1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik had gister een irritant gastje bij Pro Evo, sta ik voor met 3-0..(ja ook eens) schiet hij een intikker binnen, gaat hij hem ook nog eens zes X herhalen :mad::mad: schiet hij hem meters over, laat hij nog die herhaling zien,

    maar ik heb hem teruggepakt toen ik die 4-1 maakte :):)
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Da's ook zo irritant jah :cool:!
    Mensen die herhalingen helemaal laten zien, en vervolgens met dat CUSTOM camera ding NOG eens alles 3x overdoen...
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik laat de herhaling alleen zien als het een mooi goal was. En dan ook maar 1 of 2 keer.
     
  4. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik druk altijd gelijk start kijk ze zelf nooit en dan doet de tegenstander altijd hetzelfd, mar als het een mooie goal was van mij kijk ik hem wel even uit en dan doen zij hetzelfde maar dan met kutgoals lol
     
  5. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Weten jullie niet hoe het weer in PES nou veranderd? Is dat alleen in Quick Match ofzo?

    En weet iemand hoe je een afstandsschot met je buitenkant doet, het is me 1 keer gelukt met Messi, maar die ging net over. Moet je dan bepaalde richting staan ofzo?
     
  6. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alleen express een afstandsschot met je binnenkant doen, met R2, dat ie met zen buitenkant schiet gaat vanzelf bij technische spelers.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    R2??? ik ken alleen RT maar geen R2 op de X360 controller..
     
  8. basovich

    basovich Guest

    net met 1-0 verloren van de nr. 36 van de wereld, vond het best knap van mezelf:9..alhoewel ik het potje had kunnen winnnen! hij had 1 echte kans.
     
  9. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste tijd heb ik ook behoorlijk wat gepro'ed:9. Toch weer een heerlijk gevoel als je online 3-1 voor staat:). Sta ik dus in de 85ste minuut met 3-1 voor, gaat hij weg. Win ik dus met 3-0:+
     
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er een update naar de winterstop dat alle spelers weer goed staan ?
     
  11. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me heel sterk.
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vorige week vrijdag een PES Tournooitje bij mij thuis. 9 man, waaronder ik. Heb uiteindelijk het tournooi gewonnen met 21 punten. 1 Verliespartij. De bal wilde er toen niet in.....

    Speelde tegen een gozer die vaker tegen me speelt en die kent mijn spelletje een beetje... :D

    1 januari vlak na middernacht ook drie Fifa 2007 fans 'afgeslacht' met 2-0, 4-0 en 3-2. Ik blijf erbij, Fifa 2007 haalt het toch bij lange na niet bij PES :D
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    dan heb je kuttegenstanders :+

    Ben trouwens eergisteren gepromoveerd naar de tweede divisie \o/ nog geen 10 wedstrijden gespeeld :+
     
  14. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Vannochtend ook weer 2... de eerste kwam met 1-0 achter, ik zie 'm een aantal keren snel op start drukken en het spel loopt vast, vraagt 'ie mij 'what the fxxx' ik aan het doen ben |:-
    De volgende komt met 7-0 achter en schiet er vervolgens 8 in zijn eigen doel \o/ ...fijne uitslag 15-0! Maar ik vraag hem waarom hij dan wil spelen...begint 'ie te zeuren dat mijn ranking te hoog is en dat het logisch dat hij niet kan winnen dus ik...'dan heb je in ieder maar geval gescoord, vooral zo doorgaan!'...good attitude!!
     
  15. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde eerst een online wedstrijd, sta ik voor met 2-0. In de 89ste minuut deed de tegenstander pauze dan loopt er zo'n tijdklok ofzo beneden hoelang de pauze mag duren. Dus de tijd was om maar het stond nog steeds op pauze, kwartier later nog. Dus ik even checken of ik bleef haken maar dat was niet het geval dus ging ik weg na een half uurtje.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Weg gaan moet je juist niet, want dan blijven ze het doen! Ik blijf lekker lang erin en ze zoeken het maar uit!
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het eigenlijk dat het pauze blijft nadat zelfs de tijdklok (60 sec. ongeveer) om is?
     
  18. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    cheat denk ik:{

    stel zielige ongelikte beren:) (de cheaters dan hè:+ )
     
  19. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik iriteer me er steeds meer aan dat veel spelers maar 1 tacktiek hebben. alle ballen naar Ronnie, messie, eto of adriano en maar rennen, vaak scoren ze bij bij ook nog eens zo.. Hoe kan je dit nou goed verdedigen?
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Adriano is inderdaad veel te sterk. Letterlijk en figuurlijk. Als -ie niet lang je kan, gaat-ie door je heen :D
    Dat mag Konami voor de vogende versie wel minder maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina