1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Heb PES 6 voor Sinterklaas gekregen. Briljante footie wederom. Ik ben verslaafd! :D
     
  2. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Het meest irritante is dat ik dan verlies met minimaal verschil en vaak door eigen fouten.
    Een goed voorbeeld daarvan is de manier waarop ik soms wil uitverdedigen, in plaats van die bal een ros te geven wil ik hem in de ploeg houden.
    Maar zoals ik inmiddels heb gemerkt is balverlies achterin dodelijk:lol:
     
  3. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde overigens laatst een bericht over gamer: Piet Parket NL, schijnt een vriend van mij bedreigd te hebben.
    Die maat van me liet hem komen en pakte hem telkens op de counter, tja zo slim moet je wezen.
    Maar in ieder geval ging Piet helemaal tekeer over de headset. Lol
    Werd uiteindelijk 4-0 voornamelijk omdat Piet zich teveel opwond.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  4. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me daarnet toch een eigenaardig potje. De tegenstander zorgde er op 1 of andere manier voor dat het steeds ging laggen als ik aanviel. Maar als hij aanviel liep alles vloeiend :confused: is dit eigenlijk wel mogelijk? Want dit beschouw ik dan als een vorm van cheaten. Maar ja uiteindelijk toch gewonnen, en heb nu een rating van 6666pnt.
     
  5. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook wel is het idee dat dit gebeurt bij mij... Jammer dat je dit niet kan aangeven als je feedback geeft
     
  6. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Technisch gezien is het mogelijk door downloaden aan te zetten als jij in bal bezit bent, maar dat is dan ook een pokke werk om te doen.
     
  7. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maak ik ook vaak mee, kan geen toeval zijn dat het gebeurt als ik aanval.
    Ik stoor me echt aan cheaters, ik bedoel het is een spel.
    Al de wedstrijden die ik gisteren verloor heb ik gewoon geaccepteerd, hoe vervelend en klein de marges ook waren.:mad:

    Gisteren ook nog een akkefietje meegemaakt met een spanjaard, dit was weer zo een replay freak.
    Het was echt duizelingwekkend spannend, het scenario was als volgt.
    Ik koos Arsenal en hij koos Real.
    Hij kwam op voorsprong door een penalty, ik kwam uit met Lehman en blijkbaar was Ronaldo geraakt terwijl hij wel vrolijk doorliep.
    Ik maakte gelijk in de 88e minuut van de wedstrijd middels een keihard schot van Julio Baptista.
    Dit heeft hem werkelijk gefrustreerd.
    Hij kwam op voorsprong in de 5e minuut van de 1e verlenging en toen begon de ellende, ik heb zeker een halve minuut zijn replay moeten aanschouwen. Ik wist door middel van een mooie aanval 5 minuten voor tijd weer langszij te komen, ik wilde er ook een “replayshow” uitgooien maar dacht als ik verlies is het dubbel zo zuur.
    Uiteindelijk scoorde ik 3 minuten later (dus 2 minuten voor tijd) de winnende.
    Tjsa toen kon ik het niet nalaten hem een “Iker Cassilas show” te geven.
    Ik zoomde in op Cassilas en heb zeker een minuut zijn keeper laten dansen. Door voor en achteruit te spoelen:lol:

    Jullie denken nu waarschijnlijk wat een zielig mannetje, maar geloof mij de frustraties liepen hoog op. *)


    Deze manier van pesten wordt overigens al jaren gehanteerd in m'n vriendenkring:lol:
     
  8. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Adriano zo goed is in PES6 is superonrealistisch..die man heeft sinds maart 2006 niet meer gescoord..dus PES6 is niet geheel realistisch.
     
  9. gribbel

    gribbel non stop user

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    is waarschijnlijk al gevraagd, maar ik heb geen zin om 50 pagina's door te bladeren...

    komt er nog een patch ofzo? een gratis patch dan die het mogelijk maakt pes6 completer en beter te maken?

    dus ik bedoel: stadions downloaden, teamnamen aanpasbaar maken enz enz
     
  10. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    idd in 5 was dat ook al.. schoten van 30 meter gingen er met hem zelfs vaak genoeg in. Ze kunnen beter Cruz wat opschroeven.. die maakt een beter seizoen door (als tie niet geblesseerd is)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die komt er niet.
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat een klote dag heb ik, had zelf 6200 punten. Speel 2x gelijk en verlies daarna van iemand met 4200 punten. Daarna moet ik tegen iemand met 3699!!! punten. Speel ik bijna gelijk, ik kan opeens niet meer scoren ofzo. En heb nu ook geen zelfvertrouwen meer :mad:
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Als ze zo tegen mij doen doe ik de winnende ook altijd lange replay.

    Vind het ook zielig als mensen bij 3-0 weg gaan. tegenwoordig zend ik dan een berichtje naar ze toen met. HAHAHAHA LOSER :9 . Krijg je leuke reacties terug ;)
     
  14. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het voor sommige een Way Of Life geworden dat pes6 want als ze verliezen of wat dan ook gaan ze schelden en kloten .
    Volgens mij hebben sommige het niet door dat het maar een spelletje is en dat het soms ook tegen kan zitten. Jammer zijn zulke gasten blokeer ze ook altijd meteen
     
  15. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad wil ik dat ook nog weleens doen (replays).. kwam 2-0 achter 2 keer een lange show gekregen en hij heel de tijd OMG AMAZING GOAL te horen door mijn headset. de 3-2 van mij in de 118e minuut heb ik zeker 9 keer afgespeeld haha heerlijk.

    Ook zo'n irritante gast die echt alles wilde zien terwijl ik altijd wegklik.. That's not offside (hij had het zeker 10 keer en 10 keer niet weggeklikt).
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt het ook van de andere kant bekijken: PES is zó realistisch dat je je er net zo bij op gaat winden als bij echt voetbal! :)
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ML 2006 speel ik met Real madrid, heb emerson omgeruild voor christiano ronaldo (die kan erg goed dribbelen) en heb v.nistelrooy omgeruild voor schevchenko (v.nistelrooy scoorde erg weinig) Ik ga nu maar is online spelen.
     
  18. bubu

    bubu Guest

    IK ERGER ME ECHT KAPOT AAN DEZSE*@#@*!#()!@#&*()! GAME
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    dan verkoop je hem maar........
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik int begin :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina