1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef ze liever een koekje van eigen deeg in het kwadraat\o/

Net overigens 9 partijen op rij gewonnen. Toen helaas een gelijkspel tegen iemand met een kutconnectie en daarna loop ik tegen cheater op.

2. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij online veel pech :confused:
    als ik voor sta , krijg ik zo misselijke goal tegen

mij specialiteit is naar binnen trekken met spelers en dan schietten in de verre hoek .

3. StAeL

StAeL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je zien of iemand online cheat??

4. Dioxic

Dioxic Guest

Het is niet te ruiken of zo, een cheater merk je wel vanzelf als het spel vastzit tijdens een online wedstrijd. Zij veroorzaken deze vastlopers met de hoop dat jij weg gaat en zij de punten krijgen.

5. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem eindelijk! Vette game, maarja oefening baart kunst

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik nooit Inter ben en altijd een andere club nam online maar toch wel vaak verloor dan tegen Inter vanwege die kut Adriano ben ik er ook maar eens tegen gaan spelen. Tegen iemand van de division one speelde ik gisteren.
    Hij met Barcelona ik met Inter. Ik stond met 2-1 voor, maakt die gast de gelijkmaker in de laatste minuut. Hoppa, verlenging> scoort hij, ik had rood.
    Laatste minuut verlenging ik naar voren met Adriano schot op doel en hij zat...
    Gelijkspel dus.

7. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er teveel wordt gezeken op Inter. Adriano is prima te verdedigen hoor, vooral als je tegen iemand speelt die alleen maar Adriano gebruikt om zijn doelpuntjes te pakken. Ik speel zelf ook veel met Inter, maar Adriano is bij lange na niet de beste man in het veld, ik scoor zelfs meer met Zlatan en Crespo.

8. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zeggen wat je wil maar adriano is overrated . Maar dan zorg je ertoch gewoon voor dat er steeds een verdediger op zijn lip zit en er gooie rugdekking wordt gegeven . Ik speel zelf altijd met AC Milan tegen Inter en met die verdedigers maakt adriano ook niet veel meer klaar . Hou hem ver van je doel af

9. StAeL

StAeL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oei, ik had dat gisteren en ik heb gewoon mijn xbox 360 afgezet, wat is dat irritant :mad:

10. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Zlatan _O_ k speel nu niet meer met inter, maar zlatan was daar de beste!

11. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    je moet juist blijven volhouden. Zet jezelf op appear offline en geen berichtjes versturen met die cheater, gewoon negeren. Dan worden ze het over het algemeen snel zat.
    En als iedereen dit doet, dan zien ze op een gegeven moment in dat het toch geen zin heeft om het spel vast te laten lopen.

12. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou gisteren had ik een italiaan die het wel 3 uur vol hield en mij bad feedback gaf omdat hij de game liet vast lopen die idote ******** maar goed heb hem gefilecomplaind en gebad feedbacked

13. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat dat helpt maar dat doe ik ook altijd.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu opnieuw begonnen met een ML met Manchester, nadat ik bij de vorige poging was vergeten de classics uit te zetten.. Je moet best vernieuwen in die ploeg straks denk ik :) Scholes, Giggs, van der Sar, niet meer de jongste mannen. Neville gelijk uit de basis gegooid, was eerst aanvoerder :+ Wilde net in de transferperiode Heitinga halen, die is best goed en nog maar 22.. Hij is in ieder geval met alles beter dan Neville, en hij kan ook in het centrum spelen als ie een beetje gegroeid is. Maar hij en Ajax liepen een beetje arrogant te doen, jongen :+ Ik zat ver boven de vraagprijs en een salaris waar je u tegen zegt, maar nee hoor. Verder stonden Rosicky, Hleb en Saviola nog op het lijstje maar toch maar niet gedaan. Nog het seizoen afmaken en dan maar verder kijken met een hoop geld. Talentjes die ik in m'n lijst had trouwens; Aguero geloof ik, damn die is 18 en retesnel al en wordt echt een goeie spits denk ik. Nurit Sahin, aanvallende middenvelder van ik dacht 17, ook aardig. En toen er bij nieuwkomers een Nederlander, Bos, CWP en 82 defence en al meerdere dingen in de 80, hij is 17 of 18, maar hij was zo langzaam (68 en 69 ofzo acc. en top speed dacht ik), dat ik hem (nog) niet gekocht heb.

Weet iemand waar het precies aan ligt of mensen naar je club willen komen trouwens? Want op een gegeven moment had ik iets niet opgeslagen ofzo en sloot ik het zomaar af, wilde Hleb opeens wel komen toen ik het weer laadde (1 ster, maar dat is al genoeg meestal).. Hoeveelste je staat ook maakt uit enzo? Anyway, afgelopen wedstrijd heeft Barça met 1-2 van Inter verloren, dus ik sta weer op drie punten achter ze ipv zes :) Wel met 3-0 van ze gewonnen in de beker, beetje geflatteerd.

15. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Brazil kiezen is zo laf zeg, en ook de manier waarop ze dat doen...
    Gaan ze bij de engelse competitie ofzo kijken, kies ik chelsea bijvoorbeeld, gaan ze heel snel naar brazil, omdat ze anders niet kunnen winnen...
    En dan de hele wedstrijd lang: ronaldo/adriano/ronaldinho alleen maar rennen rennen, rennen.....net zolang tot ze er een keer doorheen komen en dan is het ook altijd prijs. Echt te triest.

16. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, meestal gaan ze alle ploegen langs en uiteindelijk komen ze op Brazil uit. Daar word ik ziek van.

Maar goed, ik kan ze tegenwoordig goed verdedigen. Alleen blijft het gewoon triest dat je Adriano niet mag laten schieten, anders vliegt ie erin.

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Vind het nu wel jammer, dat er geen aparte optie over Xbox Live om met de Master League teams te spelen!
    Heb nu toch wel een heerlijk compleet team, dat ik graag eens wil laten spelen tegen andere ML teams.

Gelukkig spelen twee maten van mij dit spel ook actief, en komen ze Vandaag en Maandag langs met hun ML teams :cool:!

18. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    er klopt toch iets niet :confused:

ML

de ene keer verlies ik van de club die laatste staat en op degraderen staat..
    ( ik sta 1e)

en de andere keer win ik vandegene die 2e staat met 1-8

19. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op hoeveel sterren speel je dan?

20. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel top player