1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Fantastisch spel!

    Maar heb het nu anderhalve week en al vier keer de melding 'disc unreadable' gehad midden in een potje. Erg irritant. Hebben jullie dat ook? Ligt dit aan het spel of aan de console?
     
  2. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste manier om gericht op goal te schieten, ik gebruik als ik schiet de special moves (of iets in die zin) knop. Maar vaak mis ik dan nog, ik moet ook eerst altijd naar het 'goede' been van de speler draaien anders trap ik hem zwaar over. Ook 1 op 1 mis ik vaak. Zijn er nog truckjes voor waardoor je veel makkelijker de bal op goal kan krijgen. Alle tips zijn welke want ik heb a.s zaterdag een toernooitje met wat vrienden:9
     
  3. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zorgen dat je in één lijn loopt als je schiet, dus niet bewegen vlak voordat je schiet. Als je draait en schiet, eerst even wachten tot je helemaal gedraaid bent en de bal goed ligt. Verder kun je bij 1-op-1 de shot feint gebruiken (X en dan A).
     
  4. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan schiet ie toch rechtdoor ? moet je niet op het laaste moment naar links of recht gaan (een beetje om de bal in de hoek te plaatsen) ?
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Tell me about it.
    Hiernet 2 potjes gespeeld en 2x met 2-1 verloren. De eerste wedstrijd was pure lag en dacht aan 1-1 dat het fair zou zijn voor beide omwille van die lag. Maar natuurlijk krijg ik een goal tegen in de extra time. Controller vloog bijna.
    2de wedstrijd domineer ik maar doelpunt kwam gewoon niet. Tegen de paal, keeper, last minute tackle... Toen gestopt want anders gingen er ongelukken gebeuren met controller of iets anders.
     
  6. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaring is dat hij dan juist over schiet. Je kunt gewoon tijdens je schot mikken in een hoek. Je moet ook zorgen dat er geen verdediger in je buurt staat die je net een duwtje kan geven zodat je ook over schiet. Dus op tijd schieten en mikken tijdens je schot.

    Heb jij trouwens wel eens 'disc unreadable' errors gehad?
     
  7. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Kies wel een hoek anders gaat die zeker 9 van de 10 x over
    en als je tijd zat hebt druk dan ook ff je rechter trigger in als je je controler settings op default hebt staan
     
  8. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Over? Als je goed voor de bal staat en niet te hard schiet, gaat ie toch vrijwel nooit over? Als je geen hoek kiest gaat hij op de keeper.
     
  9. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik ga binnenkort een toernooi organiseren. Welke versie van pes6 is de beste om daarvoor te gebruiken ps2 of x360?

    En hoeveel verschil zit er werkelijk in de gameplay tussen de 2 versies?
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Peslive ladder is vanaf vandaag online \o/
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En hij werkt top! :cool:
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh ja? Bij mij niet... 'deze bladzijde kan niet worden weergegeven'
     
  13. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    is je cache opgeschoond?
    heb helemaal geen problemen
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Deze is opnieuw gestart hier op XBW :)!
    En verloopt voor zover voorspoedig...
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ga je wel naar de ladder via de kleine link? De link rechtsboven werkt nog niet. Dus je moet de link tussen Forum en Help hebben.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, met de kleine link werkt-ie nu.
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik word een beetje gek van al die inter milaans. Heb er nu 9 achter elkaar gehad. En ze doen allemaal hetzelfde. Balletje op adriano die met A haast niet van de bal te zetten is. Balkie bijna vol en het is een doelpunt. Kan toch niet :confused:
     
  18. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks aan te doen hé. Begin het ook een beetje moe te worden van altijd tegen dezelfde ploegen te moeten spelen. Inter Milaan of Barça. Bij de nationale ploeg is het 9 keren op de 10 Brazilië.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klopt inderdaad...
    Inter Milaan en het land Brazilië kom ik ook vaak tegen!
    Dan valt het met clubs als AC Milan en Chelsea wel mee, die in deel 4 erg vaak op Live werden gekozen...
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gisteren weer 2 potjes op live, 2 gewonnen. 5 - 2 en 2 - 0. Valt mij ook op dat iedereen inderdaad Inter, Barca, of London FC neemt (Chelsea).

    Tjah, logisch dat ik dan ook een Barca neem ofzo.... Speelde laatst tegen Inter online, elk schot van Adriano was bijna raak, toch nog 5 - 3 gewonnen. Heb nu nog steeds een 100% score (maargoed, pas 4 potjes online gespeeld).

    Durfde het eerder niet aan ivm de lag.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina