1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Was 4 niet dat deel met die nare stiftjes die standaard vanaf een meter of 20 binnen vlogen? En vooral online was het huilen... Ik ben blij met deel 6, alleen staan sommige spelers helaas niet in verhouding met de rest. Dat is wel jammer.

2. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat werd ik afgelopen avond weer strontziek van pro evo 6 zeg.. domme keepers schermen hun korte hoek nooit af nadat ze in de rebound "terug" lopen. arrhhh!! en dan nog niet gehad over de automatisch takkelende cpu die penalties veroorzaakt.
    dit moet echt veranderd worden.

3. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hier nog niet genoemd is(mischien wel dan zit ik fout)
    Het selecteren van spelers, bijvoorbeeld dat je Afonso alves kan selecteren voor Brazilie, en bijvoorbeeld ik noem maar ff een speler, robert schilder kan selecteren voor nederland:)

4. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Seabass is echt niet de eerste die zoiets verzint natuurlijk.
    Dat hoort er zeker in. Brengt ook weer wat meer variatie online.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat was hij nu juist wèl...
    Misschien dat anderen wel iets dergelijks bedachten, maar die hebben het niet openbaar gemaakt zoals Seabass in dat interview deed. Misschien was het ook wel slimmer geweest als hij zijn mond erover gehouden had, want dan had EA het niet kunnen jatten. Ik zie EA namelijk er niet voor aan dat ze zo creatief zijn om zoiets zelf te verzinnen...

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In een concurrentiestrijd moet je nou eenmaal dingen jatten, anders kan je niet winnen. Als blijkt dat er veel behoefte is aan 11-11 spelen, is EA echt niet zo gek om te zeggen van 'ja, maar Konami had het eerder bedacht dus gaan we dat maar niet overnemen'.

Ze moeten alleen wel zorgen dat Fifa geen kloon van PES wordt, dus ze moeten ook genoeg verschillen blijven houden om de concurrentiestrijd te winnen.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, wat dat jatten betreft: Ik begrijp wel dat het zo werkt, maar ik erger me er wèl aan. EA jat veel meer van PES dan andersom. Ik kan zelfs niet bedenken wat PES van FIFA heeft overgenomen. 'Grafisch' zullen sommige mensen zeggen, maar de grafische stijl van PES is zoveel anders dat ik daar niet in geloof...

8. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik zou dat juist wel willen. Dat is realistisch. Als je iemand wisselt moet het gewoon een paar minuten duren voordat de speler daadwerkelijk gewisseld wordt. In de tussentijd zie je ze warmlopen in een hesje. Dat moet eenvoudig te doen zijn. Bovendien kun je je tegenstander op die manier een beejte voor de gek gaan houden.

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dat is niet wat ik realistischer gameplay noem; dat zijn opleukertjes.
    Ik denk aan gameplay als het direkt met de aktie van het spel te maken heeft, zoals bijvoorbeeld inderdaad 10 tegen 10 spelen, of het verbeteren van de corners. Alle ingame filmpjes hebben in principe niets met de gameplay zelf te maken.

10. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer is de relase datum van pes7?

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat zal 23 juni wel bekend worden, wanneer konami met nieuwtjes naar buiten komt. Nu zijn de verwachtingen zo rond de derde week van oktober.

12. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Wat kun je verbeteren aan de corners?

13. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil wel eens een andere aanloop bij verschillende spelers zien bij corners..

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind vooral dat je als verdediger een slecht camera-standpunt hebt. Ik speel op wide en dan zie je bij corners maar een klein stukje van de doelmond en dat maakt het verdedigen tegen corners erg lastig.
    Dat kan verbeterd worden. Verder vind ik verdedigen tegen corners sowieso moeilijk.

15. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hele verdedigings principe is sowieso moeilijk. Ik speel het speel best vaak, en ik kan goed timen met instappen , maar daar is ook alles mee gezegd. Dat mag wel wat beter. Verder mogen spelers wel eens een keer op kwaliteit beordeelt worden en niet op naam. Verder valt het me op dat spelers met de hoogste stats altijd de persoonlijke duels winnen, dat is in het echt wel anders.

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat me trouwens ook wel een aardige toevoeging lijkt, is dat een speler een 'voorkeur' heeft voor het type spel dat zijn team speelt. Dus in welk voetbal hij zich thuis voelt, zeg maar. Bijvoorbeeld Shevchenko presteert voor geen meter bij Chelsea vanwege het andere voetbal en Henry bijvoorbeeld ook aanzienlijk minder bij het nationale team dan bij Arsenal.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Is een aardig idee ja. Dat zat al in Football Manager, waar de technische staf zulke voorkeuren heeft...

18. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er moet komen dat je van te voren kan instellen welke speler mee gaan met een corner. Dan kan je de grote verdedigers oa selecteren.

19. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Seabass weet zelf ook wel dat zoiets ook in FIFA komt wanneer de tijd rijp is. Wanneer hij het idee heeft een geniale innovatie gevonden te hebben zal ie dat vast niet zo vroeg wereldkundig maken. Elf tegen elf is gewoon een logisch gevolg van online spelen...
    Inderdaad. Toen ik nog met Tsjechië speelde bleef Koller altijd voorin hangen wanneer ik een corner tegen kreeg. Toch niet de slechtste kopper in het spel.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Goed punt. Je mag verwachten dat Seabass niet zo dom is om zijn mond voorbij te praten. Daar is-ie té intelligent voor :)

Deel Deze Pagina