1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen dat systeem speel ik altijd 4-3-3 en dan taktisch zo:

-----1-----
    ---4---3---
    2---------5
    -----------
    -----6-----
    -----------
    ----10-----
    7--------11
    -----9-----

Ziet er misschien een beetje raar uit maar ik zet de 2 centrale verdedigers als mandekkers op de 2 spitsen. Nummer 2 + 5 zijn snelle spelers met een goede conditie die vaak mee opkomen maar ook meeverdedigen. 6 is een dmf, dus in balbezit heb ik minstens 3 man 'achterin'. Nummer 9 is een lange speler (Meestal dan zigic;202 cm) zodat ik als het niet wil lukken met combinaties ik altijd nog de lange bal kan gebruiken.
    Ik geef je gelijk; ik vind dit namelijk ook de rotste opstelling om tegen te spelen. Normaal speel ik 4-4-2 met een ruit op het middenveld, maar tegen dit systeem wil het bij mij maar niet lukken met dat systeem.

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik was net halverweg een wedstrijd, de tegenstander was aan het wisselen.
    En toen bleef mijn beeld zwart, met het logo van Pro Evolution Soccer 6 rechtsonderin.

De wedstrijd ging wel gewoon door, aangezien het commentaar gewoon doorging.
    Iemand dit ook weleens gehad?

3. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    zo heerlijk 4-2 winnen na een 2-0 achterstand en dat hij al heletijd aant zeggen was van dat ik zo slecht was enz :p

4. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    nu ff met master league verder sorry voor 2 post achter elkaar maar had deze al ingetypt dus kan ik niet weghalen :confused:

Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  5. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey misschien een domme vraag maar ik heb dat de achterkant van het doel niet 1 stuk is maar dat er stukken uitzijn heeft iedereen dat ofzo
    alvast bedankt

6. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel jij met 10 man dan?

Wat ik altijd deed, we praten nu over PES 5 is met Arsenal gewoon over de flanken gaan. Ik speelde zo:

------1------
    ----3---4----
    2-----------5
    --------6----
    ----8--------
    7--------10--
    -------11----
    ----9--------

1=GK Lehmann
    2=RB Lauren/Eboue, 3 Toure+4 Senderos=CB, 5=LB Gallas
    6=CMF Gilberto, 7, RMF Hleb, 8=CMF Rosicky, 10=AMF Ljunberg
    11 Persie +9 Henry=CF

Wat je dan krijgt is dat de LB de hele linker flank kan bestrijken, ook kan Silva inschuiven terwijl de AMF ook dat gat in kan duiken. Aan de rechterkant is dat eigenlijk ook het geval met Hleb en Eboue. Rosicky kan de dieptepass goed geven aan Hleb en/of Henry zodat je eigenlijk de DMF's omzeilt of je kan gewoon links, waar de ruimte ligt, de bal inspelen. Voordeel is dat Silva en Rosicky soms doorschuiven, iets dat de DMF een stuk minder vaak doet. Zo kan je gewoon rondtikken en de ruimte aan de flank zoeken. Nadeel is de counter, hoewel dat via de flank moet omdat LMF en RMF niet echt in het centrum te vinden zijn en het dus gevaarlijker lijkt dan het daadwerkelijk is.

Een ander nadeel eigenlijk van Persie, die te slecht kan schieten. In PES 5 had je Bergkamp en Pires die prima een goal konden scoren. Met Ljunberg, Rosicky en Persie gaat dat een stuk minder goed. Baptista is ook niet echt een optie, evenals Adebayor. Waar je dus in PES 5 gewoon de actie kon maken, terugleggen en goal is het nu vaker mis en dat is jammer.

7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Hier niet of bdoel je miss de gaten die in het net zit8)

8. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee! Ik was een Centrale middevelder vergeten die iets aanvallender staat dan mijn nummer 6. Zo'n beetje zoals jouw nummer 8.

9. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0

je hebt zeker alles op makkelijk staan, voetbal en transfeer zeker.. die spelers kun je normaal gesproken niet halen..

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nee voetbal niveau: Professional en ML niveau : Normal (ja mag wel wat hoger)

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb in de ML ook aangezet, iets met transfers op High. Nu gaan veel clubs sneller spelers kopen van andere clubs of ruilen/huren. En dat vind ik wel cool. Zo heeft Barcelona, Rooney gekocht. En Villareal C.Ronaldo enzo.. :D

12. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gisteren voor het eerst wat potjes op xbox live gespeeld... waarom kunnen mijn tegenstanders constant met 1 of 2 passes gelijk 1 op 1 of 2 komen voor mijn doel??? Ik heb het gevoel dat ik iets verkeerd doe qua verdedigen. Ik hou constant de ren knop in + pressie buttons om snel pressie te zetten...

13. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan je doen, maar niet met je Centrale verdedigers.
    Probeer de gaten dicht te lopen (gebruik je radar!)
    Met je laatste mannen, eventueel ook je defensive midfielder, gewoon wachten tot de andere de actie maakt!
    Niét instappen (zoals je, als je zelf voetbalt, vaak genoeg van je trainer hebt gehoord) als je dit wel doet, wacht hij daar gewoon op totdat hij een vrije lijn ziet voor een pass in de diepte.
    Verdedigen is bij alle PES spellen altijd een lastige opgave geweest, probeer desnoods je opstelling wat te veranderen. Zo speel ik af en toe met 4 Central backs en dus zonder sidebacks, zodat ik weet dat ik altijd back-up heb!

14. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks!

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net Classic Netherlands unlocked, echt bagger dat die namen niet kloppen...

Voor degenen die net als ik die namen gaan aanpassen:hier staat wie wie is :)

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Voordeeltje van de PC-versie; vanaf dag 1 alle goede namen, logo's, heerlijk :)

Hoe kun je trouwens in ML een speler niet te koop, maar te huur aanbieden. Zodat je, net als in het echt, een jonge speler ff laten rijpen bij een club waar ie wél aan voetballen toekomt. Alvast bedankt.

17. xbox-king

xbox-king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt er binnenkort weer een toernooi, en waar kan je je dan aanmelden?

18. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ga is een kijkje nemen op peslive.nl
    Gezellige communityt, goed georganiseerde toernooien en competities, en ALLES op het gebied van Pro evolution Soccer, tis als het ware een 'way of living' daar ;)
    Sign up en zeg even hallo in de welkom-thread!

19. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    eem vraagje ik wil graag pes6 gaan kopen ( via xbazaar) maar wat kost zon guide met de strategieen enzo ??

20. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    15 euro bij de frs

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina