Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    alsof dit helpt, er zijn te veel cheaters
     
  2. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie weten nu in ieder geval dat RichardGrant en TWombly cheaters zijn. :)
     
  3. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een heel goed plan :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  4. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dan voor stellen dat de lijst word opgsteld door een moderator!?!?!
     
  5. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand weelend geprobeerd te scoren met een "stiftje".
    Ik probeer het geregeld maar op de een of andere manier schiet ie altijd over.
    Heb wat betreft het stiften mij glorietijd beleefd met PES4, die vielen altijd zo mooi in het doel en gingen nooit huizenhoog over :)
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja man scoor zo vaak met en stiffie. Prachtig, m'n mooiste was met messi. 16 in keeper komt uit, kwartslag naar rechts en zo in de verre hoek gestift. Werd helemaal gek zo mooi. Maar het is dus best speler afhankelijk wie er lekker kan stiften. Zoals Ronaldo het kan kan Ruudje het bijvoorbeeld weer niet. Wie ook masterlijk kan stiften is Saha van Manu.
     
  7. basovich

    basovich Guest

    net (heerlijk) potje gespeeld.
    stond de 2e helf 2-0 achter dus heb ff alles op de aanval gegooid: 3-4-3..na 2e helft 2-2:).
    toen blessure tijd 2-3..2-4!
    en ik de 24e min quite hij hem..gelijk ff geavoid.
     
  8. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: verkeerd topic
     
  9. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    He Jongens ff een vraagje over die pauzecheat .
    Ik heb vaak als ik speel dat gasten een pauze aanvragen maar nog geen 2 sec daarna weer terug zijn ,zouden deze figuren ook toevallig de boel willen beflikkeren ?. Het is me nou al een paar x voor gekomen dat de hele boel vast kaait en wordt er een beetje naar van onderhand.
    Volgende pot die ik host laat ik helemaal geen pauzes meer toe dan moeten we het maar zo doen
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Als ze naar 2seconden terug zijn lijkt me niet dat ze cheaten. Danwisselen ze gewoon een freekick taker of ff quick change. Maar volgens mij is idd het niet toestaan van wissels een goeie truuk om het cheaten tegen te gaan.
     
  11. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik ben nieuw met de xbox360 + live. Nu wilde ik weten of ik tegen 1 van jullie kan spelen als ik 1 van jullie dan bij friends ofzo toevoeg.

    Als het mogelijk is, wilt iemand van dit forum dan tegen mij pesse om te kijke hoe goed ik ben:p

    Ik heb net ook een leuk potje gespeeld. tweede helft 80ste minuut 1-0 achter 81ste minuut penalty + senderos rood. 1-1

    84ste minuut 2-1 rooney met een schot van 35 meter :D ghehe

    Ik was man utd en een knakkertje uit Frankrijk Arsenal



    Wie wilt er dus tegen mij gamen? Stuur maar een pmetje naar mij om iets af te spreken. Graag ook met headset zodat k je reactie kan horen voor als je een doelpunt tegen krijgt :p
     
  12. basovich

    basovich Guest

    wil wel tegen je spelen alleen moet ik zo weg..voeg me maar alvast aan: basovich
     
  13. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik voeg je nou toe :)

    alleen kan ik niet zo vaak online komen de aankomende dagen :)

    EDIT:

    nu toegevoegd, let maar niet op dat m'n account op de vs staat want k moest email van m'n broer gebruike. K zie dat je me hebt toegevoegd maar moet er nu van af.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  14. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik klik perongeluk wel eens op start om dingen door te spoelen soms is dat al gebeurt en komt hij dus in het pauze scherm, misschien hebben die andere gasten dat ook
     
  15. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik hoste had ik zelfs een cheater... maakte een eigen doelpunt en liet de replay staan :confused:
     
  16. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie op die cheatlijst ook het adres vermelden waar die persoon woont?

    By the way, gisteren even pes6 op psp gespeeld..laadtijden en beetje gepriegel met de knoppen, maar zag er goed uit
     
  17. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou gek of kom je steeds meer gasten tegen die het spel langzaam aan het verkloten zijn.
    Of het is met die pauzecheat of het is weer dat ze van de ene op de andere sec zwaar lag vertonen (altijd als ze voor staan). Of dat ze op andere manieren proberen je de lol te ontnemen in pro evo.

    Voor mij is het weer zon dag dus denk dat ik nie veel game vanavond wordt toch niks
    ps Krijgen jullie ook veel doelpunten tegen ? (Vooral wanneer die weer eens vanaf de keeper stuitert recht in de voeten van de tegenstander)
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Volgens mij zijn het niet altijd cheaters. Die vastlopers kunnen ook aan het spel liggen, want een keer stond ik achter en toen liep het spel ook vast. En die ander dacht dat ik aan het cheaten was.
     
  19. bubu

    bubu Guest

    heb de game morge ! eindelijk =)
    Mooi dat je hier wel leages kan spelen wat in 07 miste.. =)
     
  20. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    kortom live is nog steeds bagger met deze game...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina