Veels te veel geld voor een talentje...als je Henry haalt ben je zeker van 15 doelpunten (minimaal). Als Nani het niet redt is het een dure miskoop.
Blijkbaar... Wie ben jij dan? Muhahaha, het moet niet gekker worden. 't Kindje van 15 zit 'n beetje te schreeuwen van achter z'n computertje. Rot 'ns effe lekker een klere eind op joh, onderkruipsel. Ik ben al 23 jaar nerazzurro en Adriano staat er bij mij nooit in als ik PES speel. Stumperd. Ga met je blokkendoos spelen. Inderdaad ja. Bij PES zijn spelers namelijk zo goed als hun potentie. Daarom is Adriano ook zo goed in PES6. Die vent heeft al twee jaar geen tien meter meer gesprint en geen duel meer gewonnen maar in PES6 is hij de beste van allemaal. Ronaldo idemdito. Die gozer is veel te goed.
Ga lekker zitten huilen joh zielepoot die je er bent, net zo'n opgefokt type als al die Argentijntjes die bij 'jouw' club lopen. Ik zou ook zeggen dat je nooit Adriano opstelt, ik geloof er alleen geen reet van...
ok ... én... én maar dat wk was zwaar omdat je normaal gesproken dan je rust kunt pakken, maar dat waren dus juist die extra loodjes
Ik heb gehoord dat duitsland er niet in komt, als dat klopt hoop ik wel dat bayern Munchen bij other clubs komt want die aankopen zijn GE-WEL-DIG, daar wil ik wel een season mee spelen Klose Luca Toni, Franck Ribery, Zé Roberto, Jose Ernesto Sosa, Marcell Jansen, Jan Schlaudraff en Hamit Altintop
Jammer dat je nog steeds met een crappy keeper speelt of heeft Kahn eindelijk is normaal gedaan? En Ronaldinho is helemaal niet snel aan de bal.. Hij is wel een dribbelkoning, maar dat maakt je nog niet snel. En anders, niet zo snel als Henry of C. Ronaldo. En dat is die toch echt in PES 6. Zo zijn er wel meer spelers, maar dat moeten ze maar is veranderen. Recoba ook bv, iedere PES blijft die een buffel (PES6 voor het eerst wat minder) maar hij is het hele jaar geblesseerd en uit vorm.
Klose, Toni, Ribery, Altintop en Zé Roberto zijn inderdaad goede aankopen. Maar wie zijn Sosa, Jansen en Schlaudraff...en waar speelden zij?
Jansen linksback van ik meen Borrusia Gladbach, Schlaudraff is een aanvaller en tevens de 'nieuwe cruyff' die speelde bij Alemania Aachen en die Sosa weet niemand
mensen ik heb heel heel goed nieuws voor jullie!!!PES 2008 zal 13 gelicenseerde leagues hebben dat verbaast mij wel..want konami heeft een contract getekend van 5 jaar met fifpro!!!deze zijn de leagues die er zal komen op pes 2008:de Engelse Premiership, de Engelse Championship, Primera Division, Serie A, Ligue 1, Bundelsliga, Eredivsie, Bwin Portuguese League, Turkish League, de Scottish Premiership, Greek SuperLeague, de Russian League en Israel League.hier heb ik bewijzen..het is een interview met de producer van pes 2008. http://www.gamed.nl/view/27423
Overal op het internet staat het, dat was een 1 april grap! Alle info is nep, en verzonnen. Je weet wal wat 1 april is neem ik aan...