1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehh misschien tegenstander in zijn 16 meter gaan dollen.
     
  2. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde gisteren tegen een Schot die bij een ranked match in het start menu vóór de wedstrijd allemaal eisen begon te stellen, ik mocht niet scoren van buiten de 16 meter, ik mocht niet koppen en ik mocht m'n linker trigger niet gebruiken...dus ik schrijf 'm terug wie die dnkt dat íe is om zoveel eisen te stellen|:- Het spel start...ik zet 'm snel buitenspel (linker trigger) neem de vrije trap, val aan over de flanken en scoor met een kopbal...belachelijk dat soort lui!
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Is dat een buitenspelval dan Linkertrigger, L2 denk ik?

    heb die 2 knoppen omgedraaid zie je...
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister een klote dag gehad, sinds tijden dat ik weer veel online speelde. Van6800 naar 5900 punten :mad:! Heel de dag saggo geweest en daarom ging het steeds slechter en slechter!
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Zijn er ook mensen die zin hebben om een keer friendly matches online te spelen met pro evo? Wil wel eens tegen andere teams spelen dan barca,chelsea of inter. Wordt daar zo gek van dat iedereen in ranked matches altijd de top teams neemt. Dus als iemand player matches wil doen voeg mij maar toe :)

    Gamertag: Kontschopper NL
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    looney, voeg me maar toe, k zie je gamertag namelijk niet ;)
    mijne is: Killingsupreme

    sowieso mogen andere me ook toevoegen!
     
  7. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoelde linker trigger + Y, zo stel ik 'm tenminste altijd in...
     
  8. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zouden mensen dat zo wie zo willen doen \o/
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Moet dat grappig zijn of zo? "Haha" sigh...
     
  10. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zegt niet dat mensen hem sowieso willen toevoegen, maar dat ze hem sowieso mogen toevoegen. da's toch echt iets anders
     
  11. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0



    Je gaat gewoon naar de 16 toe,, je gaat kappen je doet met dat ene knopje dat je ineenkeer stil staat en dan maken ze meestal slijding ( ik heb me knoppen aangepast dus sorry dat ik niet kan zeggen welke )


    gewoon kappen en die sjit dan kom je erwel denk ik ,, ik heb niet zovaak penalty's omdat ik dat beetje tegemakkelijk vind want je schiet gewoon in het midden de kyper kiest ALTIJD een hoek...
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Keepers blijven juist heel vaak staan!
     
  13. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal dat straks eens proberen. Alvast bedankt.

    Is er ook nog een site met handige tips, hints, ...
     
  14. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd, ga je me nu hier ook al fucken :emo: wacht maar mowgli hahah

    enne willen/mogen...tsja...jou nederlands is SOWIESO (zo wie zo :lol: )
    pover }:]

    :b:
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    www.peslive.nl ;)
     
  16. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een haat altijd PES Ranked. Elke keer als ik een paar potjes online speel, gaat mijn rep omlaag, niet eens omdat ik cheat of lag ofzo, maar simpelweg om het feit dat ik mensen met meer dan 3-0 naar huis stuur. Had zonet een paar leuke wedstrijden, moest tegen iemand die 600e stond met een winning streak van 19 potjes. Die gast stelde nix voor, stond na 70 minuten spelen 3-0 voor, disconnect. Ik zag dat zijn winning streak nog intact bleef beetje raar maar ja. Ik had een winning streak van 13 potjes, speel gelijk en de teller staat weer op nul. Beetje lame. Heb ook nog tegen iemand gespeeld echt een zeikerd wat zat die gast toch te janken. Na een potje van 5 mins, had hij 7-0 verloren. En hij maar zeuren om het feit dat ik Inter had gekozen, en alleen daarom won van hem. Hij verwarde met het gros van de spelers die geen skills hebben en alleen op Adriano bouwen. Paar jongens van het forum weten wel dat ik ook met andere teams aardig uit de voeten kan. :) Maar ja al met al was het weer een slechte dag voor me rep, maar een goede dag PES dag opzich. Nu nog 15 potjes winnen zodat ik de 100 heb bereikt en dan is het _0/ met de ranked matches. Player is veel gezelliger en niet schadelijk voor mijn rep.
     
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    nou bij my niet ..

    als penalty nemer moet je ook een speler hebben die een krachtige schot heeft is altijd gemak :cool:

    net weer wedstrijd wat door de computer werd bebaald waarin niks lukte en de vorige wedstrijd in de beker lukte alles wel dus heel raar. |:-
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Speel sinds kort continue met Man. United! Een heerlijk team naar mijn mening... :)
    Nu ook weer met 2 Kameraden continue wedstrijden aant spelen, waarin het gelijk opgaat.
    Altijd leuk...
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zit al over de 200 win wedstrijden. Maar toch blijft het leuk. Bij player match heb ik te weinig spanning. Al speel ik het wel soms om dan ff met ado te ballen!
     
  20. StAeL

    StAeL Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina