1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Van dat ding heb ik inderdaad ook gelezen, maar die bedoel ik niet.
    Seabass heeft het in een interview gezegd. Vraag me niet waar dat staat, want dat was al ergens in september, dus dat weet ik niet meer...
     
  2. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ding zou ik al speciaal kopen voor pes6.. Maar is op alle consoles al geweest hoor zo'n controller ding. Speelde pes5 met psone controller op de pc. Mag ik vragen op welke site je die tegenkwam?

    Zou ik misschien nog eerder kopen dan die nieuwe controller van de xbox (denk niet dat tie zo goed word dan de playstation controller).

    Xbox pad is wel weer veel beter voor shooters imo

    Edit teamxtender zie ik ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46

    aan de ene kant is het goed nieuws dat dit ding komt, voor pes natuurlijk.
    Maar voor fps shooters is het slecht nieuws. Nu gaan er mensen met toetsenbord en muis spelen en die gaan natuurlijk ownen t.o.v. mensen met gamepad :mad:
     
  4. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat niet gebeuren…… De software die wordt geïnstaleerd zal de muis/toetsenbord vertragen waardoor de speelbaarheid gelijk blijft aan die van een joypad. Als ik t goed gelezen heb tenminste. Ik zit op me werk dus kan de bron even niet zo snel opzoeken weer… Als ik thuis ben kan ik dat artikel wel even zoeken (ondanks t een tikkie off-topic is)
     
  5. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het nog best moeilijk om te winnen vanaf amateur :p ik speel het nog niet zo lang maar goed. Heeft iemand tips?
     
  6. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    amateur is toch wel triest...

    ik speel professional . soms word ik van het veld getikt en soms win ik met 5-0
    vage sjit..
    gewoon de vrije man zoeken. als tegenstander inloopt dan pas gaan pasen durf 1-2 paasjes aan.. snelle paasjes .. en ook gewoon een keer schieten vanaf de 16 :)
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kom op, een beetje respect voor hem... Hij speelt het nèt zegt-ie.
    Als je PES nooit eerder gespeeld hebt is het gewoon moeilijk.
    Gewoon geduldig op je eigen nivo blijven spelen tot je er makkelijk(er) van kan winnen en dan ga je een leveltje hoger.
    Ook in de trainingsmode op schieten oefenen en dribbelen, passen etc. is verstandig.
    Je kan ook de expert Guide aanschaffen, waar honderden goede tips staan. Dacht dat het boek iets van 15 euro kost.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    €17 incl. dvd bij de FRS :) Goed boek meet veel tips.
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    @Geertbargeman
    ik koop zowieso niets bij de FRS..

    ontopic: misschien een domme vraag, maar vrije trappen lukken me niet, ik heb hem altijd precies op dat streepje, en hij gaat dan altijd hoog over of in de muur, any suggestions?
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, er spelen een hoop dingen mee. Je speler moet goed zijn in de juiste attributes, zoals free-kick accuratesse en Shot power, Shot accuracy en Swerve.
    Verder is de afstand belangrijk. Bij korte afstand moet je ook je stick naar achter houden. Bij normale afstand houd je de stick neutraal (uitgezonderd evt. effect) en bij lange afstand houd je de stick vooruit. Verder kan je de snelheid van de bal weer extra regelen met de A (zwak) of Y (hard)..
    Kortom, zat om in de training-mode mee te experimenteren ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  11. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0

    Welke stick bedoel je dan, en moet je voordat je schiet met de X button de stick in bepaalde richting geven. Wil je een voorbeeld geven a.u.b.
    thnx.:thumbs:
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister had ik wat vreemds, weet nou niet of het aan het spel of tv lag. Ik liep en dan kwam der een soort vervaging achter me speler, alsof ze heel snel liepen maar ze liepen wel gewoon normaal. Toevallig had me zwager het ook al gehad en die heeft dezelfde tv alleen een ander formaat. Meerdere mensen dit al gehad?
     
  13. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel ook net pes 6. ik speel nou op amateur maar ga denk ik vandaag of morgen door naar regular.(ofzo iets) maar nou heb ik een vraagje ik kan maar 1 actie doen met pes 6, alleen dat ik rondom de bal draai. kun je nog meer acties maken;) ?
     
  14. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht met het d pad..
    van zwakker of harder. ( boven was hard en onder was zwak )
    ik heb nog maar 1x gescoord uit een mooie vrijetrap in de kruising met Wesley Sneijder ..
     
  15. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even over die vrije trappen, misschien is het een goeie tip om de handleidng is een keer te lezen. i.p.v. het hier te vragen staat het daar allemaal in. Zelf in system settings in het pes 6 menu kan je het vinden.:thumbs:
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik bedoel de linker analoge stick, waarmee ik stuur. Als je met het d-pad stuurt blijft het hetzelfde, bijvoorbeeld:
    Je kijkt naar het muurtje, recht voor het doel:
    Afstand 15 meter
    Deze afstand moet je met een zwak schot doen, anders vliegt de bal over.
    Dus linker analoge stick (of d-pad) naar achteren houden en dan op schietknop drukken.
    Snappie? ;)

    Hier de knoppen waarmee je de zwakte of hardheid van het schot kunt sturen:
    Stick naar achteren- zeer zwak schot
    A-knop-zwak schot
    geen enkele knop (dus alleen schieten) neutraal hard schot
    Y-knop - hard schot
    Stick naar voren - zeer hard schot.

    Uiteraard gebruik je de zwaktste schoten van het meest dichtbij en de hardste schoten van de grootste afstand.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  17. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Afstand 15 meter is een penalty :9

    Vrijetrappen neem ik altijd met Adriano (inter/brazil) als de vrijetrap aan de rechterkant van het veld is en die gaan er 9 van de 10 keer in.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, volgens mij heet een penalty in het Duits een 'elfmeter' en weet je waarom ;)
    Ik bedoelde gewoon een bal op de rand van het strafschopgebied... okee, 15 meter 10 dan :D
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  19. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet gewoon 16 meter?O-)
     
  20. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu echt een top verdediging met Ajax! Een centrum met Stam en Alex, en op de vleugels De La Cruz en Emanuelson
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina