Okee, on-topic Ik vraag me af of ze in PES 7 de gamepad nu met 360 graden control hebben geprogrammeerd in plaats van alleen acht richtingen...
Maar ja, ze hebben 3x zolang aan PES 7 gewerkt dan aan PES6 voor de Xbox, dus dat het er meer revolutionair uitziet, is best mogelijk...
Ok, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het een superspel zal gaan worden, wacht eerst maar af tot 5 Juli, dan verschijnt de eerste (revolutionaire) info pas Ik denk wel dat het 3x zo uitgebreid word als de vorge versie, ik hoop dat ze gewoon meer teams/stadions/schoen/ballen etc erin stoppen, desnoods edit ik alles wel. Dat zou het spel pas echt next-gen maken....
nee joh, dat is alleen éxtra, het zou het spel iig niet next-gen maken. ik wil gewoon meer animaties en nu een beetje vloeiend ook. Betere graphs, en als het kan de Master League op de slop nemen, want ik vond het in deel 6 wel zo saai dat ik nog niet eens één seizoen heb afgemaakt. Dat ze daar zelfs niet eens meer cijfers aan het eind van de wedstrijd gaven was domweg belachelijk... edit: en natuurlijk hopen op een 360 graden stijl i.p.v. 8 hoeken.
Idd...die cijfers na de wedstrijd! Dat was toch wel het minste wat ze konden doen! Altijd leuk na de wedstrijd. Van mij mogen ze ook wel verkiezingen houden, zoals speler van de maand etc...
Ik hoor hier veel mensen zeuren over inter maar ik heb net tegen inter gespeeld met man utd en met een beetje skills en tacktiek haal je ze zo uit hun spel. ik moest tegeniemand die wel aardig hoge rating had. maar ik zorgde gewoon dat adriano en ibrahimovic vast stonden ik had op dmf o'shea en vidic en rio achterin en ze kwamen er echt niet aan te pas ik heb gewonnen met 2-1 nadat ik achter kwam met 1-0.
Het is ook niet dat het onmogelijk is, Maar vooral wanneer je een smeerlap tegenkomt die het achterin potdicht houdt (5-2- oid voelt het nogal oneerlijk doordat Ibrahimovic en Adriano met een rush zomaar een vuile treffer kunnen maken. Of 4-4-2 met alleen maar cb's en 2 dmf's. Daar is eigenlijk niet tegenop te boksen, en anders sta je al gauw 1-1 achterin. En dat Adriano en Ibra zo goed zijn is gewoon belachelijk. Vooral die body-balance (97) vind ik nergens op slaan, als is Adrie's schot het toppunt natuurlijk.
Ik heb het wel eens gehad dat Adriano tegen mij niet LANGS de verdediger ging, maar hem als een soort Jerommeke gewoon ondersteboven liep en hem zo passeerde Typisch voorbeeld waarom Adriano ge-downgrade moet worden...
Ja, voor Vieira geldt hetzelfde, hoe komt die aan een passingster? Ik heb hem nog nooit een prachtige pass a la Pirlo of Lampard zien geven.. Zo zijn er nog wel tientallen dingen, het is vooral onzin dat slechte clubs spelers hebben die qua stats nergens op slaan. Simpele dingen als stamina of body balance zijn daar niet ineens 15 punten slechter..
Vieira nog nooit een prachtige pass zien geven? Dan moet je toch wat vaker voetbal kijken... En ik zeg het nog maar eens: de spelers in PES6 hebben de skills aangemeten gekregen naar hun potentie. Vandaar dat Adriano, Ronaldo en Cassano (voorbeelden) te goed aanvoelen t.o.v. hun ware vorm in het afgelopen seizoen. Adriano IS in potentie een fenomenale spits, net als Ronaldo. Cassano IS een geweldig talent met een grote toekomst, in potentie. True, zelfs dan is Adriano overrated, maar dat gezeik over Inter moet maar eens afgelopen zijn. Adriano is té goed, daar is iedereen het over eens (al kan ik hem altijd makkelijk aan), maar Inter is voor de rest gewoon zoals ze horen te zijn: een ijzersterk team. Dit seizoen 3 keer verloren in het hele seizoen. En fantastisch voetbal laten zien. Record na record gevestigd. Ik bedoel; wat moeten ze nog meer doen om hun status in PES6 waar te maken? Inter heeft gewoon een goddelijk team in het echt én in PES6. Als je ze niet aan kan ligt dat aan jouw PES-kwaliteiten en niet aan het spel (over Adriano valt te twisten).
en nog wapens die te goed zijn.. bijvoorbeeld , mtar21,famas,g36c maarja dit is pes thread, ben het ook met je eens over die adriano , daar integen vind ik ibrahimovice slecht.. ik vind hem beter als adriano hoor, ze moeten het meer echt laten lijken, dan komt misschien alles wel goed.
Als Inter zo een 'goddelijk' team in het echt is, waarom vallen ze in de Champions League altijd tegen? Ik vind dat de kloof tussen goede en minder goede spelers kleiner moet worden. Het lijkt alsof alleen spelers als Kaka', Adriano en dergelijke meer vanop verre afstand kunnen scoren. Ik vind dat je dit met mindere spelers ook zou moeten kunnen. De kans dat je dan scoort, ligt natuurlijk lager dan bij een sterspeler, maar het moet mogelijk zijn...
Gister toch weer wat meegemaakt, ik wou dat Classic Brasil team unlocked dus ff snel een radom Reebok cup aangemaakt. IK moest tegen Kameroen, hun trappen af. Ik ren met Adriano naar de bal toe en ik verover hem niet voorbij hun middencirkel. Ik dacht ik haal eens uit, dus ik druk de schietknop maximaal in, en hij zeilt zo in de kruising achter de keeper Ongelofelijk hoe goed die toppers in dit spel wel niet zijn, slaat nergens op.
Adriano heeft dit seizoen helemaal nix laten zien. ja een foto van waar hij aan het roken is meer niet. en de italiaanse serie A is gewoon een hele slechte competitie met een paar aardige teams zoals milan. en inter een beetje maar die maken het nog niet echt waar want europeest presteren ze nix.
Ik vind wel dat het een spel next-gen maakt, in het echte voetbal heb je weet ik niet hoeveel competities op prof niveau, en in het spel zit nog amper 1% daarvan in. Spelers hebben toch ook niet allemaal dezelfde schoenen, waarom niet elke speler (of om te beginnen de toppers) helemaal namaken (gezichten, schoenen, gedrag, speelstijl) En als je met NAC tegen NEC voetbalt voetbal je toch ook niet in een Arena ofzo Meer stadions. Als dat soort dingen maken een spel ook next-gen. Verder mag het publiek wat beter uitgewerkt zijn, en dan heb ik het vooral over de vlaggen, liederen, juichen, bewegen en reacties. En verder natuurlijk de gameplay, animaties (wat jij allemaal opnoemde) verbeteren. Zoals Han al een paar keer gezegd heeft, ze werken er al 2 jaar aan, dan mag je dit toch wel op z'n minst verwachten.
Dat krijg je als je met je kop op de cover staat Nee, doe dit keer maar gewoon een bal ofzo op de cover Zoiets dus: Ook nog veel mooier dan dat hoofd van Adriano!
Nee Milan presteert Europees zeker niet, ze hebben alleen de Champions League gewonnen Verder zijn ze niet zo goed