1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je vertellen dat ik nu ong. 50 wedstrijden online heb gespeeld en nog niet 1x een cheater ben tegengekomen. Geluk????

    (p.s. Al kaartjes voor Qrime Time? :D 8) )
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ga je naar Qrime Time :cool:!

    In elk geval, heb ik ook nog geen last van Cheaters! Nog heerlijke wedstrijden gespeeld.
    Op wat onsportief spel en gedrag na van puberale mannetjes, niets vervelends ervaren...
    Maar heb Gow sinds gisteren, dus die ben ik nu even actief aant spelen...
     
  3. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 5 potjes ranked gespeeld.
    3W/0D/2L
    Had er gisteren echt zin in, na de eerste 2 potjes waarvan 2 keer winst voelde ik me steeds beter in m'n spel komen. Totdat ik bezig was met de derde partij, ik stond 3-0 voor en was op weg naar de 4-0. Toen bleef het spel hangen. Ik heb direct een bad review gegeven aan die gozer :mad:
    Begin dit nu echt zat te worden.

    Vervolgens weer een pot gespeeld en die ging lekker. Toen ik bezig was met het laatste potje tegen een vriend overigens ook weer in ranked match gebeurde het weer. Echter kan ik hem niet betichten van vals spel aangezien de wedstrijd net was begonnen en het 1-1 stond op dat moment.

    Heb hem gezegd dat ik hem wel zou uitzetten :{ , was bezig met een goede winning streak en een winst percentage van ruim 50%.
    Maar die ben ik nu dus ook weer kwijt. Helaas|:-
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je Xbox gewoon weg, niet uitzetten!
    Althans, wanneer het niet jou fout is! :)

    Echter blijf ik benieuwd, of dat PAUZE hangen nu echt een cheat is. Zoals al eerder heb aangegeven, heb dit zelf ook al 2 keer ervaren ZONDER er iets aan te kunnen doen.
    Dan wel tegen vrienden met een Player match... Dus heb daarvoor geen Bad Reviews gekregen.

    En aangezien die kerel dat bij jou met 1-1 kreeg, denk ik dat het dus aan geen van beide spelers ligt, maar gewoon een zwaar vervelende Bug is!
     
  5. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister had ik ook nog een cheater.. maar na een uur ging tie toch maar offline.

    Wat heeft die nummer 1 trouwens een onwaarschijnlijk gemiddelde.. iets van 800 wedstrijden gewonnen en slechts 7 verloren.. Ik geloof dat gewoon bijna niet.. Ook al ben je 10 keer beter er is altijd heb ik het gevoel een wedstrijd die je toch wel verlies bij pes.. en wel meer als 1 op de 100 imo.
     
  6. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    De nummer 2 kan er ook wat van hoor, volgens mij is die hele top 10 niet in orde.
    Ik bedoel hoe vaak moet je spelen om in de korte tijd dat het spel uit is aan ruim 800 bijna 900 wedstrijden te komen:confused:
    En dan wat jij zegt er daarvan maar 7 verliezen kan niet, ook al zou je afspreken met iemand dat jullie aaleen tegen elkaar spelen zodat hij telkens verliest om jezelf een slechte ranking te geven dan nog lukt het niet. Aangezien je geen uitdagingen kunt weigeren, zou je dan nog vaak tegen een ander moeten spelen met als risico dat je verliest.


    Mijn laaste wedstrijd van de avond was gisteren overigens in "player match" menu. Die kerel heeft me echt aan het lachen gemaakt met z'n opmerkingen.
    Was echt een “weirdo”, hier een paar voorbeelden:
    1) Als hij de bal had, deed ie alsof ie met een vrouw bezig was: Ooooh yeah baby, yeah.
    2) Op een gegeven moment stond ik 4-0 voor hij was echt onder de indruk en smeekte me zowat om de replay te laten lopen aangzien hij genoot van m’n skills ondanks dat ik dat niet wilde omdat ik het onsportief vond.
    :cool: Op het laatst maakte hij gewoon volop overtredingen op m'n spelers voor de lol, hij wilde namelijk zijn kaarten record verbeteren

    Er zijn echt heel wat gekken on-line
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  7. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien 2 live accounts en de 1 heel de tijd laten quitten.
     
  8. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren uitgerekend dat hij dan vanf de launch ELKE dag bijna 5 ½ heb gespeeld. En dan nog alles winnen ook. Onmogelijk!!! Hij heeft dat gemiddelde van 5 ½ uur per dag zowiezo gehaald. Anders kunnen die stats nooit daar staan, maar de manier klopt niet. Ben ik 100% van overtuigd. Wil je t zeker weten daag je m een x uit. Ga er vanauit dat je de pot verlies, win je weet je genoeg (of hij pauzeert, weet je ook genoeg)
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat cheaten is volgens mij ook gewoon gelul hoor, ik heb zelf ook al een aantal keer gehad dat het spel gewoon ineens vastliep online, en dan zette ik mijn 360 maar uit, om later online te zien dat ik een PM gekregen had met ''lame cheater etc''

    En dat terwijl ik er helemaal niets aan kon doen dat het spel vastloopt.
     
  10. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Als bij iemand dat gebeurt als hij 3-2 achter staat in de 90e minuut vind ik het toch erg verdacht veel op cheaten lijken hoor.

    En had het een andere keer in de verlenging nadat ik de 3-1 maakte... en er nog maar even te spelen was... ook erg verdacht.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat cheaten is allesbehalve gelul! Hoe kan het dat er in de top-100 een paar er bij zitten met een 100%-score en een doelgemiddelde van precies 3-0: De score die je bij een reglementaire winst krijgt? Ik denk dat je dat alleen kan beweren als je je er niet echt mee hebt bezig gehouden. Net wat Miqe Amersfoort zegt; dat haal je al bijna qua speeltijd per dag niet en al sowieso qua score niet. Ik denk dat een 'èchte' nummer 1 iets van 10% nederlagen moet hebben wil het geloofwaardig zijn. Mensen met 1% of nog minder is te gek om waar te zijn.

    Zelfs in unranked matchen heb je cheaters. Ik had er gisteren nog eentje die met 2-0 achterstond. Ik maakte de 2e net aan het begin van de tweede helft. Direkt daarop vroeg hij een wissel aan en toen hij dat had gedaan had ik me er toch een hoeveelheid lag... niet normaal meer! Die had gewoon even een stevige download aangezet |:-
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik kijk niet eens naar die rankings, het ging mij alleen over mijn persoonlijke ervaringen met vastlopers online, en het gebeurt bij mij dus compleet random.

    Heb al 3 mensen geblocked omdat ik ''cheater !!!'' PMs kreeg, en geloof me, ik ga echt niet zitten cheaten in een spelletje, want die rankings boeien me helemaal niet.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, die cheater die ik gisteren had heb ik ook slechte feedback gegeven en vervolgens geblocked. Dat blocken doe ik nu gewoon elke keer bij cheaters, dan kan ik daar niet meer tegen spelen. En zo wordt het lijstje cheaters steeds kleiner ;)
    En mochten jullie deze cheater tegenkomen: Gamertag Richardgrant : Mijdt hem!
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien handig om een speciaal topic te maken voor een blacklist.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ga je gang :) Goed idee!
     
  16. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gozer die het mij gisteren flikte heeft als tag TWombly.
    zoals gezegd eind 1e helft stond ik al 3-0 voor. Begin 2e helft 5-0
    Hij speelde overigens op dat moment wel al met 10 man door een rode kaart
    Ik scoorde echt alles en ging richting de 10, de ene mooie goal na de andere.
    :'-( Nu ik er weer over begin voel ik ook meteen de frustratie weer opkomen!!

    :mad: gamertag: TWombly :mad:
    Zat uit mijn hoofd in divisie 3B
     
  17. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast het plaatsen van een blacklist is het misschien een idee om een "player match" list te maken met mensen die op dit forum reageren en enigzins "betrouwbaar" zijn.

    Is maar een ideetje:)
     
  18. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook nog wel een paar voor de lijst als tie er komt... ;)
     
  19. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Gear jongen, ga je gang:
    .....................
    .....................
    .....................
    .....................
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Haahaha ja dat wordt een mooie lange lijst.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina