1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten gewoon hetzelfde game zoals op de ps2 maken met betere beelden.Met meer stadions en de Edit mode.En dan nog nieuw dingen

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    - Betere graphics(next-gen)
    - meer licenties (stadions, clubnamen etc.)

Tja verder gewoon de normale aanpassingen aan de gameplay, A.I. etc. lijkt me.

3. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er moet ook niet een speler inzitten die net iets beter is als de rest en de meest onmogelijke goals kan maken. Zoals met Adriano in PES6

4. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De keepers waren idd erg slecht, evenals de A.I.
    Wat bedoel je met cijfertjes ?
    De velden waren ook best onrealistisch, soms leek het net stro.
    Verder mogen spelers ook wel wat beter lijken : een blonde KJH en donkere Rosales, en Kaka met stekels :confused:

Dat moeten ze er idd ook uithalen, sommige spelers (met name Brazilianen) en Henry etc zijn te goed in verhouding met andere.

5. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bij PES5 en voorgaande delen kon je na de wedstrijd naar een menu waar elke speler een cijfer kreeg. Het was altijd leuk om te zien wie volgens de computer een ruime voldoende score, wie slecht was en wie de MotM was.

6. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Adriano heel wat slechter, volledige Edit mode terug, De Kuip weer in het spel en meer stadions, meer licensies.

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Dat stomme gedoe waarbij een pass altijd naar de speler gaat die buitenspel staat, terwijl je naar iemand anders richt mogen ze ook weglaten =(
    Schoten mogen ook verbeterd worden, die hebben ze gewoon slechter gemaakt en dat begrijp ik niet, want in pes5 zat het wel goed. Als je nu tapt op de schiet knop kan hij nog over vliegen, waarvoor heb je dan uberhaupt een powerbar?

8. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb deeltje 6 overgeslagen omdat er geen edit mode in zat en vond de graphics niet echt denderend... als ze dit wel even regelen voor 7 dan koop ik em wel denk ik !

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Keepers zijn bagger slecht ze laten vaak de bal los voor hun doel.
    In PES7 mag zeker wel dat ze de meeste ballen wel moeten klemmen en de harde ballen naar de zijkant moeten stoten.
    Door die Stekelenburg krijg je 100 goals om je oren die vangt geen enkele bal

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat de scheidsrechter en de buitenspelregel moeten worden aangepast. Soms maak je een overtreding maar is het voordeel. Dan schiet de tegenstander een minuut later de bal naast en krijg je dan pas geel. En de voordeelregel moet ook gelden met buitenspel. Soms heb je gewoon de bal maar fluit de scheids voor buitenspel terwijl dat absoluut niet nodig is.

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Daar heb je zeker gelijk in.
    Maarja de scheidsrechter is ook soms vreemd.
    Ik tackel zo'n speler spijkerhard we mogen doorspelen
    Ik geef hem een schouderduwtje en er word gefloten.

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dit kan in het echt ook gewoon, dat hoord. als je een overtreding maakt en de tegenstander heeft voordeel dan kan de scheidsrechter achteraf alsnog besluiten om een kaart te geven.

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Maar als je een goal maakt en een grote vieze overtreding dervoor heeft gemaakt dan vergeet hij het en dan krijg je geen geel of rood

14. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Bron: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5770
    Klinkt als bullshit. Maar het spel is op de wagen. :b:

15. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dat zou dus betekenen dat de Xbox 360 weer minder functies zal bevatten ten opzichte van de Playstation..

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En dan juichen omdat de voordeelregel zo goed werd toegepast :+
    Volgens mij is die bron in de war met Winning Eleven 2007, want de volgende PES gaat denk ik gewoon PES 7 heten.. Het lijkt me dikke bullshit verzonnen door een 13-jarige PS3 fanboy, maar de tijd zal het leren

17. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    wat van mij ook nog mag worden aangepast is de spelers die akka kunnen: Ronaldinho, C. Ronaldo, Ronaldo, Ibrahimovic en Rosales(?), waarom hij?, laat dan gewoon Messi, Kaka of dat kaliber spelers akka kunnen doen.

Het spelerwisselen dat de speler ineens stil gaat staan en allemaal andere kleine hinderende foutjes, ook dat de keeper altijd op dezelfde manier duikt het maakt niet uit welke keeper, ontwerp iets dat sommige keepers meer showkeepers zijn. En ze mogen ervoor zorgen dat de keeper een bal die een centimeter naast zijn handen zit gewoon heeft en dat hij niet met zijn handen alleen maar recht boven zich kan houden

18. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    het passen mag wel wat sneller

19. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer tactische mogelijkheden. Beter positiespel. Dat je bijvoorbeeld bij verdedigende hoekschoppen uw beste kopper bij die van de tegenstrever kan plaatsen; verschillende stijlen van aanvallende hoekschoppen bijvoorbeeld dat uw spelers aan de baklijn staan en dan inlopen
    Het zou ook minder frustrerend zijn, mocht de CPU niet altijd of toch bijna niet altijd aan 100 % scoren, kwestie dat er meer spanning in plaats van frustratie is...

En dat de scheidsrechters beter fluiten! Soms fluiten ze toch echt om niks of zwaaien in de eerste minuut al met kaarten. Langs de andere kant mogen ze dan wanneer iemand een speler die wil schieten, uit zijn evenwicht brengen wel bestraffen. Als ik me niet vergis, is dat toch een fout die in realiteit toch echt veel bestraft wordt.

Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  20. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké komt die:

Betere ML-mode: geen leaque A-B-C-D maar Engeland, Spanje, Italië etc.
    Veranderen van team mogelijk maken.
    Normale groei van de spelers.
    Meer negotiations opties.

Betere teambalans:
    Upgraden teams als: Sevilla, Liverpool, Olympique Lyon.
    Downgraden: Brazilië, Inter, Adriano dus!

Gameplay:
    Backs aan de zijkant!
    Verdedigers dekken normaal!
    Slechte mannen moeten makkelijke goals kunnen maken, soms missen ze echt alles!
    Betere AI in de vorm van diepgaan, soms loopt jouw spits terug terwijl je juist aan gaat vallen.
    Betere keepers, god wat zijn die nu waardeloos!
    Mogelijk maken verdedigers bij corners mee te laten gaan (kopsterke knapen dus).
    Snelle vrije trappen snel maken, ingooien zonder onzichtbare muur. Dat maakt het veel uitdagender doordat je ook over de man heen kan gooien. Het is ook veel realistischer.

Betere scheids: Wanneer een spits valt, ook al speel je de bal krijg je direct rood. Aanpassen dus.

En vooral: Betere online mode met 2 tegen 2.

Deel Deze Pagina