Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. basovich

basovich Guest

hopen dan maar dat C. Ronaldo het wel kan in PES 7;)..is wel een leuke feauture:).

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Sorry hoor, maar ik kan maar niet begrijpen wat mensen zien in zo'n misselijke duikelaar als C. Ronaldo. Ik herinner me het WK 2006 nog waar hij tegen engeland naar de bank knipoogde toen hij zijn tegenstander een rode kaart had aangesmeerd... walgelijk!

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Of een beetje gaan lopen janken na een tackle, jezus zo erg was die tackle ook weer niet. Maarre zou Quaresma het niet ook kunnen die Rabona Shot, heb het hem vaak genoeg zien doen in het echt.

4. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf wel een beetje ontopic..
    Wanneer wordt het volgende nieuws weer verwacht, want 2 gasten hadden toch een demo ? Kunnen die dan geen nieuws uitbrengen ?

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Een demo? Vertel eens.... waar heb je dat gelezen?

6. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    he han, ik vroeg me af, doe jij nog mee met dit toernooi?

http://www.therolers.com/XXXStoernooi.htm

of hebben jullie met peslive wel eens contact met deze mensen gehad?

7. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Han PM ! ;)

8. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je online niks aan, aangezien daar de vaste PES option file wordt gebruikt.. Hopen op een eigen option file online is nutteloos omdat je dan belachelijke all-star teams krijgt en je gezeik krijgt met licenties die Konami niet heeft. Daar beginnen ze sowieso niet aan.

Ik hoop dat ze wel op live is een update uitgeven met alle winterstoptransfers en de vergeten zomertransfers, maar ik ben bang dat ook dit wishfull thinking is.

Dat Robanoshot moet ook voor iets meer spelers beschikbaar komen, Recoba kon het in PES 5 nog wel.. Maar die is gedowngrade in PES6. Quaresma doet dat echt de hele tijd, waarom die het ook niet kan? Verder wil ik dat keepers normaal gaan uit trappen, dat je bij een uittrap (via de grond) niet alleen maar naar 1 CB kan spelen maar ook naar de back bv.

Hetzelfde geldt voor de uittrap, waarom kan je niet bepalen hoe hard de keeper schiet, curling etc. Net als bij een vrije trap dus. Niet dat het nu echt kut is, maar het is gewoon onzin dat je maar naar 1 man uit kan trappen of een blinde trap naar voren.

9. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die penalty's mogen ze ook wel eens iets aan doen zeg! Ze moeten eens goed kijken naar This is Football op de PS2. Daar moest je echt met zo'n metertje binnen een bepaald vakje komen om niet over of naast te schieten. Geniaal systeem!

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Shingo Takatsuka "Pro Evo / Winning Eleven is geen game"

Als we Shingo Takatsuka mogen geloven ligt er straks één voetbalgame minder in de schappen dan wij allemaal denken. Pro Evolution Soccer (Winning Eleven in het land van de rijzende zon) zal namelijk helemaal geen game zijn.

Wat het dan wel is? Welnu, volgens Takatsuka zal Pro Evolution Soccer een ras-echte footy-sim worden. Je zult niet langer proberen door AI-routines heen te breken, of proberen de code van de game tegen zichzelf te gebruiken. Zijn voetbalgame zal een realistische weergave worden van het voetbal, waarbij het spel constant op en neer golft en je tegenstander je tactiek doorziet als je steeds hetzelfde probeert. Met Teamvision zal de ploeg als een éénheid denken en niet langer als elf individuën.

De game zal bovendien twee nieuwe features kennen ten opzichte van de vorige editie, Pro Evolution Soccer 6. Zo kun je je tegenstander aan z'n shirtje trekken, en tijdens de pauzestand zul je de coach tegen z'n team zien staan schreeuwen via Picture-In-Picture technieken.

bron: FOK!

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Inderdaad, dat is die teamvision :)
    Ik denk echter dat er heel wat meer nieuws in het spel zit dan dit.
    Denk alleen maar aan de veel uitgebreidere editor.
    Maar Fok heeft natuurlijk een leuk stukje geschreven om de informatie heen die ze nu hebben...

12. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit zijn leuke verhalen.. Maar ik wil het toch eerst zien voordat ik het geloof. Dan doel ik natuurlijk vooral op de AI en als eenheid opereren.

13. LuGu

LuGu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt PES7 ook op de PS2?

14. ajax93

ajax93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij doet die schot achterhet standbeen niet op x360 heb al heel veelgeptrobeerd snappen jullie het misschien

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, maar het heet helemaal geen PES 7. Ze hebben de naam voor alle platforms veranderd in PES 2008.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heette pes6 ook niet pes 2007?
    Ja dus :) Denk daarom dan ook dat de game gewoon pes 7 gaat heten.

Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee hoor, die heette PES 6 :)
    Ik geloof dat de Amerikaanse versie zo heette, maar dat weet ik niet zeker...

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Check even mijn edit ;)
    In het begin van ontwkkelingsfase, toen er nog weinig bekend was, werd die naam dus wel gebruikt. Later veranderd naar pes 6.
    Denk dus dat hetzelfde gaat gebeuren met dit deel.

19. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar ze spreken hierzo dat pes2007 in januari uitkomt.. Dat is de release in amerika. En ze hebben ook al gesproken over pes2008 die in oktober uitkomt.. Dus de release in europa ;)

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat zou kunnen :) Toch denk ik dat hij pes 7 gaat heten :9

Deel Deze Pagina