1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Bubu

    Tof dat je er nu wat meer tijd in hebt gestoken en het ook door begint te krijgen!
    De Serie is zo slecht nog niet, alleen moet je er gewoon wat moeite voor doen! :)
    Jammer dat je je woede dan niet in hebt kunnen houden, en toch weer zo nodig dat Hoesje kapot moest maken :9
     
  2. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor wie het nog niet door had, degene die hier op de site reageert met el Diablo is m'n neefje.
    Heb inderdaad verloren met 3-2 en gelijkgespeeld met 2-2 nadat ik beide keren met 2-0 voorstond.
    Verschil is alleen ik speel dusdaning dat ik niet heel m'n ploeg ga wijzigen. Ik kies een ploeg vervang een paar spelers en "thats it".
    M'n neefje el Diablo vind het nodig om z'n tactiek helemaal aan te passen hij speelt een veredeld 6-0-4 systeem. Ja jullie lezen het goed 6 verdedigers, 0 middenvelders en 4 spitsen :lol:
    En dan speelt ie ook nog met Inter waar Adriano,Ibrahimovic,Stankovic en zelfs Figo :confused: niet van de bal te zetten zijn. Die gasten zijn in dit spel echt overschat.

    Maar in ieder geval el Diablo gefeliciteerd met je overwinning gisteren, maar de ranking zegt op dit moment genoeg.
    Scheelt toch nog zo'n 900 punten maat, terwijl jij inmiddels al ruim 360 wedstrijden gespeeld hebt itt mij.Ik zit pas op 150 of iets dergelijks.

    Overigens weet jezelf dat je overwinning gestolen was, Je stond constant onder druk en kwam 2 keer goed terug van een 2-0. Voornamelijk door een 6 man's achterhoede LAFAARD!!!!


    Conclusie: Catanaccio is LAF (maar loont wel):lol:

    Gelukkig heeft het resultaat geen effect in de ranking aangezien het player match was
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  3. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een paar pokken dagen.. van 75% winst naar nog maar 60% gegaan ...
     
  4. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien is deze vraag al ergens gestelt maar heb geen tijd om te zoeken ;)

    Hoe sla je in godsnaam die replay's op in het boekje staat X drukken nou ram er een half uur op en gebeurt niks :confused:
     
  5. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    dat kan niet
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De 32PF9830/D, grote broers zijn de 37PF9830 (helaas niet echt trueHD, anders had ik die genomen) en de 42PF9830 (plasma)

    RTFM? Staat er allemaal in hoor.... Maargoed, je zal de game wel niet gekocht hebben denk ik. Heb je dat wel gedaan, dan nogmaals: RTFM...

    Omweggetje. 2e controller activeren. Daarmee PES6 opstarten. Die heeft dan nog geen profiel, aanmaken (gebeurd half automatisch). Daarna button-config instellen and you're good to go.

    Als je nu het spel uitgaat. Het spel start met controller 1, dan zul je zien dat controller 2 ook de juiste settings heeft. Hij slaat het namelijk op op je profiel. Dat zou hij sowieso moeten doen, maar dat is dus een foutje van ze.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  7. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou lekker in het boekje staat Replay opslaan druk X .
    Nou wel weer 1 grote minpunt hoor .
     
  8. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die functie waren ze dus wel van plan te integreren... maar (ik denk) vanwege tijdsdruk is het achterwege gebleven.... ze zijn het wel vergeten om uit het boekje te halen
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het is inderdaad slecht dat ze het wel in de handleiding hebben gestopt. Dat is echt nalatigheid. Het niet hebben van de save functie kan ik mee leven, al had het wel een hele leuke toevoeging geweest (ja ik weet dat het in de vorige delen wel kon).
     
  10. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het trouwens sowieso erg dat in de handleiding niet staat uitgelegd hoe je moet spelen,
    Nee dit stoppen ze liever in een "Expertguide" met dvd, en vervolgens kopen wij een spel zonder speelinstructies en vee fouten waarvoor patches uitkomen.
    Vind ik wel jammer aangezien in PES4 nog wel situatietrainingen erbij zaten.

    Maar ach, dat kleine Konami moet toch ook geld verdienen:lol:
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    komt volgens mij door microsoft
    met de deadline enz.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ben ik het niet mee eens! Tuurlijk zat er in PES4 en 5 een uitgebreide trainingsmode, maar v.w.b. controls is er weinig veranderd.

    In de handleiding staat duidelijk aangegeven hoe je kunt spelen en wat bepaalde dingen voor effect hebben op spelers, tactiek e.d. Alleen heel erg summier. Maar dat moet je zelf uitvinden.

    In de handleiding van Gears of War staat ook niet hoe je de Bosses het beste kunt verslaan. Dat moet je zelf leren.

    Ik heb de Expert-guide gekocht op 25 oktober, maar heb er nog amper in gekeken.

    Voor veel mensen is het een spel, die zitten niet te wachten op allerlei diepzinnige achtergrondinformatie en spelinzichten. Kan het over veel eens zijn (ontbreken van een hoop opties), maar hier ben ik het dus niet mee eens.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net me 2e disconnect gehad, internet is er gewoon voor een uur uitgeknald hier :mad:!
     
  14. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat kan zijn(jouw mening), maar ik vind de handleiding die geleverd is te summier.
    En dan vind ik 24 euro iets te gortig voor een handleiding.
    Met andere woorden “a total rip off”
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zag het jah...
    Je kwam steeds off en Online... Of was jij dat niet? :9
    In elk geval wel vervelend voor je...

    Net gewoon Master League wedstrijd 1-1 gespeeld, ondanks AL mijn kansen...
    Je had je echt kapot gelachen, als je mijn kansen had gezien. Ze gingen er gewoon niet in...
     
  16. DrOetkerNL

    DrOetkerNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bedoelt dat de expert guide 24 euro is mag je wel eens beter rondkijken, FRS verkoopt hem bijvoorbeeld voor 15 euro.
     
  17. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook 15 euro voor betaald, ik zou niet voor ieder spel zo'n guide kopen , maar in dit geval, met de DVD erbij vond ik het dat wel waard, ik heb er veel aan gehad, vooral om na de overstap van fifa naar pes m'n oude gewoontes af te leren...
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dus als jij een spel koopt, wil je dat alle details alvast vrij worden gegeven? Dat elk truckje dat je kunt maken alvast in de handleiding staat?

    Zou de lol er voor velen afhalen. De handleiding zoals ie nu is is prima. Er staat informatie over de verschillende mogelijkheden en controls bij Defence en Attack.

    In de Expert Guide staan sterke én zwakke punten van teams, van opstellingen, wat de voordelen én nadelen zijn van bepaalde formaties. Welke formatie je het beste kunt gebruiken wanneer je tegenstander een bepaalde formatie hanteert, etc.

    Dat zijn dingen die je ondervindt (zelf test) of sneller op kunt pakken door de expert guide te kopen.
     
  19. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Jows *)
     
  20. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er niet helemaal uit, ik zet mijn Xbox aan met 1 controller, dat is dan de 1ste (het maakt niet uit met welke van de 2 ik dat doe want de 1ste ring brand bij beide als ik er maar 1 aanzet) Dus moet ik ze allebij aanzetten, als ik dat heb gedaan ze ik controller 1 uit, dan zegt ie nog profile found. Ik moet dan een niveau kiezen maar geen schrijf waarop ik het wil opslaan. Ik stel dan mijn dingen in voor controller 2 maar ik kan helemaal nergens opslaan o.i.d.
    Als ik het spel dan opnieuw opstart staat alles bij de 2de zoals het was :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina