Voor wie het nog niet door had, degene die hier op de site reageert met el Diablo is m'n neefje.
Heb inderdaad verloren met 3-2 en gelijkgespeeld met 2-2 nadat ik beide keren met 2-0 voorstond.
Verschil is alleen ik speel dusdaning dat ik niet heel m'n ploeg ga wijzigen. Ik kies een ploeg vervang een paar spelers en "thats it".
M'n neefje el Diablo vind het nodig om z'n tactiek helemaal aan te passen hij speelt een veredeld 6-0-4 systeem. Ja jullie lezen het goed 6 verdedigers, 0 middenvelders en 4 spitsen
En dan speelt ie ook nog met Inter waar Adriano,Ibrahimovic,Stankovic en zelfs Figo niet van de bal te zetten zijn. Die gasten zijn in dit spel echt overschat.
Maar in ieder geval el Diablo gefeliciteerd met je overwinning gisteren, maar de ranking zegt op dit moment genoeg.
Scheelt toch nog zo'n 900 punten maat, terwijl jij inmiddels al ruim 360 wedstrijden gespeeld hebt itt mij.Ik zit pas op 150 of iets dergelijks.
Overigens weet jezelf dat je overwinning gestolen was, Je stond constant onder druk en kwam 2 keer goed terug van een 2-0. Voornamelijk door een 6 man's achterhoede LAFAARD!!!!
Conclusie: Catanaccio is LAF (maar loont wel)
Gelukkig heeft het resultaat geen effect in de ranking aangezien het player match was
Laatst bewerkt: 7 dec 2006