1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    9 van de 10 keer ligt dat echt aan jezelf.. Ik merk zelf ook dat ik als ik voorsta de eerste helft de tweede helft wat losser ga spelen. Het kan ook zo zijn dat de tegenstander zijn opstelling positief heeft veranderd, en/of jij je eigen negatief hebt veranderd. Of zijn spelers hebben een beter uithoudingsvermogen.

    Zo zijn er nog wel wat redenen te bedenken, als goede coach moet je daar wel uitkomen ;)
     
  2. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf met een voorsprong nog steeds geconcentreerd spelen maar ga dan wel altijd voor de mooie doelpunten. Vooral stiftjes die zijn echt heerlijk als ze er goed ingaan.

    Ben de laatste week weer begonnen met arsenal eeen 3-5-2 opstelling met veel afwisseling gaat best lekker zit nu weer boven de 6000 puntjes, nu op naar de 7000
     
  3. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had Newcastle en mijn tegenstander Inter

    ik maak rustig en mooie 1-0 ik ga wat rond tikken en als hij hapt op aanval.
    als hij bij mij inde 16 probeerde te komen zette ik die adriano helemaal vast 1e helft uitgetikt,

    2e helft ook bietje rond tikke op het preciese moment aanging vallen en goal 2-0 toen rustig opbouwend hem uit zijn spel halen 3-0 , 4-0 5-0 70e minuut en toen ging hij weg [:mad:]
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand ooit eens een potje wil spelen, mijn gamertag is Ressiv
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens, want bij mij gebeuren deze dingen nog steeds, zelfs als beide opstellingen niet veranderd zijn, en de uithoudingsvermogens redelijk hetzelfde zijn. Dan moet de computer er wel wat mee te maken hebben. (heb het nu over offline multiplayer)
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb nu toch wel een heel erg fijn team met gebouwd.
    Zit inmiddels in 2009 met Ajax.

    Keeper :
    - Stekelenburg

    Verdediging :
    - Grygera
    - Stam (c)
    - Heitinga
    - Lahm

    Middenveld :
    - Xabi Alonso
    - Sneijder
    - Van der Vaart

    Aanval :
    - Rooney
    - Rosenberg
    - Vicente

    En dan heb ik op de bank onder andere Dawson, Fabregas, Van Persie en Fernando Torres. :cool:
    Zoek eigenlijk nog een rechter vleugel verdediger.
     
  7. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    INTER MILAN

    keeper:
    Carson

    Verdediging:
    Materazzi
    P.Ferreira
    Mexes
    Grosso

    Middenveld:
    Fabregas
    De Rossi
    Queresma
    Lennon

    Aanval:
    F.Torres
    Adriano
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De overpowerde Adriano in de spits, goede keuze.
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu halverwege 2008 met Ajax en het staat nu zo;

    Goal
    Buffon

    Verdediging
    Grygera (RB)
    Collocini (CB)
    Chivu (CB)
    Emanuelson (LB)

    Middenveld
    Heitinga (DMF)
    Sneijder (CMF)
    Ben-Hatira (AMF)

    Aanval
    Joaquin (RWF)
    Torres (CF)
    C. Ronaldo (LWF)

    Bank
    Stam
    Davids
    Babel
    Aguero
    Martins
    Rodriguez
    Mathieu
    Stekelenburg
    Obodo
    Vermaelen

    Het valt echt heel erg mee trouwens hoe snel die oudjes minder worden. Die curve loopt behoorlijk steil, maar Stam is geloof ik ééntje langzamer geworden op acceleration en top speed en Davids is ook nauwelijks slechter geworden. Stam zal volgend jaar wel stoppen, hij is nu 36. Maar bijvoorbeeld Chivu heb ik net gekocht, hij is nu 28 geloof ik, dan kan ie nog makkelijk 5 jaar mee..
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  10. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ML vind ik niet echt boeiend meer het is heel veel het zelfde

    dat vind ik bij fifa 07 beter die manager mode
    maar het voetbal is beter bij pes

    als ik nu nog pes speel , speel ik online anders niet meer de offline mode is veelste makkelijk ik weet gewoon wat de computer gaat doen altijd het zelfde. daar moeten ze wat in gaan varieren
     
  11. Solid Fischer

    Solid Fischer Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je tijdens een corner verdedigers mee kan laten komen. Als je bijv met Ajax speelt wil je toch dat Stam mee komt.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat wil ik ook wel weten:thumbs:
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Whehe, grappig.

    Ik was net van plan hetzelfde te vragen. 8)
    Ben benieuwd of iemand het weet.
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    en ik heb ook een vraag, hoe kan je iemand laten hangen buiten de 16 m bij een voorzet??

    want nu gaat mn Middevelder in de 16 staan, en als de bal dan word weggekopt, kunnen hun counteren.
     
  15. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal zijn je cmfmannen de gasten die rond de 16 staan. Als je een beetje een goede speler hebt kan je de corner in 1 keer naar die gasten buiten de 16 mikken en dan vol uithalen. Moeilijk om te scoren, maar wanneer het lukt heb je ook een prachtgoal! Scholes is btw iemand die dit wel zou moeten kunnen!
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    En mijn DMF staat meestal voor de afvallende ballen rond de 16.. Over die verdedigers, volgens mij kan het niet, wel balen. Alleen als je in de laatste minuut achterstaat komen ze mee volgens mij..
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dus instellen als CMF of DMF??
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is een beetje raar dat er niemand op de 16 staat in het echt is dit meestal een nummer 10 of een mindere kopper, maar hier gaan die gewoon mee DMF staat vaak nog verder terug dus CMF maken de grootste kans als je de afvallende ballen wild hebben.

    Maar ik houd het pijltje omhoog (harder) en plaats de bal achter de eerste verdediger bij de eerste paal. Levensgevaarlijk!!!! 50% kan ik vrij inkoppen
     
  19. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las wel dat je doormiddel van dat tactische balkje aan de zijkant, meer of minder mensen kan laten meekomen tijdens een corner. Dus bijvoorbeeld groen (neutraal) is 4 mensen mee, oranje 5 en rood 6. Je moet als je een corner krijgt, voordat het mannetje achter de bal staat (dus tijdens het korte laadscherm), snel je tactiek veranderen. Dit doe je door LT in te houden en RB/RT te drukken (respectievelijk aanvallender spelen of verdedigender). Misschien een vage uitleg, maar het schijnt wel te helpen. Ik hoop dat dit bericht enigszins begrijpelijk is..
     
  20. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg hopelijk vandaag ook deze game. Ben benieuwd, ben nl. fifa gewent. Instellingen sowieso hetzelfde als bij fifa zetten. Welke archievements zijn makkelijk te halen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina