Confirmed Features: 1. Edit mode fully featured in next-gen versions. 2. Brazil and Portugal national teams fully licensed. 3. Increased number of stadiums including Dragao Stadium (FC Porto). 4. Konami promises it will be a true next-gen experience. 5. Proper facial animations and shirt pulling. 6. Kits that flow and crease as the players run around. 7. Watermarks from sweat/rain appear on player as the game continues.
wat wil je hiermee zeggen, dit is nieuws van 1/2 weken geleden Maar toch, het ziet er veelbelovend uit.
las je ook dat er in de J-League versie veel Zuid-Amerikaanse licenties zitten. Ik zag daar op een screen, bij de club overige clubs A,B en C. Nu is het toch alleen maar A en 5 clubs B. Dat betekent minimaal 15 a 16 extra clubs.
Vet nick is onze infobron kun je nog ff op msn komen heb nog ff vraagjes en dat is moeilijk via dit forum te doen
Helaas heeft Nick gelijk; het is er nu ongeveer 22.00 uur en is het dicht. Dit is de blog van Evo Web en die brengen vanavond een nieuwe podcast uit over alle nieuwtjes die ze deze week verzameld hebben. Die twee op die podcast hebben een aantal bronnen binnen Konami zelf, dus als die ergens mee komen, is het zeer betrouwbaar. Op de podcast van vanavond hoop ik weer wat te horen, maar ik vermoed dat het geen groot nieuws is. Wel zullen ze onder meer de schijnwerpers op een van de evo-web-leden richten die daar al een tijdje rondloopt.... en dat ben ik
Ja ik ook, ze zijden 23 juni, dan moeten ze dat ook doen, en anders geen datum noemen, want er zijn mensen die op deze dag zich hebben verheugd
Han, komt er morgen wel info ? Of is dat ook niet zeker ? Hoelaat komt die pod vanavond ? En post je dan het nieuws hier
Kom op hoor, er zijn ook nog andere dingen in het leven. @ Nick En als Han iets nieuws weet te vermelden zal hij dat vast wel doen, tot nu toe deed hij dat ook altijd. En anders moet je het forum van evo-web.co.uk maar even in de gaten houden.
volgens de blog wordt het de winter, ze zeggen niet wanneer in de winter 2007 October Nintendo DS World Soccer Winning Eleventh DS Series (Temporary Subject) 2007 Winter PlayStation 2, PLAYSTATION 3, Xbox 360 World Soccer Winning Eleventh Series (Temporary Subject)