De nummer 2 kan er ook wat van hoor, volgens mij is die hele top 10 niet in orde.
Ik bedoel hoe vaak moet je spelen om in de korte tijd dat het spel uit is aan ruim 800 bijna 900 wedstrijden te komen
En dan wat jij zegt er daarvan maar 7 verliezen kan niet, ook al zou je afspreken met iemand dat jullie aaleen tegen elkaar spelen zodat hij telkens verliest om jezelf een slechte ranking te geven dan nog lukt het niet. Aangezien je geen uitdagingen kunt weigeren, zou je dan nog vaak tegen een ander moeten spelen met als risico dat je verliest.
Mijn laaste wedstrijd van de avond was gisteren overigens in "player match" menu. Die kerel heeft me echt aan het lachen gemaakt met z'n opmerkingen.
Was echt een “weirdo”, hier een paar voorbeelden:
1) Als hij de bal had, deed ie alsof ie met een vrouw bezig was: Ooooh yeah baby, yeah.
2) Op een gegeven moment stond ik 4-0 voor hij was echt onder de indruk en smeekte me zowat om de replay te laten lopen aangzien hij genoot van m’n skills ondanks dat ik dat niet wilde omdat ik het onsportief vond.
Op het laatst maakte hij gewoon volop overtredingen op m'n spelers voor de lol, hij wilde namelijk zijn kaarten record verbeteren
Er zijn echt heel wat gekken on-line
Laatst bewerkt: 1 dec 2006