Wat een gezeur om een startpost. Kom op zeg. Nu gaan we weer over PES 2008 ouwehoeren... Wat vinden jullie van de nieuwe screens?
Ik snap niet waarom ze die misselijkmakende huilebalk op de cover gooien, beetje jammer. Kijk verder wel uit naar de game zelf. Overigens las ik in een van de eerste posts in dit topic dat je straks moet gaan aangeven dat je spelers zich eerst moeten warmlopen voor ze het veld inkomen. Denk dat dat alleen maar een gimmick wordt die voor veel irritatie gaat zorgen. Ohja jij kent ons allemaal zo geweldig goed. Maar je hebt niet de ballen om je oude account dus te gebruiken, of staat daar soms een mooie ban op ofzo?
hoe selecteer je oude spelers want bij de master league staar classic player die doe je op yes maar ik heb geen oude speler
bij mij lukt die rabona shot nog steeds niet ik loop schuin naar het goal allle twee de kanten geporbeerd maar doet het niet kan misschien iemand van jullie ff helpen
Het gedeelte "http//" weghalen en toen deed ie het bij mij. Maar ik had liever het huilen daarna op de cover gezien
je loopt langs de rechterflank (als je Rivaldo hebt) gaat bij de 16 schuin naar binnen. kapt dan naar rechts (dus eerst is de stick rechtsboven, dan kap je uit naar rechtsonder, dus de bal iets achter je plaatsen) en dan B.
een andere manier dan basovich zei: pak rivaldo: loop langs de linkerzijde van het veld, kap naar binnen, loop bijvoorbeeld over de 16-meter lijn (dus nu zit zijn linkerbeen aan de kant van het doel) dan gewoon X en naar het doel richten of naar onder richten..., simple as that