1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    HanTerp, dit weekend zou de patch komen toch?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm op Manual staan, wil graag totale controle over mijn spelers! :)
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat waren geruchten volgens mij. Er is nooit een officieel bericht geweest dat de patch dit weekend zou komen.
     
  4. mark8925

    mark8925 Guest

    hanterp had paar keer gebeld en het was hem gezegd dat hij afgelopen weekend zou komen. Als ik het goed heb begrepen
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het ligt niet aan Konami wanneer de patch verschijnt. Hun "brengen" 'm naar Microsoft en die zorgen ervoor dat hij online komt! :)
     
  6. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb vanochtend eindelijk mijn eerste online ranked match gespeeld,. door zelf een game te createn, anders kom ik er niet in.

    En nog gewonnen ook :) had eigenlijk geen last van lag.
     
  7. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    zal wel even duren dan nog ben ik bang..
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De Xbox-controller is niet geschikt voor het gebruik van de d-pad. Konami en Microsoft gaan samenwerken bij het maken van een betere controller.
    Ik gebruik in ieder geval de analog-stick...
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar dan moet die patch er wel zijn. En die komt dus van KONAMI. MS wacht echt niet weken voordat ze de patch online zetten.
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, ik begin steeds minder geloof te hechten aan de uitspraken van Konami.
    Ze hadden me inderdaad donderdag gezegd dat ze in de laatste testfase waren en dat de patch vrijdag jl. of anders het afgelopen weekend zou komen.
    Niks daar van dus... Ik ga niet meer bellen, maar van een Engelsman hoorde ik dat ze vandaag nog steeds aan het testen zijn! Kan natuurlijk dat ze weer fouten hebben gevonden, maar het komt allemaal zo ongeloofwaardig over...

    Ik gebruik semi-auto op twee streepjes...
     
  11. O Rey

    O Rey Ajax Amsterdam _O_

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    khad net een vreemde bug:
    ik geef voor met mijn rechtsbuiten komt tegen een verdediger aan --> hoekschop. Ik sta klaar om de hoekschop te nemen, komt die verdediger nog terugrennend vanachter de achterlijn tegen mijn bal aan.. Bal rolt van zn plaats en ligt dus over de zijlijn. Bal blijft daar alleen liggen en sneijder staat nog klaar om de corner te nemen. Ik maar op B gedrukt, schiet ie in de lucht. Meteen een fluitje: Inworp.
     
  12. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    haha heb ik ook gehad, in pes 5 dan, daar kon je helemaal niks meer doen. je mannetje bleef gewoon staan..
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik gebruik manual. Wen daar maar gewoon aan, want als je de cpu laat switchen kom je niet ver :)

    En dat tweede ken ik ook ja. Dat ligt gewoon aan het spel. Soms fucken je mannetjes gewoon op en lijken ze wel hersendood
     
  14. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik laat de cpu altijd wisselen maar dan komen er wel eens irri fouten langs dat je verkeerde spelers krijgt toegewezen etc en dan loopt de tegenstander halve veld over zonder hindernissen, maar over het algemeen werkt het aardig maar ik ga ckr effe manual proberen want deze dingen kunnen desastreus aflopen natuurlijk:p
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb altijd zo iets irritants... als je schiet en de keeper bokst hem weg en hij rolt bijna over de achterlijn, is er altijd zon aap die hem gaat halen en hem over de lijn rent :mad::mad:
    en dat sta stil, daar ben ik te langzaam voor,...
     
  16. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de manual player switch sinds jaar en dag!
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad!
    Vind het zonder niet te spelen. Althans, merk het meteen wanneer deze niet op Manual staat :)!

    Hoop dat dit weekend de Patch dan maar komt, en anders uiterlijk het weekend van 3 December!
     
  18. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ik hoop dat de patch toch uiterlijk voor pes7 er wel is......
     
  19. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan die informatie? Ik heb net ff zitten google'n, niets gevonden. Zou wel een topactie zijn. Nu ga ik waarschijnlijk mensen pijn doen, maar ik hoop dat het gewoon een ps2/3 controller wordt alleen compiteble voor de 360. Ik blijf de playstation joypad de fijnste vinden.

    Of bedoel je deze????? (check spoiler)

    [​IMG]We are pround to announce that we are in the final phases of the XFPS 360.

    Below are its amazing features:

    1.Auto Fire function

    2.Compatible with PS 2 Dual shock 2 (you can use PS 2 Dual shock 2 controller on Xbox 360 console)

    3.Compatible with PC mouse and keyboard (You can use it on the new Halo 3 comming out)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  20. mark8925

    mark8925 Guest

    heb weer es een cheater te pakken.. zo irritant :mad: maja wacht wel net zo lang tot dat ie weg is:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina