1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dom van me, je hebt natuurlijk helemaal gelijk :)
     
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren na een paar dagen NFS:Carbon weer PES in mijn 360 gestopt en het ging gelijk weer een stuk beter als een paar dagen terug. Ik had even een megadip waar niks meer lukte, maar gisteren heb ik mezelf gelukkig weer hervonden en won 4 van de 5 wedstrijden zonder een tegendoelpunt. Het blijft toch een raar spel, zo lukt er helemaal niks en zo gaat het harstikke lekker.
    Gisteren ook mijn eerste vrije trap in het kruis gescoort met Lampard.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gisteren ook weer 3 wedstrijen tegen Basosisch gespeeld...
    Uitereraard allen gewonnen :cool:!
    Eerste partij nog 5-4 nipt gewonnen, maar vervolgens 4-1 en 5-3 aardig simpel gewonnen.

    Blijft gewoon een heerlijk spel. Enige wat ik nu echt irritant vind, is telkens die hapering bij het uittrappen van een bal als Keeper!
     
  4. mark8925

    mark8925 Guest

    nou t irritantste is gewoon de buttonlag. Vooral als ik uren daarvoor multiplayer gedaan heb tegen vrienden. Dan speelt het zo heerlijk heh.. niet te geloven_O_
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag van jullie weten of jullie bij Master Leageau. In de top 75 teams zitten, welke plaats? En bij ranking goals in totaal. Ik sta met Real madrid nu 15e van de top 75 en met goals V.Nistelrooij 60 doelpunten 6e. Ik doe regular.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo is het constant bij mij. Speel ik paar Player Matches, dan presteer ik slecht. Doe ik één Ranked Match..win ik 'm gelijk!
     
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar lijkt mij niets vervelends aan..... beter als andersom denk ik, niet?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat klopt, maar had het meer over de vorm. Dan is hij er wel, dan weer niet! :+
     
  9. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    de bal afpakken en verdedigen vind ik nog lastig. Iemand tips?
     
  10. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je vertellen dat ik vanaf PES4 geen PES meer gespeeld heb. (omdat ie op de 360 simpelweg nog niet uit was, dus een jaar verplicht de beide 360 FIFA's gespeeld). Ik was echt helemaal het PES gevoel kwijt. Ik ben nu 2 seizoenen in de legue verder (1e seizoen werd ik op amateur niet eens kampioen. 3pnt minder dan PSV :mad: )en begin nu eindelijk pas het PES gevoel terug te krijgen. Ik heb dus online nog geen wedstrijden gespeeld. Alleen tegen vrienden een stuk of 5 geloof ik. Ik denk dat ik me dit weekend even volledig op PES ga richten. Ben vrijdag ook vrij dus. Maar terug op de vorm. Ik heb meestal wanneer ik ong. 10/15 potjes heb gespeeld. Dan moet ik ff wat drinken of buiten een peuk roken anders daalt de vorm ook idd. (misschien overgeconcentreerd op dat moment.). Verder zit ik nu ook met het "probleem", dat ik (in mijn ogen) de 3 dikste games op de 360 bezit (GoW, CoD3 en PES6) en ik af en toe niet weet welke ik moet spelen. Wat uiteindelijk ook weer terug te zien is in hoe goed je bent. Je kunt ze tenslotte niet alle 3 tegelijk spelen en iedereen ownen..........
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in 2008 met Real madrid ML, texture 19. 63 doelpunten gemaakt in totaal met V.Nistelrooy. Hoe zit het met jullie?
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Nog steeds geen patch?
    Belachelijk bijna 1maand na dato. Ik voel me genaaid, want ik speel alleen online en heb daarvoor ook dit spel gekocht =(
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, geen patch en ik heb ook geen idee wat ik ervan denken moet. We horen al twee en een halve week dat die patch 'heel snel' komt...
     
  14. basovich

    basovich Guest

    patch is er :D

    *heb net iig moeten updaten!
     
  15. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    yp, ik heb net ook een patch kunnen downe
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mijn box gaat gelijk aan :D
     
  17. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk, ik heb hem ook!
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    spelen jullie online ? is er een ranking voor online ? van waar haal je die patch
     
  19. basovich

    basovich Guest

    schokt hij nu als er iemand online komt?
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    woot nee hij speel nu echt lekker :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina