1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    dat is zo, maarja hoe vaak zal excelsior winnen van barca in het echt :)
    Ze zouden wel meer punten kunnen toekennen als je wint met een mindere team van een grotere, dus soort van extra bonus. Dat zou Konami makkelijk kunnen invoeren.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Realisme ok, maar het gaat hier om online games, waar het er toch om zou moeten gaan hoe goed je zelf bent in het spel, en niet om hoe goed het team dat je gekozen hebt in het echt is, toch ?

    Dat het voor singleplayer zo is begrijp ik maar al te goed, en dat is ook prima, maar voor online games ?
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Kies je ook een goed team en moet je laten zien dat je beter bent. Vind het logisch dat de spelers beter zijn. Alelen een grote bonus zouden ze moeten invoeren. Wil je met ado van barca dat gewoon 500 punten krijgt ofzo :)
     
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebitch over dat iedereen goede teams kiest op Live vind ik maar sneu hoor. Dat is sinds PES 4 al zo, alleen was toen Real Madrid hét team dat je moest hebben. Verder is vrijwel elk team onverslaanbaar, je moet gewoon even jouw team vinden. Probeer anders Spanje, dat vind ik toch een alleraardigst team dat eigenlijk in elke opstelling wel uit de voeten kan. Hetzelfde team kiezen is ook een idee, dat deed ik af en toe nog wel is als ik in een vervelende bui was. Vaak kiest de tegenstander dan toch een ander team, of jij geeft hem een koekje van eigen deeg met zijn team. Ik kon er de lol wel van inzien!
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dan hebben ze dus tijd genoeg gehad om er wat aan te doen ;)
     
  7. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Sorry hoor, met alle respect, maar dit vind ik echt misschien wel het allerslechtste idee dat ik ooit gehoord heb.
    Er is toch juist helemaal niks aan als alle teams even sterk zijn?
    Elke team heeft eigen kwaliteiten met unieke spelers.Als je dat weghaalt ontdoe je de game juist van z'n kracht.

    En ik heb ( dat was wel bij Pes 5) me vaak genoeg vergist bij het nemen van een team( dan druk je en kun je niet meer terug aangezien je tegenstander al heeft gekozen) en toch heb ik vaak een dergelijke wedstrijd gewonnen!!
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Niet zo zeuren...
    Uiteraard is het beter om met een goed team te spelen! :)
    Een Shevchenko schiet nu eenmaal makkelijker op goal dan een Stuntelaar van Ajax...

    Toch is zelf goed spelen erg belangrijk.
    Ik flik het namelijk gewoon om met een team als Olimpique Lyon te winnen van veel betere teams.
    Nu is Olimpique nu ook niet de minste, maar ze zijn nu eenmaal minder goed dan een Barca, Inter, en Chelsea volgens de statistieken.
    Voor mij is de kick dan des te groter als ik dan gewoon win :) !

    Alle teams even goed maken op Xbox Live?!?!?!
    Dat zou gewoon niet leuk meer zijn...
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    En waarom zou het dan niet leuk meer zijn?

    Het is toch veel leuker als je uit AL die teams kunt kiezen in plaats van uit een team of 5-10 ?

    Maar goed, schijnbaar ben ik de enige die zo denkt. ;)
     
  10. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Lyon is anders een aardig sterk team vind ik hoor. In het echt was dat maar in pes zeer zeker ook. Maar in elk sport spel is het toch gewoon zo dat er klasse verschil in teams is. Moet toch een beetje echt blijven en je kan altijd een team van gelijkwaardige klasse kiezen.

    Bij warcraft zou een potje warsong ook leuker zijn als iedereen gelijke gear heeft. Maja daar zijn de mensen die elke nacht kunnen raiden in een groot voordeel op de mensen die daar geen tijd voor hebben. Bij dat spel heeft het juist niks met skill maar je equip te maken.

    Bij pes is het echt niet onmogelijk om met excelsior van inter te winnen.. minder onmogelijk dan met je ice barbed spear tegen Asscandy ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Laat ik het dan even vergelijken met een online RTS ofzo.

    Stel dat je daar 4 Factions hebt, en Faction A heeft de sterkste units, Faction D de zwakste, dan krijg je toch alleen maar potjes met Faction A tegen Faction A ?

    Online zou het toch een kwestie van skills moeten zijn van de speler zelf ?

    Nou ja, het is maar een mening, en Konami zal er toch niets aan veranderen, maar als ik hun was dan wist ik ’t wel.
     
  12. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie mijn edit ;)
     
  13. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff net een raar online potje gehad. Ik kwam al vrij snel 1-0 voor, maar vervolgens stond er iemand aan de deur. En ik kon de game niet op pauze zetten. Dus ik ff snel weg van mijn xbox, scoort die gozer 1-1. Uiteindelijk na lang ploeteren (had hem wel constant onder druk) de 2-1 gemaakt. Kort daarop 2-2. En in de allerlaatste seconde, ga ik eigenlijk toevallig de keeper van hem voorbij, ik wilde al eerder schieten. En rond ik het beheerst af. 3-2 :b:
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    hehe, het is ook niet onmogelijk om met een groep non-raiders van een groep raiders te winnen hoor in WSG, absoluut niet.

    Maar ik ga offtopic nu, het is me duidelijk hoe jullie denken :)
     
  15. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand trouwens hoe je een schot met je buitenkant doet, hoe je dan moet staan oid? Het is me wel is 1x gelukt, maar ik zou 't wel is vaker willen proberen.

    Van een lange afstand bedoel ik dan.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    PBateman, jij zegt dat je uit allemaal gelijke teams kan kiezen dat je dat leuker vind. En dat je nu maar uit 5 a 10 kan kiezen omdat de rest te zwak is. Maar als je alles gelijk heb kan je maar uit 1 team kiezen, want alles is hetzelfde. Dan zie je opeens de beste verdedigers eruit gespeeld worden door wesley verhoek. Dat kan natuurlijk ook niet.

    Ik bener gewoon voor dat er een soort van levels van teams komen. Iets van 5 ofzo en dat als je barcalona kiest je een team uit level 1 heb. En ado den haag uit level 5. Win je met ado krijg je veel punten. Verlies je gaat er niet zo heel vanaf. Dan denk ik dat mensen toch naar de kleinere ploegen gaan!
     
  17. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die non raiders 24 uur bg's in groepverband spelen en daardoor pvp gear heeft niet nee :p. Maar bij pes zijn er toch genoeg top teams om uit te kiezen. Komt dan echt aan op skill en als je graag met excelsior speelt moet je vragen of de tegenstander ook een minder team neemt. ;)
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat is opzich ook wel een idee ja !

    Ik zal vanavond nog eens wat potjes spelen online met FC Utrecht dan, eens kijken of ik een Inter/Barca speler kan verslaan :)
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ah lukt wel. De meeste kunnen niet eens fatsoenlijk passen en gebruiken snelheid als wapen. Dus verdedigend gewoon afstand houden en niet te snel happen en aanvallend rustig opbouwen en rondtikken.:thumbs:
     
  20. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,Weet iemand waar ik een aangepaste option file kan vinden met echte teamnamen etc ik kan alleen ps2 en pc versies vinden :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina