Ja dat zeker. Ik hoor het ons nog allemaal zeggen. Dat de graphics tegenvallen bij dat intervieuw plaatje ( Espimas ).. Als je nu dat plaatje van pes6 ernaast ziet Toch wel een stuk gedetailleerder geworden Ik heb hele goede hoop op dit spel
Grafisch zie ik het verschil niet Tevens zijn de teneu's nog altijd "stijf" Hoe kan bijv. de broek van nr9 nog omhoog staan? Zelfde geldt voor de speler die er links van staat Nog iets: Er werd gezegd dat de graphics engine weer vanaf de grond is opgebouwd. Dus niet dezelfde enige als pes 6. Punt 1 zie ik het verschil niet. Punt 2 is het zo dat dit deel gelijktijdig in ontwikkeling was als deel 6 Allemaal beetje rare berichtgeving Anyway, als de gameplay elementen in dit deel maar weer van het oude niveau zijn
Ik heb het over het hoofd van espimas he.. En je moet er natuurlijk ook niet TE veel van verwachten. Qua graphics. Ik vind het er prima uitzien
Ik verwacht ook niet meer dan mogelijk Maar dan zet ik er wel vergelijkingsmateriaal naast En dan vind ik dat Fifa het toch echt beter doet. Ook als je kijkt naar rockstar table tennis. De spelers zien er daar gewoon zoveel beter uit Konami heeft echt wel de klasse in huis om dat ook op dat niveau te brengen.
Ik heb sinds kort pes6 maar ik vindt het lekkerder spelen dan fifa07. En die graphics vindt ik wel oke.
Komt weer iemand die me laat twijfelen aan mn ogen. Ik en iedereen die ik ken die het laatste deel van Fifa en PES hebben gespeeld, vinden de playermodels van fifa echt te eng voor woorden. Geef mij dan maar de playermodels van PES. Maar goed, ik ben blij dat hetgeen ik in deze tred vaak heb verkondigd aan het uitkomen is. En dat is dat er meer sfeer in het spel moest komen d.m.v. spelers op de bank die je ziet en een coach. In voorgaande posts heb ik al verteld wat het voordeel van betere sfeer is. Dit is erg goed nieuws. Nu nog goede keepers die niet om niets uitkomen en vervolgens zich vreselijk makkelijk laten passeren en dit kan, samen met de beloofde verbeterde soepelheid en controle van de spelers, wel eens het beste deel ooit worden. Ik heb er alle vertrouwen in en kan eigenlijk niet wachten!
Hoe kan je een voetbalgame qua graphics nou vergelijken met een tafeltennisgame !! Bij een tafeltennisspel hoeven ze maar graphics voor 2 mannetjes te maken.. Bij voetbal speel je 11 tegen 11 + scheidsrechters enz.. Neemt toch wel wat meer tijd in beslag om die allemaal zo gedetailleerd te maken he.. Ze zullen het ook best kunnen voor een bepaald aantal mannetjes maar niet voor zo'n heel veld vol neem ik aan.
euh... zei ik tafeltennis? ik heb t over Rainbow, GRAW noem maar op, en dat zijn toch geen kleine games..
Voor sommige mensen ja, niet voor iedereen. Ik wil gewoon het next-gen gevoel eens hebben van WOW wat een heerlijk voetbal spel, dus qua: Graphics en de Gameplay, als ik de screens zie van dit aankomend voetbal spel, had ik net zogoed het spel op de ps2 kunnen halen bij wijze van...
ja klopt.Op de ps2 was trouwens pes6 stukken beter dan op 360.Alleen op de 360 zag het volk er beter uit.Maar pes7 gaat voledig next-gen worden
Hoe weet je dat nou . Ik vind dat PES 2008 tot nu toe veel te veel de hemel in is geprezen, je hebt nog geen ingame video'tje gezien ! Ik hoop dat er morgen wat meer informatie komt, is dit al bevestigd of was dat blad 'het grote nieuws' ?