Dat is PES6 vriend Ik hoop trouwens dat shirtje-trekken niet te simpel wordt gemaakt, anders heb je straks van die gekken dat constant lopen te doen. Verder vind ik dat PES6 er gewoon wat normaler uitziet dan Fifa 07, daar lijken sommige spelers net op orcs, en heeft het gras zo'n vreemde groene kleur. Ik hoop wel dat PES 2008 wat mooier wordt dan nu het geval is, zeker op de next-gen consoles moet dit mogelijk zijn. Zet anders nog ff wat screens + info in de begin post, het is nu zo kaal
De animaties vind ik nou niet echt goed gedaan hoor, vooral het passen en schieten ziet er soms bijzonder gaar uit. Van die vage puntertjes die meer op een gewone stap lijken. Verder zou het ook niet meer dan normaal zijn als ze het Braziliƫ van nu gebruiken (Gordo en dikke Adrie zitten er dan dus niet bij), Kaka en Ronaldinho zitten nu dan wel niet bij de Copa America maar die horen er eigenlijk wel bij.. Maar die dikke knaapies zijn al langer niet geselecteerd, dus eigenlijk moeten ze die er niet bij doen.. Aan de andere kant krijg je dan ook een Nederlands elftal zonder RVN en Bommel, hoewel ook RVN weer terugkomt.. Het meest kijk ik dan nog uit naar Argentiniƫ met de terugkeer van Veron en Javier Zanetti, dat is nog is een team.
Ik vind 'het kan altijd beter geen boosdoener', want als mensen niet blijven streven naar een beter spel, zal Konami op een gegeven moment de kantjes ervan af lopen. Die mentaliteit van: 'Als ik het spel heb, vind ik het goed, en hoeft er niets meer, want ik ben blij mt wat ik heb' vind ik nergens op slaan. Zelfs als je een spel hebt, moet je nog zeggen: 'Ik hoop dat de volgende editie wel die 10 competities heeft, of wel allemaal licenties aanwezig zijn ', anders wordt er toch helemaal niets beter ?
ja xboxworld zelf noemt hem ook zo. het lijkt me iig wel vet dat je bij dit spel een talent meer vrijheid kan geven en dat ruimtes beter worden ingelopen. Ik ben benieuwd.
Morgen verloopt het embargo, wat wil zeggen dat websites nu info over de game mogen brengen die eerst niet werd toegestaan door Konami. Dus verwacht ik wel een paar nieuwe dingen, zoals screenshots.
noem jij dit shit! Zouden die sites dan trouwens shit() weggeven om precies 00.00 aangezien ze misschien die info wel achterhouden totdat het de 5e is??
Een heleboel forums en gamersites lezen. De website van Konami lezen. Luisteren naar de Winning eleven Weblog's podcast, enzovoorts
Wat ik wel grappig vind van de jongens die voorheen de PS2 versie speelden (te lezen op de blog): "coming from the ps2 version and owning a ps3... HOLY shit that looks cool!!!!!!!!!!!" "do you notice on the second screenshot, just above the pause menu on the top left is a linesman....it looks like they will finally be visable in-game!!!" ghehehe
Ach, als de editfunctie weer net zo wordt uitgebreid als PES5 dan kun je zelf je Nederlands Elftal samenstellen en creeeren. Dus als jij Van Bommel er wel in wil hebben doe je dat gewoon.