1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Stomme vraag in een PES6 topic ;) :cool:
     
  2. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt, er kunnen ook zwakke punten zijn in PES6, ik heb de demo en er is niet veel veranderd in vergelijking met PES 05, Fifa heeft mij meer kunnen overtuigen, maar wat denken jullie?
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Absoluut PES 6...
    Kijk het forum door, voor de uitleg daarvoor! Absoluut onnodig om nog eens te herhalen :)
     
  4. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan je nog wel een dag of 8 vermaken met 9 deeltjes, en het is hier verboden over fifa te praten.
    Weg met jou! Wicked one
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    De demo van PES6 vond ik ook niet zo geweldig... Maar dit gevoel heb je vooral als je PES nog nooit gespeeld hebt... Dan vind je het kut... Had ik eerst ook en toen kocht in PES4 en daarna nooit meer Fifa gekocht...
    Zo is het gewoon met PES: eerst vind je het lastig/kut, daarna wil je niks anders meer... Tis een soort vergif; once hooked, you can't escape it :9
     
  6. Pes6_Tim_NL

    Pes6_Tim_NL Pes6_Tim_nl

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeey ik heb een vraagje aan jullie. Welke rankings bezitten jullie?
    En wie zou er wel een potje willen spelen tegen mij? Player of Ranked maakt niet echt uit.

    Laterz,
    Tim
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Easy to Learn, Hard to Master... :cool:!

    Het speelt gewoon veel realistischer dan Fifa, en ook veel prettiger!
    (laten we Adriano er buiten laten :cool:! )
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Adriano is wel echt zo sterk in het echt. Heb je zijn laatste goal gezien, hij schoot hem van een onmogelijke hoek in.
    Vind het ook niet erg dat hij in pes6 sterk is aan de bal, maar wat ik kut vind is dat de cpu dan aan mijn controls gaat zitten klooien als Adriano aan de bal is. Verdedigers die abrupt stoppen tot het niet uitsteken van een been terwijl je 100x op A loopt te rammen.
    Kijk als dit soort scripts verdwijnen in pes dan word het een stuk leuker. Ik kan ook steeds barca kiezen en genieten van alle scripts die dan in me voordeel werken, maarja leuk is anders..
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ 360 Man

    Je moet ook niet op de A knop rammen. Op dat moment geef jij aan dat je verdediger een verdedigend actie moet ondernemen.
    Pas op A klikken, wanneer je daadwerkelijk de bal kunt pakken. Veel grotere kans van slagen op dat moment.

    Verder houdt je het gewoon inderdaad dat top spelers in het echt, zo ook in een voetbal spel gewoon goed zijn.
    Maar dit is inderdaad leuk, en hoort er nu eenmaal bij :)!
     
  10. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoe doe je zoiets?
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon als je dicht met de goal staat doen sommige spelers dat.Ik heb er al zoveel gemaakt
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Op het moment rond de 4500. :)
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    heb in de top 100 gestaan, maar ranked matches zijn niet leuk! altijd die klote herhalingen express laten zien, cheaters, gillende baby's enz. k hou het nu bij de player matches
     
  14. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jullie raad gevolgd en PES6 gekocht, maar OOOOOO wat is het moeilijk om te scoren, ik zal nog veel moeten oefenen.:)
     
  15. basovich

    basovich Guest

    het begin is erg lastig, maar het wordt steeds leuker..bij PES 6 heb je tenminste bij elk schot kans dat hij erin vliegt, bij fifa heb je na 2 à 3 dagen de schoten al onder de knie en weet je voordat die bal weg is of hij overschiet of niet (onrealistisch dus) PES blijft den top!
     
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    je zal nooit 2 keer dezelfde pot spelen, dat is het verslavende eraan
     
  17. tomkaman

    tomkaman Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Met pes kan je echt schitterende goals maken ik had er gister een zo`n hakje onderkant lat _O_
     
  18. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    dit was zo erg toennet,, gewoon 9-1 gewonnen... zoals ik nu speel is het onoverwinnerlijk echt aanvallend en als ze counteren heb ik 4 goede verdedigers, en dan counter ,, in 1 seizoen nu ( moet nog 11 wedstrijden ) 56 goals en 20 tegen ..

    ik moest tegen inter, adriano kon niks met mijn 2 verdedigers op hem agresief en of paas eruithalen,, of afentoe tackel dat hij naar buiten gaat en dan zijn me verdedigers terug om hem te pakken..
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, keihard terugpakken.

    Ik had net een gast tegen die toevallig 1-0 scoorde en toen enorm arrogant ging doen met rondtikken, trucjes, etcetera.

    Ik scoorde 1-1 en 2-1. En heb een half uur lang rondgetikt met mijn keeper in de hoofdrol.
     
  20. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, een echte topper maakt dan nog even 3-1 en 4-1 toch? ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina