1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Online kan dat niet hoor.. of athans in de 360 versie niet.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is nogal negatief gesteld. In elk spel heb je cheaters en het is eenvoudig om opzettelijk voor een rot-verbinding te zorgen, dat kan met elke on-line game gebeuren. Als je niet de bedoeling hebt om te cheaten en zorgt dat je verbinding goed is dan heeft die patch prima geholpen en is er goed te spelen.
     
  3. ilma

    ilma Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd negatief.
    Als je gewoon tegen vrienden of bekenden speelt is het gewoon een ontzettend tof spel en dan loopt het ook nooit vast althans heb ik nog niet gehad.
     
  4. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn er op live toch ongelofelijk veel sukkels zeg!
    Vastloper 2de helft 3-1 voor.
    Zegt die u paused!=(
    Ik heb zo'n gevoel dat dit heel lang gaat duren.
    Respecteer je verlies gewoon!
     
  5. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0

    Half 2 in de nacht speelde ik tegen zo'n cheater. Stond 1-0 voor na 30 min......tegenstander besluit om in de 35ste minuut te cheaten. Hij gebruike geen pause-trucje....maar iets heel anders. Ik stond buitenspel en hij krijgt dus een vrijetrap.....en besloot ie om hem dan vast te laten hangen....tsja ik lekker wachten tot ie weggaat...stuur ie een bericht:
    good night im going to sleep :emo: Ik stuurde een bericht terug met: me 2 bye bye \o/

    Na 10 min. gaf ie op en ging ie weg :thumbs: \o/ \o/
     
  6. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    niet negatief.
    ik heb cod2 online vaak gespeeld dat was leuk ( geen lagg,, geen cheaters )

    te veel lag ik kan niet met lag spelen..
    ( we hebben de beste verbinding van @home tarief : 50 euro.. )

    Ik vind nog steeds ML het leukst... vooral op proffessional :) koop vaak nieuwe tallenten...
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  7. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word KK gek van dat online gebeuren. Ik speel een wedstrijd, 60/40 blabezit in mijn voordeel 15 schoten op goal tegen 4. Alles net over, paal, enz. Hij schiet er 3 in. terwijl die persoon echt bagger is.

    En al die top spelers zijn te overrated alsof het superhelden zijn. Matig deel is mijn conclusie.
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Pas heb ik wel een lekker doelpuntje gemaakt. De bal kwam terecht op het puntje van de 5 meter, keeper bokste weg (de lange Carew stond nl. voor hem, hij kon niet vangen), bal komt terecht op zo'n 25 meter voor het doel, daar staat Källström die in een keer uithaalt, keeper staat op de 5 meter lijn maar is kansloos. Bal daalt precies op tijd. Geeft toch een lekker gevoel, zo'n goal :D.

    Momenteel heb ik Feyenoord omgebouwd tot een topploeg.

    Palmares: Division D2 titel (1), Divion D2 Cup (2), UEFA Champions League (1)

    Nog niet kampioen geworden in de D1 competitie, terwijl ik toch al in 2010 zit (schaam schaam).

    Opstelling:
    Dudek; Greene, Burdisso, Vlaar, Drenthe; Rosicky, Jenas, De Guzman; Castelen, Carew en Ewerthon.

    Op de bank onder mee:
    Isaksson; Taiwo, Tiendalli, Bahia, Buijs; Mikel, Källström, Lucius, Hofs; Charisteas, Simao, Duff en Huysegems.

    Binnenkort maar eens met de Default Players beginnen.

    Ewerthon is echt een held! Meer mensen die deze snelle, behendige, scorende aanvaller in hun bezit hebben? Echt, deze vent is goed!
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  9. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, don't blame the game... Ga oefenen!

    Ik heb trouwens net de Expert Guide gekocht! Wat een fantastisch boek/DVD is dat zeg!
     
  10. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ownde alles met pes 5 dus oefene is nie nodig |:- , alleen dit is echt puur ongeluk. Als je eerst 5 wedstrijde achter elkaar simpel wint en dan ineens die pech krijgt. Vind ik persoonlijk nep.

    Kan dat kutschijfje wel in 2e breken. Ben niet gewend te verlieze (das et probleem van mijn irritatie.)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  11. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik, maar dat betekend niet dat dit een matig deel is... pech bestaat nou eenmaal! In voetbal, in games, in het leven, etc.
     
  12. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
    ik voel met je mee, heb er ook vaak last van :):

    maar geef toe: vanavond of morgen ga je weer een aantal potjes s[pelen en als het dan weer goed gaat vind je het wel weer een tof spel! 8)
     
  13. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Live/internet valt telkens uit bij mij? Ben ik aan het spelen, krijg ik "lost connection". Deed ie eerst nooit !!
     
  14. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het een tof spel vinden. Maar het irriteert mij dat adriano een tank is die alles erin schiet en ronaldinho niet te stoppen is. De makers zijn er te ver in doorgeslagen waardoor de balans beetje zoek is, en die was zo goed altijd. Dat bedoel ik met een matig deel. Blijft een topspel :D
     
  15. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo sta je 7-1 voor. Zo zie ik maar weer dat pech relatief is.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    :D dacht ik al hahahaha
    voorkom iig dat je gaat spelen als je moe bent, gister een winning streak van 10, begon moe te worden.. nog éééén potje (stom blowtje nog gerookt maakt me normaal wel creatiever maar nu werd ik alleen maar duffer..:p) en huppakee 3-0 ingemaakt.. stond heel ff 380 nu weer 670... :mad:
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Als je met PES5 goed was dan moet je niet verwachten dat je dezelfde skills meteen hebt met PES6. Ik lees pure frustratie omdat je niet alles kan winnen. Ik ben met PES6 wel bijna zover dat mijn skills bijna mijn skills naderen die ik had met PES5. Ik kan weer een beetje de tegenstander mijn wil opleggen, maar ik win ook niet alles. Als het spel maar doet wat ik wil en wanneer ik het wil. Als ik dan verlies door pech of omdat de tegenstander een betere wedstrijd speelde kan ik er niet mee zitten. Ik verloor van de week van iemand van PESlive met 3-2 ondanks vele kansen die ik om zeep hielp, om vervolgens met 5-0 en 9-0 te winnen tegen dezelfde speler.

    Mijn ervaring is dat als ik de eerste 3 a 4 kansen mis dat ik het zwaar ga krijgen. Zit gewoon in mijn hoofd, want maak ik van die eerste 3 a 4 kansen een goal of 2 dan speel ik vaak een gewonnen wedstrijd. Het is soms net echt voetbal haha.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    jij vind het een matig deel omdat je er van de 15 schoten er geen in schiet, ik mis ook redelijk veel kansen en verlies veel wedstrijden door spelers die een counter perfect uitvoeren en een goed scoringpercentage hebben. Dat wij al die kansen missen is toch gewoon onze eigen schuld en niet die van het spel.
    dat sommige top spelers overrated zijn klopt maar er zitten ook veel goeie verdedigers in het spel en als je er niet meer tegen kan ga je toch ook lekker met die spelers voetballen.
    Sommige mensen vinden dit een teken van zwakte als je met de topclubs gaat spelen, maar als ik live met mindere clubs verlies door 4 doelpunten van adriano omdat wisgerhof daar nou eenmal kansloos tegen is krijg ik ook zin om de wedstrijd daarna flink met hem te gaan poeieren.
    Zeg nou zelf het is toch heerlijk om een solo met ronaldinho te maken of een bal in de kruising te schieten met adriano. Misschien zijn ze wat te goed gemaakt maar om het dan gelijk een matig deel te noemen?
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daarom is PES ook zo realistisch! :cool:
     
  20. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, nu net voor het eerst een lekker schot met mn buitenkant geschoten, wist niet eens dat dat kon. Helaas mis
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina