dit is ook een reden waarom ik altijd spijt heb als ik met OLympic, Galatasaray, of andere lagere stats clubs op live speel. points aint worth it.
Het eerste echte nieuws van PES 7 is nu binnen. Zoals ik al eerder op PesLive zei houden sommige lui van EVO-web er een blog op na en met medewerking van Konami-medewerkers zelf zijn de volgende zaken nu zeker: 1. De release-datum is nog niet precies bekend, lees hiervoor verder, maar zal wel rond eind oktober zijn. WE 11 komt dus later.... en dat is iets bijzonders. Waarom? Omdat PES 7 voorrang heeft. Men heeft aan deze versie maar liefst 2 jaar gewerkt! Men was hier dus al mee bezig toen PES 6 nog niet klaar was, wat al aangeeft dat PES 6 achteraf gezien een tussen-versie was. PES 7 is èchte next-gen! Lees ook punt 3 hiervoor. 2. De eerste screenshots, in-game screens en de officiele release-datum wordt VOLGENDE WEEK bekend gemaakt. Zeer waarschijnlijk op de Hobby-Fair op de 22e. 3. Wat nu bekend is, is dat Konami heeft toegegeven dat ze van PES 6 een rommeltje hebben gemaakt ( letterlijk, 'messed up' ). De PES 7 zal op alle Next Gen even goed zijn en een van de lui die het spel nu al heeft gespeeld heeft gezegd dat het spel veel beter zal zijn dan de 360 versie qua graphics, gameplay, animaties en niet te vergeten features. Voor die features moet je nog even wachten tot eind volgende week als alles bekend wordt gemaakt. Eén feature werd al een kleine hint gegeven: Er komt iets in wat in echte voetbalwedstrijden regelmatig voorkomt en dat als dat verkeerd zou worden gemaakt, zou het een misser van jawelste zou zijn. Er werd niet gezegd wat het was - mochten ze niet zeggen - maar ik raad dat het over geprogrammeerde scheidsrechterlijke 'fouten' gaat met buitenspel. Dit alles kun je uitgebreid naluisteren met de podcast: (in het Engels ) http://www.zshare.net/audio/2297491f83aa78/
Scheidrechterlijke fouten zit ook al in fifa. Dus dat is opzich niet iets nieuws. Maar wel voor Pes. Maar als ze nou gewoon gaan werken aan de A.I. van de spelers(vooral ook teamgenoten), fysics(een bal die loodrecht omhoog schiet ) een aan de graphics. Voor de rest zit het wel goed denk ik.
ook leuk als ze proberen om de ghosting te verminderen voor spelers met een (hd)lcd-tv... ben benieuwd of ze dat voor elkaar kunnen krijgen
Op xbox360only.nl staat dat er in PES7 een StadiumManager komt, je kan dan je eigen stadium bouwen, + een screenshot van tv waarop beeld van dat stadiummanager te zien is.
Wat die stadion-editor betreft: Dat is niet zeker. Die uitspraak is op grond van een screenshot wat zeer waarschijnlijk fake is. Als het geen fake is komt er inderdaad een hele uitgebreide editor. Dat moeten we eind volgende week zien als Konami naar buiten komt met het spel.
Dus PES7 zal op iederen next-gen console even goed zijn maar iemand die het gespeeld heeft beweert dat de Xbox 360 versie veel minder zal zijn dan de PS3 versie? Tegenstrijdig of begrijp ik het nu verkeerd?
wat gaan die slecht om met een TV zeg maar ontopic, zou wel vet zijn, ook even op de grond kan blijven liggen om tijd te rekken zoals je ook een vrije trap snel kan nemen