1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ontwikkelt ie zich goed, die Aguero? Ik heb hem ook al een paar keer in m'n lijst gehad, maar nog nooit gekocht.. Hij heeft aardige stats voor z'n 18 jaar :)

Laatst bewerkt: 3 mrt 2007
  2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Nouja heb em net 3 wedstrijden en hij is overal al met 1 punt op gestegen :p En hij wordt gemiddeld zo'n 94/95... Hij is alleen klein:'-(

3. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    dat hij klein is maakt niks uit :

Tevez is ook klein..

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Éen van mijn favoriete voetballers is nu Adebayor. Hij is snel en de kansen weet hij goed af te maken.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2007
  5. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    nee adebayor is kut

6. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    heej ik heb een vraag :
    bij een corner hoe moet je dan je kyper uitlaten komen ? ( als ik op y druk komt hij niet )

Sno , Gerritsen , J.S. Park , Babel zijn ook goede spelers

Ik speel met willemII en had me in de andere leuqe dat ik moet promoveren, naar het seizoen zag ik babel staan bij unbeloning en ik zag ook j.s. park dus ik dacht halen ( babel was 19 en j.s. park 25 )
    toen ging ik bij twente kijken zach ik gerritsen ik dacht ik heb ook buitenspeler nodig dus halen .. toen in het midden van het seizoen heb ik Kristof Imschoot gerolen met Sno en 1000 erbij gedaan en redelijk salaris

ze doen het nu uitstekend vooral gerristen je ziet met de wedstrijd dat hij steeds beter word en ook met babel en j.s. park die 2 staan bij totaal ranking goals , assists.

weet iemand toevallig of er een goede jonge verdediger is ?
    ( ik had vd stuijk was 23 en redelijk goed ik ging het op possible transfer kreeg ik 3 clubs die hadden geboden en 1 club die wou ruilen dat was ajax met maduro dat heb ik gedaan , voetbald ook goed die maduro :)

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heitinga is wel een goeie jonge verdediger. Milito heb ik ook een paar keer in m'n lijst gehad, ik weet niet precies hoe oud ie is en waar ie speelt uit m'n hoofd..

Dingetje waar ik de laatste tijd gek van wordt is het wegstompen van de bal door Stekelenburg voor de voeten van een aanvaller. Echt ongelofelijk, komt er iemand van de zijkant uit een onmogelijke hoek om te schieten, het enige dat ie hoeft te doen is zo hard mogelijk schieten en dan redt de keeper half en valt ie voor de voeten van een inkomende aanvaller. Je ziet het echt al van verre aankomen en toch stompt ie hem dwars door het midden weg, echt debiel..

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben ook maar is een master leaque begonnen, met ADO. Ging tijdens de e transfer periode kijken bij nederlanders en en veel wilde niet hierheen. Maar Babel en Heitinga wel. Ook al zijn het ajaciede, ik nam ze er bij want ado heeft niet echt veel goede spelers. Verder ook nog braafheid gehaald. Volgende transfer periode ff kijken of ik gerritsen kan halen :)

9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    in voetbal magazine staan 10 jonge gasten die je in de gaten moet houden,
    zullen die ook zo goed zijn in Pro Evo 6??

dos santos(barcalona)
    Clint Dempsey(fulham)
    Mbark BOussoufa(anderlecht)
    Aaron Lennon(Tottenham Hotspur)
    Yoann Gourcuff(AC milan)
    Jesus Navas(Sevilla)
    Aissati(FC Twente)
    fernando Gago(Real Madrid)
    Frank Ribery(Olympique Marseille)

ik probeer zelf te kijken, alleen snap ik de stats bijna nooit.

misschien iemand die (een van) deze spelers heeft..

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat snap je niet aan de stats? Lennon is inderdaad goed, Gourcuff is nog niet super, Aissati schijnt zich wel snel te ontwikkelen en Ribery is ook wel aardig.

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik ben inmiddels ook al aardig opweg met de Master League, speel met Ajax.

Doel:
    - Stekelenburg

Verdediging:
    - Grygera
    - Stam (c)
    - Heitinga
    - Lahm

Middenveld:
    - Xabi Alonso
    - Sneijder
    - Van der Vaart

Aanval:
    - Rooney
    - Rosenberg
    - Vicente

Heb op de bank onder andere nog Fabregas, Babel en Luis Garcia.
    Moet binnenkort even opzoek naar een nieuwe centrale verdediger, aangezien Stam met pensioen gaat.
    Tevens wil ik nog een vervanger voor Xabi Alonso, maar kan niks leuks vinden.

12. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand de lijst met secret moves in dit spel? Ik beheers nu eindelijk het pass-gedeelte van het spel, maar wil nu meer variatie en showboating toevoegen... dus als iemand de lijst heeft, c&p hier please~!!

13. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The expert guide is 15 euro.

14. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    dit is mijn opstelling in ML met Nec

goal:
    babos

verdediging
    Wisgerhof
    Olsson
    Kivuvu

middenveld:
    Lee
    Obinna
    Barreto
    Hollman

Aanval:
    Martins
    Denneboom
    Niedzielan

Nu 1.5 seizoen bezig op 5 sterretjes. eeerste seizoen 2de geworden nu sta ik eerste

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb aan verdedigende middenvelders volgens mij Flamini, Zokora en Motta in m'n lijst staan. Ik weet niet of ie echt verdedigend is ingesteld? Anders kun je Fabregas daar ook wel kwijt.. Van der Vaart weer terug is wel geweldig :) Ik heb zelf Maxwell nog in m'n lijst staan als linksback, volgens mij is die wel wat beter dan Lahm ook.. Voor de rest is Rooney ook wel een chille aankoop, wel een vrij onwaarschijnlijke in het eggie :cool:

Martins naar NEC is ook wel chill, dat zie ik ook zo gebeuren :+

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik snap niet naar welke ik moet kijken..

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik zal ze eens gaan bekijken, Fabregas is iets te veel aanvallend in gesteld om als verdedigende middenvelder te fungeren. Heb met Sneijder en Van der Vaart nu zeker een lekker middenveld. Ja, Maxwell is inderdaad beter maar ik wilde is een keer een redelijk onbekende linksback kopen. Vandaar Lahm. ;)

En ik had eigenlijk voor de gein op Rooney geboden, maar ze accepteerde het gelijk. Wat ik nooit verwacht had. Maar daardoor niet minder koel! :cool:

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ff naar Edit gaat en dan Ability van een speler aanpassen, dan geeft ie gewoon aan wat alles inhoudt. Voor een spits is Shot Accuracy, Power en Technique belangrijk, Header en Acceleration spreken wel voor zich, Stamina is uithoudingsvermogen.. Moet je maar eens kijken.

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Iedereen heeft zijn eigen mening, jongetje.

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net m'n eerst seizoen afgerond met Ajax in de ML met Manchester, Inter, noem maar op. Zesde geworden, voorronde CL :) Ik wist niet dat aan het einde van het seizoen opeens niemand meer wil komen, anders had ik wel aankopen gedaan halverwege. Opeens heeft niemand meer een sterretje! Ik ga me denk ik versterken met een Argentijnse verdediger (Rodriguez geloof ik) van 22, die ik even op rechtsback parkeer totdat Stam uitgeteld is (of geblesseerd). En Ewerthon komt misschien, Aguero ga ik zeker kopen. Lindenbergh mag huppelen en Manucharyan ook denk ik. Leuk dit, ik heb wel zin om dit een paar seizoenen vol te houden :) Net nog een geweldige wedstrijd tegen Barcelona trouwens met dit Ajax, 2-1 gewonnen. Het is altijd leuk tegen Barça, die spelen zo chill. Lekker snel, het is geen moment saai tegen hen. Babel wordt echt steeds relaxter om mee te spelen, hij is op alle vlakken eigenlijk slechter dan Rosales maar hij speelt veel makkelijker. Is sterker lijkt het ook.

Ik speel nu trouwens in een wel relaxte opstelling, volgens mij speelt Arsenal daar ook in. Met vier man achterin, backs vrij ver naar voren. Dan Maduro als meest verdedigende middenvelder een beetje rechts van het centrum als CMF. Sneijder vrij kort links voor hem als CMF en spelmaker. Dan Gabri op rechts, ook als CMF. Heerlijk compact speel je dan, Davids staat dan LMF vrij ver naar voren. Mooie passjes naar Babel met z'n linker. Babel CF links van het centrum en Rosales SS aan de rechterkant. Heerlijke opstelling, vooral als de tegenstander twee DMF's heeft waar ik nogal eens moeite mee had. Nu heb je daar geen last van omdat je 'om ze heen speelt', normaal werd Sneijder door die twee man helemaal uit de wedstrijd gespeeld, nu gaat het makkelijker..

Zo, weer een lekker lang lulverhaal, mooi toch van dit spel :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina