1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaat dat is zeker een minpunt :mad:
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen hebben het over cheaten. Wat bedoelen jullie hiermee? En belemmerd het online gedeelte heel erg net zoals bij halo 2 bijvoorbeeld?
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Cheaten is valsspelen. Het systeem is helaas niet waterdicht en als spelers op bepaalde momenten op de startknop drukken kan er op bepaalde voorwaarden het systeem hangen. Dan vraagt je tegenstander te disconnecten om uit de crash te komen en dan krijgt hij- die dus het systeem expres liet hangen- een reglementaire winst toegewezen...
    Dat is cheaten...
     
  4. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me idd ook irritant... Maar vlak voor het einde is het juist slim (als je voor staat dan)
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch triest dat er zovel mensen(gamers zijn het niet) zijn die moeten cheaten om te winnen zodat ze een betere ranking hebben.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, moet je maar eens naar nummer 1 van de ranglijst kijken...
    Alles gewonnen en een doelgemiddelde van 3-0
    Nu moet je weten dat je voor een reglementaire winst een 3-0 winst krijgt...
    Er zitten talloze cheaters in de top 100 van de ranglijst... dat maakt het dus nog triester...
     
  7. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte dag vandaag. Veel slordigheids foutjes waardoor ik verlies.

    Pes 4 online was ik serieus hard in, maar met deze versie ben ik niet in vorm tot nu toe. Word ff oefene tot ik weer de man ben :D
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daarom speel ik ook meer Player Matches dan Ranked Matches! :)
     
  9. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een vruchtbare dag online (voor het eerst!!!).
    Ongeveer 10 potjes gespeeld, waarvan 7 ofzo gewonnen.
    1x uitgedaag door Extince.... gewonnen met ik dacht 5-1 (of was t zelfs 6-1?). Zoals ik al zei Extince, de eindstand is geflateerd. Ik maakte me kansen wel af, maar ben lang niet zo goed als de eindstand doet geloven.
     
  10. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    maar tegen extince zijn die uitslagen normaal :lol:
     
  11. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was weer zo'n dag waar niks ging in PES6. Zowel online als offline.
    Online 4 potjes gespeeld waaronden 2 ranked.
    Eerste ranked verloren met 6-5... En elke keer als ik terug op gelijke hoogte kwam was er lag en scoorde de tegenstander! Toeval?! Vond het echt opvallend. Vooral dat ik +-18 kansen heb gehad waaronder 8 op doel en tegenstander amper 9 kansen en 9 op doel.
    2de wedstrijd gewonnen met 2-0 maar had weer zoveel kansen nodig om te scoren.

    2 andere online wedstrijden tegen een collega verloren, maar daar wou niks lukken. Zowel het passen, dribbelen en schieten. Begrijp het soms niet.
     
  12. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn tegenstanders willen de wedstrijd niet meer afspelen :mad: 4 wedstrijden achter elkaar al in de eerste helft klaar, omdat de tegenstander (met 3-0 3-0 5-1 4-0) er niet tegen kon. toch wel jammer dat je niet iig je game afmaakt,
    3 waren btw ranked
    maak dan ook zogenaamd niet meer dan 3 goals in die wedstrijden, en k wil mijn doelsaldo juist ff opkrikken
     
  13. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook 1x gisteren idd. Bij 4-1 in de rust kapte die kutengelsman m af. Schijtbakken. (laat mij ook een x genieten als ik voor sta :9 )
     
  14. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde gehad... Erg irritant vooral als je na de eerste helft al 6-0 voor staat :D hahah Speelde de pot van me leven. (of hij was gewoon slecht)
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde ook nog is ergens dat je maar de helft van je punten krijgt als iemand ermee kapt, dat zou al helemaal poes zijn
     
  16. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem met dit spel is, als je eenmaal bezig bent je niet wilt stoppen of het nu goed of slecht gaat.
    Ik speel gemiddeld per dag 1,5 a 2 uur. Ik begin meestal om een uur of 21:30 en ben dan omstreeks 23:30 klaar.
    Het grappige is, dat als ik ga slapen ik soms nog gespannen ben van de wedstrijd.
    Dit klinkt misschien stom, maar de spanning is groot.
    Zo heb ik gisteren 2 wedstrijden in de laatste minuut in mijn voordeel beslist. Dat is zo spannend.

    Brazilie vs Holland
    Ik speelde met Brazilie maar die gozer was goed en liep van een 1-0 achterstand uit naar een 2-3 voorsprong.
    In de laatste minuut van de reguliere speeltijd scoorde ik de 3-3 ik werd helemaal gek.
    In de verlenging scoorde ik dmv Ronaldo (die echt helemaal op was) 4-3 m'n kamer was te klein en het dak ging eraf.
    Ik heb die gozer daarna nog een berichtje gestuurd om te zeggen dat het iedere kant op had kunnen gaan, hij kon dit wel waarderen en zei dat we zeker nog een keer tegen elkaar moesten spelen.

    Arsenal vs Barca
    Ik was Arsenal en domineerde de hele wedstrijd, die gozer kwam er af en toe uit maar het stelde niks voor.
    Ik had vele kansen verspild en vlak voor tijd stond het nog steeds 0-0. Ik gooide alles op alles en lepelde met ebou en voorzet in de 16, van Persie kopte op doel maar de bal bleef liggen. Ik bleef als een idioot drukken op de schiet knop totdat uiteindelijk Baptista hem binnen schoot. Wederom ging ik helemaal los.

    Door dit soort scenario's blijf je door spelen. Eerder op de avond wilde ik nog stoppen omdat ik onverdiend met 0-1 had verloren.
    De adrenaline rush zorgt ervoor dat je door blijft gaan, iedere overwinning hoe minimaal het verschil ook is geeft je weer vertrouwen.

    Mijn laatste partij was tegen iemand uit D2 ik zit zelf in 3B, hij speelt dus hoger maar is uiteindelijk wel afgedroogd met 3-0 :lol:
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2006
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Jullie pakken het gewoon verkeerd aan... laat ze in de waan dat ze leuk meespelen. Als een mindere speler bij rust al 6-0 achterstaat en hij moet nog een hele helft... tsja, dan moedig je hem alleen maar aan om te quitten. Dus scoor pas laat in de tweede helft, dan heb je kans dat hij niet weggaat omdat de wedstrijd tòch zo voorbij is ;)
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik werd laatst uitgedaagd door een D1 speler, kwam met 2-0 voor en werd uiteindelijk afgedroogd met 3-7.

    Niet leuk :{
     
  19. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    jij vuile italiaan :+ :):
     
  20. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    He TumTumTum dat heet generaliseren weet je nog:lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina