1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat fluit die scheids soms op belachelijke momenten af :confused::confused:
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed eerst een ML met Barca, toen speelde ik volgens mij zo;

    -------------Rost--------------
    --------Puyol----Thuram-------
    Zambrotta--------------Maxwell
    -------------Marquez----------
    ----Rosicky-----------Deco----
    -Joaquin-----Eto'o----Ronaldinho

    Nu met Arsenal (ik vind het gewoon leuker om met goede teams te spelen :))
    ------------Rost---------------
    -------Gallas-----Yepes--------
    Toure------------------Maxwell
    --------Gilberto Silva-----------
    -Hleb----------------Ljungberg-
    -----------Rosicky-------------
    -----Mutu---------Henry-------
     
  3. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    :+

    Jammer van sommige figuren op Live, speel je een lekkere wedstrijd en sta je op het punt om te winnen.. laten die freaks het spel vastlopen |:-
     
  4. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er zin nu wat potjes op live te spelen, ik speel met nec (en wil wat oefenen voordat ik met deze club ranked ga). kan het jullie trouwens allemaal aanraden op met je favoriete nederlandse clubbie te spelen. Een laag niveau maakt het des te leuker als je scoort of een mooie combinatie goal maakt.

    ik heb vanmiddag al 3 ranked matches gespeeld en ben nog nooit zo blij geweest met een 2-1 overwinning tegen inter, want met wisgerhof adriano afstoppen is nog best pittig.
    maar wie nu ff zin heeft om over live wat potjes te spelen zeg het ff of stuur een message via live anders ga ik ranked spelen
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel af en toe met ado. En het is echt heel leuk als je wint, maar soms erger je je ook wel kapot zeg. Niet normaal!
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    hebben jullie er wel eens last van, als ik op regular ofzo speel, rennen je medespelers of niet door, of tegen je op.. :mad: weg snelle counter, waar ik het best in ben)

    erger ik me dood aan!
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een tactische vraag. IK speel nu met het Arsenal-team dat ik op de vorige pagina liet zien.
    Gallas en Yepes zijn CB, Toure en Maxwell aanvallende SB's, Gilberto Silva is CMF of DMF, ligt aan de tegenstander, Hleb en Ljungberg R- en LMF, Rosicky AMF, Mutu SS en Henry CF. Nu is de vraag, hoe spelen jullie tegen het behoorlijk verdedigende systeem met 4 verdedigers, 2 DMF's daarvoor, 2 middenvelders aan de zijkanten en 2 aanvallers? Ik vind dat zo'n irritant systeem om tegen te spelen. Ik hoor graag jullie tips, want ik word helemaal gek tegen dit systeem soms :)
     
  8. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu sinds een week een rgb kabel inplaats van een gewone scart op de xbox360 maar vind bij alle spellen dat ze er beter uitzien alleen bij pro evo 6 nog niet echt is wel heel somber allemaal nu kan ik colour adjust wel veranderen daar staat ook rgb tussen en kun je van -6 naar +6 en de brightness instellen weet iemand ook hoe deze ongeveer moeten staan normaal staan ze volgensmij altijd allemaal op 0 weet dat niet zeker.
    alvast bedankt
     
  9. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Hier nog een helemaal verslaafde PES gek...!! Maar een ding lukt mij nog niet.. Kan iemand mij vertellen hoe ik een volley/omhaal maak.. Want ieder keer die kop doelpunten heb ik nu ook wel gezien..

    Mijn Controller is ingestel dat B schieten is en X lange pass...

    Alvast bedankt!!
     
  10. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik begin de passing game een beetje door te krijgen van dit spel... maar soms is het wel handig als je eens langs een speler komt wanneer er geen passeer mogelijkheden zijn... dit lukt me echter nooit, enige tips?
     
  11. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is kun je dat niet zommaar..( ik weet niet helemaal zeker) 1x had ik geluk
    aissati duwde hem weg en fotruné maakte zomaar omhaal.. ik drukte gewoon op de schiet knop..
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    @ApenhersensNederland; Het is niet een aparte knop ofzo volgens mij, gewoon met je rug naar de goal staan en hopen dat ie een omhaal maakt. Het kan denk ik ook makkelijker met spelers als Ronaldinho, moet je maar ff kijken.

    @Kyo; Het handigst vind ik gewoon de kapbeweging. Op hem af lopen, en als je denkt dat ie gaat happen, kort tikje naar een kant en gelijk erlangs sprinten. Als je het een paar keer oefent gaat het wel.
     
  13. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik speel altijd met Inter dat zou toch zeker wel met Adriano moeten kunnen!!... Toch maar eens gaan oefenen.. Op de PC was het zo als je 2x de schietknop snel achter elkaar drukte dan maakte je een volley/omhaal.. maar dat gaat nu niet meer op... helaas..
     
  14. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Met kapbeweging, bedoel je dan 'sidestep', rt inhouden en als ie hapt, tikje naar een kant en erlangs?). Of gewoon zonder rt. Ben nog een beginner dus ik leer het nog 'handleidings-gewijs'.
     
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het zonder RT. Gewoon korte beweging erlangs (naar de zijkant dus) en dan een kort tikje naar voren.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vaak heb je ook kans dat ze je inhalen. :'-(
     
  17. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Thx, even uitproberen.
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dan moet je korte tikjes op de RB knop, met Adriano/Ronaldinho/Henry etc. ben je ze in no time kwijt
     
  19. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Houden jullie ook bij het verdedigen rb en x/a in? Zijn er nog tips wanneer je de bal niet hebt (in mijn geval dus vaak, maar ik heb zo het idee dat het ook zo is als je beter bent... goede ai, goeie balans in dit spel), want dat begin ik nu belangrijk te vinden nu ik redelijk kan aanvallen... nu nog die gasten van mijn doel weten te houden, want die eto'o/ronaldinho/messi etc zijn niet te houden voor me en ze blijven grote kansen creëren!
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    mijn opstelling met Ajax (2009 )

    ---------------------Stekelenburg-----------------------

    -------------Heitinga --------Stam----------Emanuelson-----------------

    ----------------------Kaiser (duits talent)------------------

    Babel----------------------Sneijder------------Kaká'----------------

    -------------------------- Ronaldinho


    -----------------Adriano --------------------- Henry
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina