erg :confused: ! Scoort een eigen doelpunt, dus kan die bepalen hoe die dat laatste filmpje doet, raakt ie dat knuppeltje aan en staat het stil. Lijkt me toch wel dat ze iets van tijd hier aan hadden moeten koppelen :mad:
     
  9. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle drie de herhalingen en dan vervolgens ook nog uit alle camerahoeken.
    Als ik bij dat soort gasten voorkom na een achterstand zijn de rapen gaar:lol:
    Ik laat dan namelijk ook nog de camera draaien}:]
     
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ps : mensen die nog ML spelen : Obinna is een jonge spits hij is ook snel heb paar keer buiten de 16 met hem gescoord bij mijn stond hij bij nieuwe komers volgens mij..
     
  11. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik opzicht nog niet eens zo gek. Dat doe ik zelf ook wel eens. (gebeurt in echte wedstrijden ook vaak)

    Dat van die filmpjes en die cheaters is mijn grootste irritatiepunt.. vooral wanneer je net lekker in de wedstrijd zit.
     
  12. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat rondtikken een beetje pussy.
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien maar ik vind het ook wel slim, is ook een kunst hoor, met een hoog risico! verlies je de bal daar dan ben je de lul dus tsja je moet het maar kunnen/durven
     
  14. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat rondtikken nodig hebt om te winnen, ben je gewoon een noob eigenlijk.
     
  15. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet met je eens. Waarom zou je extra risico nemen (een counter bijvoorbeeld) als je vlak voor tijd toch al voor staat?
     
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: ehm niets te melden
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Waarom? Ik vind dat echt triest... Waarom zou je dan pussy zijn?

    Het is een manier van spelen. De een gaat altijd door het centrum, de ander altijd via de flanken. De ander tikt rustig rond.

    What's the big deal? Moet je maar beter storen en de bal afpakken... ;)
     
  18. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    :):
     
  19. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat erom als je beter bent dan iemand, hangt het echt niet meer van die laatste 5min af. Als je beter bent ben je beter, heb je dat rondtikken nodig ben je noob. Zie het maar als iemand in de rug schieten met CoD 3 en dan roepen dat je beter bent.

    Je kan ook de laatste 5min rondspelen naar voren toe, en niet achter een beetje rondtikken. Ga dan naar de flanken, en probeer er nog iets uit te halen.
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt er zeker net door verloren hahaha :):
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina