1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Betekent zammal niet homo, lol
     
  2. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    in pro evo 5 deed hij het in de blessure tijd zelfs automatisch, maar heb al veel corners in pes 6 in de blessure tijd gehad maar de keeper ging ondanks de y knop niet mee naar voren, maar zoveel zin heeft het nou ook weer niet er zijn wel betere koppers dan je keeper, tenzij je met pieckenhagen speelt
     
  3. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien een site waar de standaard opstellingen van alle teams opstaan?
    want bij sommige teams klopt het echt niet, bijv. bij arsenal speelt rosicky op de plaats van fabregas
    en dus fabregas op de plaats van rosicky. enzo heb ik nog wel meer van zulke fouten ontdekt.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ha-ha. :{
    In plaats van dat je het even uitlegt.. nee ik weet niet wat hij daarmee wil, het lijkt mij nutteloos want als je tegenstander dan de bal pakt en hij schiet, heeft ie gewoon kans dat die bal erin gaat...
     
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als de tegenstander de bal pakt in blessuretijd en je staat achter heb je sowieso al verloren. Dus dan kan je net zo goed een extra man voorin hebben bij een corner he, om de gelijkmaker te forceren.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok, dat is waar, bedankt voor de uitleg :)

    let je op Dioxic, beleefdheid enzo?
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2007
  7. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lololol ok
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wie vind dat de passing botweg kut is in dit deel. Vooral als ik ongeveer 2 tegen 1 sta met de keeper dan gaat het opzij passen naar mijn teammate altijd moeizaam.
    Of de pass gaat richting de keeper zodat ik weinig tijd heb om te schieten of de pass is te zacht zodat de tegenstander er tussen kan komen. Kortom het is nooit goed. Ook het kaatsten gaat moeizaam, zo vaak vallen de ballen achter mijn teammates, omdat die gewoon doorrent.
    En online tegen barcelona spelen is een grote grap, al je passes vliegen richting tegenstander. Gewoon teveel cpu hulp in dit deel.
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    ooit gehoord van manual pass?
     
  10. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn we weer lief voor elkaar allemaal...
     
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    was niet slecht bedoelt or maar bij mij werkt manual pass altijd zelfs met scoren ;)
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    was niet slegt bdoelt or maar manual pass werkt bij mij altijd wel zelfs bij scoren ;)
     
  13. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, maar dat had je toch ook gewoon normaal kunnen zeggen?

    Maarja, ik gebruik zelf ook altijd Manual pass.
     
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Kben nu een beetje online aant spelen en kmoet zeggen, ik vind het niveau tegenvallen. Heb nu 8 potjes ranked gespeeld waarvan ik maar van 1 tegenstander vond dat ie goed was, dit potje eindigde dan ook in een gelijk spel, de rest van de wedstrijden heb ik gewonnen.
    Mijn team is vooral Man Utd...
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    Speel maar door, het is zeker niet makkelijk :emo:. Als je het echt te makkelijk vindt ga je naar custom en zoek je alleen maar D1 spelers op.
     
  16. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je ranked?
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt ie wel.
     
  18. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Yup...
    In mn friendslist sta ik ook 2e van de 9 ofzo die PES6 hebben,
    Anyway, gister beetje stuntelig dan toch een wedstrijd verloren. Kstond 2-1 voor 5 min voor tijd, eerst maakt ik een vreselijke verdedigende fout, daarna ging er een bal in 3e instantie in. Zo hebk mn 1e wedstrijd verloren, was niet nodig maarja...

    :b:
     
  19. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nog nooit van gehoord, leg eens uit. Bij mij gaan alle passes ook nooit 100% goed
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    -->360man, de passing is de beste die ik tot nu toe heb gezien. Niet dat alles aankomt, maar omdat het wordt beinvloedt door de passing-statistieken van de betreffende speler. Zijn die statistieken laag, dan moet je die speler alleen makkelijke veilige passes laten geven en geen moeilijkt doorsteekballetjes.
    Is veel realistischer dan als alle spelers perfect passen. Daarom vind ik het zo goed. Verder moet je bij die slechtere passers er goed op letten dat ze in de richting kijken waarheen ze willen passen. Bij goede passers is dat minder kritisch afgesteld.

    -->Nick Hoeven, manual passing is eigenlijk nog moeilijker en doe je met de RECHTER analoge stick. Die laat de speler inderdaad precies passen waarheen de stick wijst, maar vervolgens moet je de stick indrukken om de pass echt te versturen. Erg lastig dus, alhoewel je de besturing van die manuele pas anders kan instellen in de button-configuration, onder de knoppen staat het.

    -->Amolas, als jij denkt dat je een goede speler bent, dan moet je eens op http://www.peslive.nl/forum/index.php gaan kijken; daar vind je alleen maar toppers (nou ja, uitgezonderd mijzelf natuurlijk ;) ).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina