1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Voeg mij maar toe, als ik dat tijd heb wil ik wel een potje. Tijd niet meer online gespeeld. Heb 6700 punten en een winst van 60% volgens mij!
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    En hoeveel wedstrijden hadden we ook al weer gespeeld? :+

    Waren mooie wedstrijden ja, eigenlijk leuker dan die eerste Juventus - Barcelona (ik zal maar niet zeggen wie er toen won 8))
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ook maar weer eens veel pro'en binnekort.
    Door GOW verleer ik het een beetje.:+
    Maar ik heb nog niet echt een favoriete club gevonden...
    Ik speel nooit echt iedere keer met dezelfde omdat ik dat ook übersaai vind maar ik moet toch een club vinden die me echt heul goed ligt, vind ik zelf.
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    fc danny is je gametag ook gwoon fcdanny?
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    jemig man brasil is gwoon cheaten :confused: adriano loopt door iedereen heen net als ronaldinho
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    AZ ftw :p

    haha!

    Ben Masterleague begonnen met AZ, moest de eerste 5 wedstrijden aankijken welke opstelling me nou lekker ligt... Eindelijk 1 gevonden :)
     
  7. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe gewoon alles met Inter Milaan... Soms Arsenal..
     
  8. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Masterleague speel ik met ajax en online meestal met chealsea. Heerlijke teams hoor.:D
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Inter is het ook echt een eitje, Adriano is te goed. Ronalde vind ik persoonlijk misschien wel de fijnste speler, lekker snel, maar hij houdt die bal zo dicht aan die voet!

    Speel met van alles, met villarreal ook lekker spelen! Vooral leuk omdat bijna niemand daar mee speelt, en het toch een iets minder team is.
    Heb nu hardeschijf, dus ga binnenkort wel keertje ff live..
    Zullen er vast wel wat leuke potjes gespeeld worden met wat mensen van hier!
     
  10. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Masterleague ben ik Lyon met een waanzinnige opstelling goede ploeg om mee te spelen
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe vanmidag weer tegen jou gespeelt. 2x Ajax - PSV. 2x gewonnen. :cool: Brute goals.. Huntelaarrr! Babel en Rosenberg ownen ook. ^^

    Ik zal maar niet gaan quoten over jou.. 8)
     
  12. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ML

    Nac deze keer..
    heb al met WillemII en Ajax gespeeld. ,

    ML blijft leuk..
    Boeaouzan ofzoiets van Sparta .. is goede LWF of RWF of SS lekker snel en goed schot.. had hem gehaald voor zo verdediger, en had dagaka ook gehaald is gewoon goede rb :) en Aissattie is ook een goede AMF of CMF ik had hem gekocht toen hij 17 was hij is nu 21 en hij is nu wel een talent ik ga hem verkopen, ( vorig seizoen contract verlengd dus :) ) kijken wat ze biedden
     
  13. rensju

    rensju Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    heey gasten ik heb een vraag ik heb sins 2 weken pes 6 gekocht mijn eerst pes ik vind het egt geweldig maar ik heb 1 vraag als ik masterleuge doe en er is transfer periode en ik wil iemand kopen lukt dat nie ook al bied ik mega veel ik sta nu eerste met arsnal maar heeft iemand tips voor mij alvast bedankt hé
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met je linker trigger naar rechts drukt een aantal keer zie je op een gegeven moment wat sterren staan. Als er 3 sterren staan willen ze graag naar je toe, 2 sterren iets minder, 1 ster nog minder en met geen sterren kan je het bijna wel vergeten.
     
  15. rensju

    rensju Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    eej bedankt mahn effe kijken of dat werk hebje nog meer tips?
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Yep!!
     
  17. rensju

    rensju Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    eeej mensen heb pas pes heeft iemand tips voor mij voor beter spelen en kan ik die guide nie ergens downloaden? alvast bedankt
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Als je echt tips nodig hebt raad ik je aan om gewoon de Guide te halen bij de plaatselijke Free Recordshop voor €15,-. Zover ik weet is hij nergens te downloaden.

    Of als je een dagje niks te doen hebt het gehele Pro Evolution Soccer thread door te lezen. ;)
     
  19. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    eej wat je zegt over die sterren, dat kan bij makkelijk en normaal ( van de ML)
    ik speel moeilijk en dan kun je dat niet ;)

    maar heb weer zin in Pes 7 :) en dan ML EINDELIJK 1X UITGEBREID MOET ZIJN ! , net als fifa die coah speltype is wel beter dat suporters bijvoorbeeld die speler wil hebben of je iets voor reclame enzo moet doen en dat je dan ook te huur kunt zetten , en of ze kunnen biedden of niet dat je in het begin zoveel geld hebt en dat je daarvan 16 spelers moet van kopen, en daarna uitbreiden als droom team.. dat je scouts kunt laten zoeken met je technische staf enzo , zal wel leuk zijn maar dat komt er toch niet DENK IK..

    RensJu : Zoek effe op google of op een ander zoekmachine misschien vind je het.

    Ps: Is die guide in het Engels of Ned ?
     
  20. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Die guide is die 15€ dubbel en dwars waard, bovendien krijg je er nog een aardige dvd bij. Ik speel al vanaf het begin de ISS/Pro Evo reeks, en ik heb uit die guide nog heel wat interessante dingen gehaald. Helaas heb ik hem al soort van 'uit', maar ja hij ligt hier naast de tv. En tijdens verhitte potjes PES met wat vrienden wordt de guide nog af en toe erbij gepakt en doorgebladerd:)

    Engels btw even geedit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina