Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dit is fake hoor! Kijk maar naar de link. Het verwijst naar dat menu-filmje dat een grappenmaker van evo-web in elkaar gezet heeft. Hij heeft later toegegeven dat het nep was.
    Dat gebeurde al drie weken geleden en hij had daar die stadium builder 'gemaakt'. Sorry jongens, vals alarm |:-
    EDIT: Ik zie zelfs dat ze de inhoud op Xboxic veranderd hebben! Dat plaatje van dat filmpje is nu foetsie! Zegt genoeg...

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nouja, jammer maar helaas :) Mij kan het niet zoveel schelen. Aantal stadions in pes6 vind ik al ruim voldoende.
    Keepers mogen inderdaad beter gemaakt worden in deeltje 7. Vind ze tot op heden vrij beroerde acties maken.
    - bal raar wegstoten
    - half/half acties maken, waardoor de tegenstander lachende 2e is
    - niet willen uitwerpen naar totaal vrij staande spelers. Vervolgens uitschieten, met als resultaat balverlies
    - etc.

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ook mensen die afvallende ballen bij corners opvangen rond de 16m om zo nog een poging tot doel te wagen..

4. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    bwa keepers beter.Ik weet niet ze maken soms fouten.Maar dat gebeurd in het echt ook.Ik wil dat ze de keepers niet te sterk maken

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik dus alleen last van bij mijn eigen keepers ;). Bij de tegenstand zijn ze toch meestal wel goed hoor, ik kapte er eerst één uit dus ik denk ik schiet hem rustig in weet die keeper er nog voor te duiken, corner. |:-

6. Ashavan

Ashavan Guest

Keepers zijn gewoon dom. Ze komen uit het doel wanneer dit niet moet en zo kun je altijd op dezelfde manier een balletje er simpel in tikken.

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    meestal valt het te zien als ze een groen of rood pijltje hebben.Maar ze maken soms fouten .Maar als ze alles gaan pakken en geen fouten maken dan is het niet meer echt.Keepers mogen sterker maar niet TE sterk

8. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    die keepers hebben gewoon wat meer 'inzicht' nodig, de meeste keepers stappen namelijk naar buiten als ze uitkomen en jij een stapje van het doel maak, waardoor ze het doel helemaal open laten.. ziet er heel dom uit.. en dit is 1 van de voorbeelden wat zon drama is aan de keepers.

9. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    De keepers mogen bij 1 op 1 wel wat beter/slimmer worden, nu kap je een keeper er zo uit. De keeper moet wat meer naar voren (naar de bal) duiken en misschien naar m'n enkels grijpen.

10. Ashavan

Ashavan Guest

Denk dat er gewoon Random reacties geprogrammeerd moeten worden in specifieke situaties. De AI is nog niet sterk genoeg om zelf goed na te denken lijkt.

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan begrijpen wat je bedoelt, maar vond het in Fifa altijd zo omslachtig.

Sensible World of Soccer had het ruim 10 jaar geleden al beter, zo doeltreffend, 'makkelijk' en vooral leuk om te spelen. Verslavende gameplay + carriere opbouw was echt fantastisch. Ik ben het met je eens dat de carriere modus uitgebouwd mag worden, maar dan liever met SWOS als leidraad.

Die manier van managen (wat netter gepresenteerd) icm de geweldige gameplay van PES = _O_

12. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij altijd op dat de keepers altijd de bal achterna blijven lopen, terwijl ze daarmee het doel vrij laten.

13. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup ze schermen nooit de korte hoek af. |:-

14. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zou 5 Juli toch weer nieuwe info komen ?

15. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel wel ja, maar dat was op 23 juni ook, en toen hebben we ook niks gezien, je weet maar nooit met die Japanners:9|:-

16. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Toen was er wel info, maar over een andere/oudere versie. Waarover het ging weet ik niet precies. De mensen die zeiden dat er 23 juni info zou komen gaven ons verkeerde info.

17. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Says who?

Edit: Ik heb even op Evo-Web gekeken en je hebt gelijk, ze zouden er nu op moeten staan. Ik hoop dat ze snel komen.

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  19. jevabu

jevabu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep heb het van evo-web zijn 4 paginas met info en scans zegt Adonis van W.E.N.B

20. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze staan erop hoor :b:

Shirtje trekken, supporter reacties (zelfs vanuit de kroeg), de bank
    met manager in beeld...

Nice!

Deel Deze Pagina