God man, wat ben jij eigenwijs Als je het dan niet van ons aanneemt, misschien dan wel van Konami zèlf?? http://de.games.konami-europe.com/news.do?idNews=285
Dat betekent alleen dat er nog aan gewerkt wordt. Denk je dat de marketing van Konami zo dom is om iets aan te kondigen als PES 2008 en vervolgens releasen onder PES 7? Zou een slechte manier van reclame maken zijn...
En toch gaan ze dat doen Nouja... laten ze zich maar druk maken om de gameplay ipv. de naam van de game
Volgens mij bedoelen ze daarmee dat ze nog aan het uitzicht van de titel werken hoor mja denk ook niet dat konami zo dom is om het als PES 2008 aan te kondigen en dan zomaar ineens terug op PES 7 zou terugkomen_0/
Zijn startpost zit iig wat beter in elkaar. Tevens is basovich denk ik wel iemand die regelmatig zijn startpost update. Dus lijkt mij geen gek id.
Moderators hebben ook niet alle tijd om van alle games alle startpost up-to-date te houden. Zolang een actief member zich hiermee bezig houdt, komt dat het topic alleen maar ten goede. Moet je in de FM2 "show je ride" draad is gaan zoeken hoevaak de volgende vragen zijn gesteld: "Hoe kan je die figuurtjes maken, ik heb alleen maar standaard figuurtjes?" "Kan je ook plaatjes van je pc uploaden?" etc. Bij een startpost die al deze info heeft, kan er een hoop irritatie bespaart worden. Dus ja, een goede startpost + member heeft weldegelijk nut.
Hehe klopt ja Maar het gaat mij meer om de inhoud dan om de topic titel zelf. 'T is niet mijn topic hoor Maar de startpost dient om veel info te geven, en dat doet basovich zijn topic beter. Tevens denk ik dat basovich de startpost zal onderhouden, zodat belangrijke info altijd te vinden is in de startpost. Dit zorgt ervoor dat er niet herhaalderlijk naar info wordt gevraagd.
ik maak gewoon een thread aan van die game. hetzelfde gebeurde mij toen ik een guitar hero thread aanmaakte die bleek guitar hero 2 te heten. ook een kwestie van de titel aanpassen maar nee. die andere thread werd gekozen omdat die de juiste naam had, niet dat ik het erg vond maar zou het nu dus beetje raar vinden als PES 2008 topic werd gesloten.
De mods hadden toch ook deze thread kunnen renamen Basovich? Of geil je op de eerste post? Zeg dat dan voortaan. Dan leg ik een nieuwe titel aan jou voor.
Haha ik denk ik kom even deze forum bezoeken na een tijdje en het is hier niks veranderd, trieste kinderen ga buiten spelen