1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    ja ik was aan het spelen ik scoor 3x vlug achter elkaar..die gast neemt uit, ik zie 3x dat fluitje tevoorschijnkomen en hij hangt...lijkt me duidelijk dat het zo gaat, misschien is er nog een andere knoppencombinatie nodig maar dat weet ik niet.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Triest... Ik verlies ook wel, maar om dan dat te doen... zou mijn eer te na zijn.
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Gvd net 3 x op rij verloren. En dan gewoon ook nog tegen gasten die gewoon minder zijn. Het is net alsof ik medelijden heb als ik alleen op de keeper af ga waardoor ik hem gewoon slecht inschiet...

    En waar ik zo ontiegelijk ziek van wordt is de keuze van de teams van al mijn tegenstanders. Het lijkt gvd wel of ik een Demo zit te spelen met Inter Milaan, Barcelona, Real Madrid en London FC.

    Zwaar irritant om maar constant die Adriano proberen te stoppen. En dan schot van hem is ook niet leuk meer gewoon....
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net 2 potjes Ranked gedaan, 1 gewonnen en 1 verloren....Maar het lagged gewoon veelste hard ! Speelt niet echt lekker.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Net ook 2 potjes Ranked gespeeld, beide gewonnen, beide geen lag *) Het eerste potje ging wel redelijk. Het begin was slecht, maar na 15 minuten op het klokje ging het een stuk beter. 1 Goaltje was genoeg, eindstand was 1-0 (Juventus - Brazilië)

    Het tweede potje ging echt goed! Het was tegen een fransoos, en de tijd was maar 5 minuten. Ik speelde met A.C. Milan, hij met Engeland. Voor de 50ste minuut stond ik 2-0 voor. In de 60ste minuut wist hij de 2-1 te scoren maar verder is het onveranderd gebleven *)
     
  6. basovich

    basovich Guest

    jups, en hij speelde nog wel div. 1 en ik div. 2, ik had de punten dus hard nodig want daarvoor een paar k*t potjes gespeeld:mad:!!
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Bas

    Shit happens jong :cool:!
    In elk geval blijft het gewoon vervelend als het je overkomt !
    Over 2 dagen volop vakantie, dus ook volop lammen...
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem sinds gister, en gister avond eerste potje online ranked gespeelt! Gewonnen met 3-0 (Barcelona - Chelsea)
     
  9. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat ontdek ik nu !

    Was altijd Pro 4 gewend op de ps2... Nu wil ik een eigen team creeeren (eigen vriendenteam) Namen, Uiterlijk, en Eigenschappen, maar je kunt alleen maar de naam en eigenschappen veranderen =( En geen uiterlijk meer, klopt dat? :'-(
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je kunt zelfs niets meer editten :x !
    Ook geen namen, maar alleen nog maar statics van je spelers.
    (iets wat ik juist nooit gebruikte)

    Het blijft een heerlijk spel! :):
     
  11. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens!:b:
     
  12. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Namen editen kan wel mijn neefje "el Diablo" heeft dat ook gedaan.:)

    Overigens ben ik gisteren op een nieuw cheat hoofdstuk gestuit. Ik had geen last van disconnectors. En heb op 3 wedstrijden na weining last gehad van lag.8)
    Zat 1 partij bij dat ik snel op 3-0 kwam waarna de tegenstander idd als een gek op start ging drukken en het spel echt vertraagde (Zag constant het fluitje komen en gaan)}:]

    Maar zoals belooft ben ik op een andere "cheat" gestuit . Nou ja cheat?
    Het is niet helemaal eerlijk maar je kunt er iets aan doen.
    Ik speelde gisteren tegen een kerel en zag nadat ik de 1-0 had gemaakt dat
    hij telkens ( icoontje van de luidspreker )iets zei.
    Dus toen dacht ik, laat ik m'n koptelefoon opzetten en kijken wat die kerel zegt.
    Had die pipo gewoon hardrock opgezet om mij uit m'n concentratie te halen.

    Gasten zijn echt vindingrijk:lol:

    Als dank heb ik toen nog maar 2 keer gescoord waaronder een hakje:thumbs:
     
  13. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens, heb ik gisteren weer wat vreemde dingen meegemaakt:
    1) Ik werd uitgedaagd en won met 2-0, maar aan het einde gingen er bij mij 60 punten af. Die gozer bleek er maar 4000 te hebben (spelen tegen lagergeklasseerde wordt afgestraft).8)
    2) Valt me op dat als de bal soms in de 16 valt deze heel moeilijk weg te krijgen is. Vooral aan het einde van de wedstrijd.
    Zo heb ik gisteren verloren met Arsenal omdat Toure in de slotfase weigerde een bal weg te trappen?!?!:mad:
     
  14. Sparein

    Sparein Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar toen ik Arsenal koos had hij ook een club moeten kiezen in plaats van Brazilie. Kwaliteitsverschil is een beetje groot vind je ook niet???

    Of hij had mij een land kunnen laten kiezen 1 van de 2.
     
  15. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me toe op XBL min gamertag is Jasphur
    ik wil wel ff potje tegen een van jullie

    Ik speelde gister me eerste 3 potjes online,
    2 gewonnen en 1 verloren :mad:
    1 gewonnen van een gast met al 350 wedstrijden ervaring :p
     
  16. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat hoefde hij niet dat moet je aleen club of national kiezen als je het verschil van kwaliteiten van de teams beperkt wilt houden.
    Dat jij dan Arsenal kiest en hij Brazilie is dan iets wat kan gebeuren en dat van de wegtrappen in de 16 is idd erg irritant heeft mij nog een paar wedstrijden gekost:mad:
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ook geen club naams.. :mad:

    East london, etc. Wtf?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Sommige competities/landen zijn gelicenseerd, sommige niet. In Engeland, Arsenal en Man Utd wel..de rest niet. Achja, get used to it! :)
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    tja het is triest gesteld met PES dit jaar op de 360 naar mijn mening..

    ik ben nu bezig met ML en nog 1 seizoen spelen en dan kruip deze LITE versie ook onder het stof..
     
  20. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat een beetje te spelen met de opstelling en tactiek en er stond iets dat als je lt + a b x of y indrukt dat je ingame iets kan veranderen, zoals counter attack ofzo, maar heb nog niet gemerkt of het werkt bij een potje, weet iemand of it werkt ? of hoe je het kan laten werken ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina