1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    als je een beetje skilled bent voetbal je inter en brazillie er zo uit -_-
     
  2. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    True, want verdedigend laat vooral Brazilië een hoop liggen. Maar het is wel een feit dat Adriano in vergelijking met alle andere spelers een te goed schot heeft...
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Beetje jammer inderdaad.
    Maar niets aan te doen. Is nu eenmaal het geval, dus blijven er maar 2 opties over.
    Ook Inter of Brazilië pakken, of gewoon het spel weg leggen :)!

    Het is niet zo dat Inter of Brazilië onverslaanbaar zijn. Zoals Gizmoo al zegt, met een beetje goed voetbal kom je al een heel eind!
     
  4. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Of Adriano door twee verdedigers aggressief laten dekken en 'm aan het begin van de wedstrijd netjes bij de enkels af te breken :thumbs:

    Maar met redelijke sterk verdedigend spel komt dat Braziliaantje er niet eens doorheen. Italië ftw!!!
     
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Adriano is natuurlijk wel overrated maar als die knaap in vorm is knalt die wel echt de ballen er van elke hoek in. Toegegeven, hij is wel te goed maar als hij in topvorm is doet die ook wat die nu in pes 6 kan. Wat is Persie trouwens underrated!
     
  6. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in, Van Persie vind ik op dit moment beter dan Robben, die in PES toch ook wel erg goed is. Maar goed ik weet niet wanneer ze al die gegevens van die spelers in het spel stoppen, dat maakt vast een boel verschil. Ook in de Nederlandse Eredivisie zijn de teams niet helemaal in balans. Een Huntelaar/Kluivert/Van Hooidonk loopt bijvoorbeeld zo door een verdediging heen, een beetje teveel van het goede als je het mij vraagt....
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ff een situatie zien die ik bedoel, waar ik helemaal gestoord van word. Gewoon gigantische dekkingsfouten. Er wordt vanaf onderin de eerste screen zeg maar een voorzet gegeven (voor Man U in het wit dus aan de linkerkant), Saha liep mee maar kon er net niet meer bij, kan gebeuren. Maar dan staan ze dus op screen 1 met z'n vijven 2 man te verdedigen, loopt Heinze daar in het midden totaal onnodig van z'n man weg naar de bal toe. Dan zie je op screen twee dat Neville naar die andere man terug loopt, omdat ie eerst met Heinze's man meeliep, terwijl ie al lang kan zien dat die voorzet tweede paal komt maar goed het gaat om de dekkingsfouten die daar aan vooraf gaan. En dan komt Neville dus te laat en is het knik in de 89e 1-0 door Ronaldo (lekker puh wel transfers op de PC ;) :+ )
    Maar dit soort dingen, misschien is het moeilijk te maken maar als je erop gaat letten word je helemaal gek.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Tjah, dat houdt je...
    Is wel een kwestie die je kunt oefenen. Ik dek namelijk ook wel eens gewoon de gevaarlijkste mannen af.
    Dus dat de man aan bal, gewoon aan de zijkant de bal mag geven!
    Vervolgens zorgen dat je met Zwart (rechtsbovenbumper) voor de man kruipt, en je wint zo bijna alle kop duels :)

    Het is waar, dat je er ook wel eens niets aan kan doen en dat de verdediging gewoon gigantische fouten maakt.
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zijn nog wel goede tips, thanks! Zwart gebruik ik nooit en gewoon voor laten geven is ook wel handig misschien..
     
  10. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    laat een 2e man druk zetten (360 is dat X) en dek zelf idd de mannetjes, vrij voor laten geven vind ik toch erg riskant, dan kan ie namelijk rustig naar binnen komen en een passje geven bijv.
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Uiteraard loop je in eerste instante mee!
    Vervolgens zie je al vaak of men voor gaat geven, of naar binnen wil trekken!
    En neem je de verkeerde keuze, dan ben je met je linker trekker al vrij snel met een persoontje in de buurt.

    Ik zorg als ik een voorzet aan zie komen, of een steekpass dat ik met mijn Centrale verdediger in de baan van de bal ga staan.
    Werkt vaak altijd...
     
  12. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    preeecies
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit ongelofelijk, zeg. Speel ik in de ML na de eerste transfer periode met Manchester tegen Arsenal, staat fucking Cruyff in de spits met Henry |:- Echt niet relax dat ie die classics meeneemt, dit slaat echt helemaal nergens op. Krijg je straks ook Gullit en Koeman enzo, echt heel slecht dit. Ik had nog ergens uit gezet dat de spelers die ik zelf had gemaakt er niet in zaten, maar hier doe je niks aan of wel? Nou ik ga kijken of Cruyff af kon stoppen =(

    Edit; 2-1 gewonnen, tegengoal van Arsenal: Cruyf.. Uit een vrije trap weliswaar.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2007
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Je kan toch zelf aan het begin van de ML aangeven of je classics wil meenemen dus als je dat niet wil had je het gewoon uit moeten zetten.
     
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik zie het. Verdomme, hier baal ik van. Zit ik al over de helft van het seizoen, komt dit opeens. Inderdaad m'n eigen schuld, al kun je misschien zeggen dat het debiel is dat ze standaard aan ipv uit staan. Dat vind ik ook wel jammer hoor aan die ML, als je bezig bent kun je bijna niks meer veranderen, als je iets verkeerd hebt gedaan of als er transfers zijn geweest (in het echt bedoel ik) doe je daar niks meer aan.. Ik zie nu dat Rep en Krol ook zijn gekocht, dit is echt niet relax..
     
  16. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 2 mooie potjes gespeeld tegen Agent Smith NL, Eerste won ik met 2-0, die ander hij met 1-0. Waren mooie wedstrijden, zeker die 2de!:thumbs:
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heet die dreamteam van PES6? En waar zit die? En ik zie nergens classic spelers...........
     
  18. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys

    Ik ga nu wat vragen waar waarschijnlijk de meeste van zullen denken wat een eikel dat die dat niet weet , maar ik waag het erop.
    Als ik bv met barcalona speel en heb net het hele elftal omgegooid en spelers verandert ken ik die opstelling dan ergens opslaan zodat ik niet elke x 3 min bezig ben met alles weer naar mijn wens intestellen.
    Dit zou namelijk een hoop tijd schelen als ik online ga .
    Alvast bedankt.
     
  19. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee kan niet, online heb je de standaard teams, en moet je dus alles veranderen...
     
  20. Dioxic

    Dioxic Guest

    Je meot gewoon offline je opgeslagen formatie inladen. Als je dan online een wedstrijd speelt laadt hij hem er direct in. Niks opnieuw veranderen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina