1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ingooien, vrije trappen, doeltrappen en corners. Daarbij komen de framedrops bij mij tevoorschijn :)
     
  2. mark8925

    mark8925 Guest

    nog steeds geen patch zeker? kut konami:mad:
     
  3. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het gewoon dat alles in vertraging gaat. Dribbelen, passen, schieten...alles met zeker een 1 seconde vertraging.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat is button-lag neem ik aan? En alleen bij online play. Geen framedrops, zoals bij corners en vrije trappen?
     
  5. Nicky vd Berg

    Nicky vd Berg Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is bosphorus , Besiktas, Constanti dat is toch Fener
     
  6. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    He gasten,

    vraagje;
    met welke besturing spelen jullie? De analoog of die cursor-toets?

    Ik heb vrijdag met wat vrienden bij mij thuis zitten spelen. Geen van hun is in het bezit van een 360 (wel ps2 + PES6) en zij speelde met de cursor-toets. Werd ik me daar even weggespeeld, niet te kort. Zij kunnen veel sneller kappen en draaien omdat zij met die cursor-toets spelen. Ik vind t zelf echt kut spelen op de 360-controller. Ik speel altijd met de analoog. Maar krijg nu het gevoel dat als ik beter wil worden toch met die cursor-toets moet leren gaan spelen....

    vertel, hoe doen jullie het? (of als je sneller wilt draaien, moet je die beweging combineren door nog een knop in te drukken op het moment dat je wegdraaid, RB bijv.?)
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Constanti is Fenerbahce ja...dan zou t heel goed kunnen dat Bosphorus Besiktas.
    Blijven alleen die clubs nog over die op de laatste pagina staan naast PES United...iemand enig idee?
    Ik zat te denken aan Braziliaanse clubs maar zeker weten doe ik t niet...
     
  8. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Boca Juniors en River Plate
     
  9. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Extreem veel vastlopers dit weekend...echt niet normaal. Één van die gasten begint gelijk van ''jij bent zo'n cheater" dat kun je zien aan het aantal disconnects wat je hebt=( terwijl dat juist aangeeft dat ik meestal quit bij een 'freeze', 't is me alle moeite van het wachten en de oeverloze discussies in het Engels (doe je nog moeite om het goed te formuleren maar dankbaar hó maar...:confused: ) niet waard...en spelen vind ik dan leuker dan m'n ranking... ben zo al wel zo'n 600 punten verloren:mad: Maar deze gast irriteerde me zo dat ik 'm maar een paar uur aan heb laten staan ik stond tenslotte met 2-1 voor...zegt ie 'ja maar ik had uiteindelijk gewonnen en disconnect daarom niet', dus ik "are you a fortune teller?" pfff uiteindelijk toch de boel maar weer uitgezet en verder gespeeld...
    Maar toch niet leuk zo.. hiervoor ben ik niet overgestapt naar PES...
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  10. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt...en die allerlaatste schijnt Sao Paulo te zijn:D
    Heb zonet een linkje gevonden waarin alle correcte namen van spelers zijn verwerkt. Heel handig ( voor de mensen die licenties van spelers belangrijk vinden:9 )
    http://www.gamehope.com/pc/10087-pro-evolution-soccer-6/astuces.html
     
  11. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Die button lag komt daarbij. Voor de rest heb ik dezelfde problemen als de rest.
    Die framedrops hebben we allemaal zowel in de single als multiplayer. Maar dat 2de stoort mij minder dan die button lag.
     
  12. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    excuses maar ik herhaal mijn vraag nog een x.....

    He gasten,

    vraagje;
    met welke besturing spelen jullie? De analoog of die cursor-toets?

    Ik heb vrijdag met wat vrienden bij mij thuis zitten spelen. Geen van hun is in het bezit van een 360 (wel ps2 + PES6) en zij speelde met de cursor-toets. Werd ik me daar even weggespeeld, niet te kort. Zij kunnen veel sneller kappen en draaien omdat zij met die cursor-toets spelen. Ik vind t zelf echt kut spelen op de 360-controller. Ik speel altijd met de analoog. Maar krijg nu het gevoel dat als ik beter wil worden toch met die cursor-toets moet leren gaan spelen....

    vertel, hoe doen jullie het? (of als je sneller wilt draaien, moet je die beweging combineren door nog een knop in te drukken op het moment dat je wegdraaid, RB bijv.?)
     
  13. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb altijd de PS2 versie gehad. Toen speelde ik ook alleen met de cursor. Nu op de X360 speel ik met de analoge stick en het bevalt me prima. Onlangs is er ook een vriend komen spelen die hem alleen op PS2 heeft. Hij ook was met die cursor aan het spelen, heb hem zonder problemen geklopt.
    De cursor van de x360 controller vind ik maar niks t.o.v. die van op de PS2, is ff wennen aan die stick maar het lukt wel.
     
  14. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de ps2 speelde ik altijd met cursor. Maar op een gegeven moment ben ik overgestapt naar analoog. En ik merkte dat het schieten beter verliep, ik kon wat accurater mijn schoten plaatsen. Maar daarentegen is het kappen wel wat moeilijker geworden, ik kan nu minder makkelijk bepaalde moves uitvoeren met de analoog. Op de xbox 360 ben ik nu gewoon analoog gebleven, en het bevalt me wel, maar ik zit nog steeds met hetzelfde probleem, dat moves lastiger uit te voeren zijn nu.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Speel alles met de Analoge stick. De Cursor gebruik ik alleen bij Corners, dan kan ik beter naar beneden richten dan met de stick.
     
  16. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook….. en ik vind persoonlijk dat dit ten koste gaat van het spelletje.
    Als je snel bent met kappen en draaien en je beheerst dat goed ben je een voor een ander een hele moeilijke tegenstander.
    Erg jammer vind ik dit dus. Er is dus niet een manier waarop dit wel kan, dat je tegelijk met het wegdraaien van je tegenstander een ander knop ingedrukt houd? (RB bijv.?)
     
  17. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel met de analoge stick. Het plaatsen op goal vind ik hierdoor fijner alleen trucjes zijn moeilijker uitvoerbaar. alleen met de cursor is het minder fijn om 45 graden dribbels te maken moet je steeds 2 knopjes indrukken
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Net als in het echt toch ;)
    Als iemand veel kapt en draait dan moet je afstand houden en niet te snel happen anders ben je gezien. Of druk op x en laat de cpu aanvallen terwijl jijzelf daarachter rugdekking geeft.

    Ik speel zelf met de d-pad. Maar die d-pad van de 360 is ernorm crap, maar met analoog bak ik er niks van.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  19. mark8925

    mark8925 Guest

    kut konami ik haat ze.. nog steeds geen patch:mad:
     
  20. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    nog zoiets...........
    hoe hebben jullie je cursor change ingesteld staan?
    manual, auto of semi-auto? Ik kan mezelf nergens aan wennen. Het fijnste vindt ik manual nog steeds. Maar het nadeel daarvan is dat je bijv. met een voorzet vanaf de zijkant je spits automatich teveel naar de keeper laat gaan en totaal mis kopt/schiet. Maar als de cursor change op full-auto staat selecteert ie naar mijn mening soms de verkeerde speler.

    nog zoiets..........
    de bal afpakken. Soms staat mijn speler met wie ik de bal wil afpakken echt als een levenloze voor de tegenstander in balbezit. (terwijl ik A ingedrukt houd). Wanneer je tegen iemand of de CPU speelt en die passeert jou op dat moment ben je gelijk weg..... Waarom pakt mijn verdediger niet de bal af zoals ik dat wil? (en ik ken de manier van extra verdediger inroepen al, d.m.v. de blauwe knop)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina