1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
     
  2. el_Diablo

    el_Diablo Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Herken ze..die criminelen online:cool: ... speelde vandaag een aantal wedstrijden...veel gekke dingen meegemaakt, toppunt was wat mijn neef sparein hierboven heeft verteld (zwarte scherm), MAAR door alle tegenslagen herken je bepaalde dingen ook beter. Mogelijke cheaters zijn:

    Jij neemt een willekeurige ploeg (inter, arsenal, etc), je tegenstander neemt VAAK (ALTIJD) ---->>> Lyon <<<----... je speelt de wedstrijd.. je komt voor....de tegenstander vertraagt het spel....vervolgens vraagt ie een pauze aan..en ja hoor...het loopt vast!!! Wachten heeft toch geen zin, want diegene is allang al bezig met een nieuw potje terwijl JiJ:mad: wacht, dus moet je uitloggen en je verliest (al 3x meegemaakt), om GEK van te worden 8)

    Conclusie: Iemand uit Frankrijk/ Spanje die met Lyon speelt moet je niet vertrouwen, je verliest MEESTAL altijd (cheat)!!!

    Nog meer TiPS om een cheater te herkennen??? Wie heeft? En in welke stadions moet je vooral niet spelen???
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  3. Djack

    Djack Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fifa 98,99,2003 tot 2007 gespeeld en heb pro evo 6 een kans gegeven. In het begin was het echt wennen maar na 2 dagen pro evo gespeeld te hebben wil ik niet meer terug naar fifa.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ el Diablo

    Is wel een beetje voorbarige Conclusie, dat het aan Olimpique Lyon zou liggen...
    De zelfde cheat is met allen clubs te doen, evenals men zich nog altijd afvraagt of het wel een cheat is.

    Zoals ik al heel wat malen heb verteld...
    Dit is mij ook al 2 keer overkomen! Dus dat IK degene was die op START klikte, maar dat hij gewoon vastliep.
    Terwijl ik er toch echts niets aan kon doen. Gelukkig was dit 2keer gewoon een Player Match tegen een maat van me! :)
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah ok, daar heb ik ook wel eens last van, dat hij 1 speler helemaal niet wil geven. Ik heb zelf wel eens last dat ik te snel een andere speler toegewezen krijg: Dan wil ik een sliding maken om de bal nog te pakken, heb ik al een andere speler verder naar voren. Die ligt op de grond, de bal komt bij de tegenstander aan en die kan gewoon doorlopen |:- . Heb Cursor Change Speed nu dan ook maar op manual gezet :D
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    V.w.b. het besturen van mannetjes zul je niet zoveel verschil merken. Als je naar boven drukt, loopt hij naar boven, etc. :)

    Wel in de reacties van de spelers. Zo kun je niet zomaar omdraaien en de bal met elke speler aan je voet blijven houden. Een Ronaldinho is zogezegd wendbaarder dan een Van Bommel. Ook zul je niet meer via een vast stramien kunnen aanvallen. Elk team speelt anders. Je zult je speelwijze dus moeten aanpassen en de gaatjes moeten zoeken.

    Dus niet te haastig spelen, want dan word je afgestraft door de AI of je tegenstander. De AI is namelijk ook vele malen beter dan die van Fifa. Het enige dat nog wat minder is, is de AI van de keepers, maar die zijn bij Fifa ook niet best.

    Bij PES kun je gewoon niet zomaar naar een andere speler passen en kun je niet vanuit elke hoek schieten. De speler (afhankelijk van zijn kwaliteiten) zul je goed achter de bal moeten zetten om hem een goede pass/schot af te laten leveren. Doe je dit niet, dan gaat de bal hoog over, of pass je de bal in de voeten van je tegenstander.

    Je zult dus wat meer moeten werken, in plaats van simpel tikken en eenvoudig met 10-0 winnen.

    Heb je PES6 al een keer gespeeld? Zo ja, misschien is er iemand in de buurt die je eea even kan laten zien!


    Leuk detail: Vorige week een Fifa 07 tournooi gedaan met mijn zwager en zijn neven. Ik won het tournooi, ze stonden er versteld van. Ik weet wel waarom: PES!
     
  7. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit moet je veranderen in de opties. Je hebt hem waarschijnlijk op stand 5 van automatisch wisselen. De computer wisselt voor jou. Zet hem op manual ofzo.

    Nvm. :p
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zeg ik dus.. dat heb ik gedaan 8)
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Toch heb ik het gevoel dat het van pop veranderen in deeltje 5 lekkerder liep dan 6. Manual was veel beter en hij koos altijd de goeie pop. Nu heb ik dat veel minder.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    heb ik ook last van, dat was in deel 5 een stukken beter!!
     
  12. mars15

    mars15 Guest

  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ FC Danny

    Tegen iemand van de Xbw competitie ? :cool:
    Ik heb ook zo'n goal gemaakt met Farfan...
    Dan wel offline, en de paas kwam van de zijkant waarna hij hem met de hak de kruising in lepelde...

    Ik stond ook verbaasd... :9
     
  14. basovich

    basovich Guest

    iemand zin in een potje:)?
     
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    is vanmidag goed? voeg me maar toe of om 10 of 11 uur
     
  16. basovich

    basovich Guest

    toegevoegd:).
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee niet voor de competitie *) ! Wel online en stond 2-1 achter. Was heel er verbaasd want deed niks bijzonders eigenlijk :thumbs:
     
  19. MML

    MML Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 6 toernooi

    Ik heb even vluchtig dit topic doorgelezen, maar kon over het v olgende niks vinden, dus ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

    In PES 5 speelde ik met nog 2 anderen altijd toernooien (offline uiteraard). Iedere speler koos zijn team en wanneer een van ons dan met zijn team een wedstrijd moest spelen, namen de andere twee de besturing van de tegenpartij op zich. Dat is wat lastig, want de persoon die met zijn eigen team speelt moet dan de wedstrijd beginnen, meteen pauzeren en bij player settings kon dan de 2e persoon aangeven dat hij mee wilde spelen. Hij kon dan kiezen om of met de ander te spelen, of er tegen. :)
    In deel zes gaat het net zo, maar als je dan bij player settings een kant wil kiezen (uit of thuis) kun je alleen de kant kiezen van de persoon die met zijn eigen team speelt. Je kan dus niet tegen hem spelen, dit zal altijd de computer zijn, en zo is heel het idee van ons toernooi weg! DAG TOERNOOITJE SPELEN MET PES 6! :mad:
    Is dit weer een misser van Konami, is hier wat aan te doen of is het in dit geval ook jammer maar helaas? :confused:
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Denk dat hier weinig aan te doen is. En weet niet of het een misser van konami is. Lijkt me niet dat veel mensen het zo spelen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina