Je zal die textures op die hogere resolutie ergens moeten laten nietwaar. Bij een pc scherm is vaak de oppervlakte kleiner waarop gegamed wordt. Een game als gta op 1280x720 op mijn hdtv (32") ziet er anders uit dan gta op 1280x1024 op mijn pc beeldscherm (19"). Ook loopt het soepeler op mijn computerscherm omdat het de grafische kaart veel minder moeite kost om op zo'n klein scherm te rekenen dan op zo'n grotere. Naar mijn mening is het aanwezig hebben van 2 resoluties op een speldisk dus wel degelijk een verdeel. Het loopt soepeler als het ware. Je vergeet dat de PC en een console op veel fronten te vergelijken zijn, maar het eigenlijke doel van een console is gewoon anders. Naja, we zien het wel, kan me niet voorstellen dat ze een veel mindere 360 versie uit gaan brengen. De 360 is nou eenmaal ook een afzetmarkt. Waarom jezelf focussen met een superversie voor een console en dan een mindere voor een andere en zo je afzet te verminderen. Enige reden die ik hiervoor kan bedenken is dat konami deze afzetdaling vergoed zou krijgen van Sony? Maja, lijkt me onwaarschijnlijk. Mijns inziens zit het grote verschil hem gewoon in compressie technieken. Greetz Marc
Je hebt tegenwoordig computerschermen van 30", dus dat zal niet de beperking zijn. Er zijn heel veel mensen die hun 360 op een kleinere tv hebben aangesloten. Het maakt niet uit hoe groot het scherm is, er moeten een bepaald aantal beeldpunten gevuld worden, of dat nu op een scherm is van 30 cm of van 3 meter, het aantal beeldpunten blijft hetzelfde. Volgens mij staan er ook geen 2 resoluties op een schijf, maar is het gewoon de hoogste resolutie die bij een mindere resolutie verkleind wordt. (minder beeldpunten).
Tis ook niet zo dat ik je niet geloof M@cer, het was meer een gedachte spinsel van me. Ik denk zelf meer in de hoek van compressie techniek. Dat is namelijk al meerdere keren voorbij gekomen. Sony zou denk ik voor lul staan als er evenveel data op de BluRay schijf zou staan dan bij een normale DVD. Op de Bluray moet ook het nieuwe geluidsformat staan, wat ook meer ruimte in beslag neemt.
Ik geloof bij voorbaat niet in een voetbalspel van 18GB... Zoals ik eerder al schreef zou dat echt belachelijk zijn.. Spellen die vele malen complexer zijn passen met gemak op een single DVD, waarom zou je voor een voetbalspel (!!) 4 keer zoveel nodig hebben..
Nog steeds niet de 2e divisie van Nederland? Oke GAE, dat wordt volgend jaar promoveren! Wat VVV kan, kan GAE ook! We zijn absoluut niet minder als hun.. En oowh wat is het heerlijk dat RKC uit de eredivisie ligt, en qua toeschouwersaantallen horen ze daar ook thuis!
het is wel een 1 april grap ja, maar er is wél bevestigd dat Konami meerdere licenties heeft bemachtigd, dus dat wordt even afwachten
ik maak me nie zo druk om die licenties, ik heb het meer over de gameplay,ML, grapichs Stadions ook niet, je moet toch spelen dus daar let je niet zo op.
Inderdaad...het gaat vooral om de velden. Maar ach, iedereen vindt het wel aangenaam om bijvoorbeeld weer in de Kuip of Anfield Road te kunnen spelen toch? Ik wel iig
Ik mag toch hopen dat het Emerates stadion er in zit. Ik kan trouwens echt 100 dingen verzinnen die wel beter kunnen, maar dat heeft waarschijnlijk toch geen zin. Ik hoop op wat uitgebreidere online opties, zodat je ook mensen kan weigeren. Daarnaast het favoriete team/country/player ding terug van pes5 en wat leuke stats bij je profiel. Bv het aantal gele/rode kaarten per wedstrijd. Helemaal dope zou het zijn als je wat goals kon opslaan voor je profiel, zodat andere mensen die kunnen bekijken. Replays opslaan online is sowieso wel een geinig idee dat al in PES 6 had moeten zitten.
er is 1 ding wat niemand moet vergeten.. Een Spel kan niet perfect zijn, er zitten altijd wel wat dingen in die jij anders had gewild.!! iedereen is anders dus kunnen ze nooit iedereen geven wat jullie (ons) willen...