1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

1. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het trouwens niet mogelijk om het spel wat uitgebreider te maken ?
    Bijvoorbeeld door bij elk land een 2e divisie toe te voegen, of meer competities (Brazilie, Portugal, Turkije) toe te voegen. Meer stadions en nationale teams moet toch ook mogelijk zijn, desnoods edit je alles omdat het allemaal geen licentie heeft.

2. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. En als er meer competities en dus ook ploegen zijn, wordt ook de Master League sowieso beter.
    Hoe denken jullie eigenlijk over de Master League? Wat kan er volgens jullie veranderd worden? Ik persoonlijk mis jeugdspelers. Je begint de ML met wat, 20 spelers en er komt nooit een jeugdspeler bij (tenzij je jonge spelers aankoopt of een oudere speler stopt met voetballen).

3. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik mis aan de ML:

- het wisselen van team
    - uitgebreide manager opties
    - echte valuta
    - meer statistieken
    - jeugdspelers
    - beter transfersysteem (verhuren etc beter uigewerkt)
    - het meer persoonlijk maken van je carriere (zelfgemaakte spelers bij een club zetten, coach uiterlijk/naam veranderen)

Dus eigenlijk de Fifa-carriere maar dan realistisch:9

Kan/kon (in de vorige delen) je trouwens je eigen speler maken ?

4. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, dat kon. In deel 6 dus niet.

5. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ze sommige bugs ook fixen.. Heb nu soms dat als ik een afvallende bal uit een corner schiet en hij komt per ongeluk bij een medespeler dat hij wordt afgevlagd voor buitenspel terwijl er nog 1 bij de 1e paal staat..

6. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vind ik ook

en meer voordeel geven ...

ML moet net als fifa worden , alleen dan NOG BETER

xbox live is goed zo :)

7. akuma187187

akuma187187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn veel dingen die me storen aan dit laatste deel het is gewoon niet afgemaakt van stadions tot teams (duitseteams) bv.
    ik heb vooral een probleem met t online gebeuren t midden in t spel vast zitten zodat iemand moet stoppen en automatisch verliest.
    ze moeten die topclubs in europa ongeveer gelijk maken omdat bijna niemand meer met t team speelt waar ze van houde nee dit deel is t Inter waar zowat iedereen voor kiest omdat zij t sterkst zijn in dit deel.
    hoevaak kom je iemand tegen die voor Valencia kiest of bayern munchen bv vandaar als ze ongeveer gelijk zijn en er niemand bovenuit steekt zul je veel meer andere teams zien online.
    ik zou ook graag setplays zien als ze gewoon 5 verschillende setplays maken voor corners en dat je zelf mag bepalen of je een setplay gebruikt of dat je hem gewoon er in gooit(trapt t is een corner).en nog iets waar ik aan had gedacht is die domme 360 draai met je rechter stick gebruikt niemand laat die rechter stick puur voor schijnbeweging als je een schijn naar rechts maakt gaat je speler 1 naar rechts zonder bal en dan automatisch naar links met bal zodat hij ook te verdedigen is als je hem timed trap je niet in de schijn en vang je hem op wanneer hij naar links gaat om de actie in t spel wat beter te maken want schaartjes helpt ook niet en laat formaties nou ook is een keer wat uitmaken want in t echt als je met een 4-2-4 komt op t veld krijg je pakslaag omdat je middenveld wordt overlopen

8. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en ze moeten ook de interpuntie verbeteren !!

Maar ik ben al heel blij met pes6, als je dat op een hd scherm speelt zie je pas echt hoe mooi en gedetaileerd de spelers zijn. Verder mag idd de ML wel eens veranderd worden en het commentaar dat al sinds deel 1 hetzelfde is.

Ben wel een beetje bang dat de 360 een gare versie krijgt ivm de ps3. Maar dacht vorig jr ergens gelezen te hebbn dat de ps3 hun 'hoofdproject' is en ze deze dan porten naar de andere platformen....

9. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Waar moeten ze dat verbeteren? In de uitleg van het boekje?

10. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar punten ertussen kan geen kwaad :confused::D

11. akuma187187

akuma187187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik had zoveel hoop voor dit spel.
    vanwege de 360 alleen t is zo zwaar tegen gevallen.
    wat ze allemaal konden doen maar gewoon niet hebben gedaan .
    maar ik zal op die punten letten:):

12. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, hij is mij ook tegengevallen,

geen edit- mode |:-

en bij LEUQE volgens mij kun je met eredivisie doen, zit geen transfer periode in , was ook wel leuk geweest,,

een trainingsveldje, waar je goed op kunt oeffenen , ( moet ook met Masters Leuqe om je spelers beter te laten worden )

en zo nog veel meer wat allemaal hier al is gezegt,

en dan moet er geen 1 speler zijn die vol powered is, want adriano schiet in alle stande, en hij scoord gewoon :confused:

1 jaar geleden las ik allemaal computer in pes6 is beter geworden * inderdaad * maar naar 1 paar x te spelen tegen de computer word het ook al te simpel ik weet precies wanneer hun die sliding zetten.

kypers moeten echt verander worden ,, vrije trappen is zo goed, want je kunt goed zat scoren je moet het maar goed doen!!

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Adriano is gewoon goed af te stoppen als je goed verdedigd! Niks aan de hand. Als je hem 5 meter geeft scoort ie ja. Maar dat gebeurd ook wel met andere spelers!

14. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    is er al wat bekend gemaakt ?

15. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je met adriano vanaf 20 meter schiet krijg je ook een gegarandeerde rebound.=(

16. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ja altijd, ik vind het niet leuk meer en daarom..

speel ik al een paar weken geen pes6 meer , en sorry ik mis het echt niet..

pes5 vond ik nog beterder ..

Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  17. Ashavan

Ashavan Guest

Dankzij FC Adriano ben ik ook gestopt online te gamen met PES6. Het is niet dat hij moeilijk te verdedigen is ofzo, maar het is zo verdomd saai als je tegenstanders 8 van de 10x met Brazilie of Inter spelen. Het is zelden dat je nog een Manchester of Barcelona tegen komt. Laat staan nog een totaal ander elftal. Het wordt te eentonig en saai zo.

De leukste partij was dat ik mijn tegenstander Spanje koos en ik per ongeluk Hongarije ipv Nederland en dan nog nipt won met 1-0. Dat zijn pas leuke partijen. Helaas zie je die bijna nooit.

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    ja of gewoon klasses (net als in racespellen). Binnen de A-klasse kan je dan tegen topclubs spelen. B-klasse weer iets mindere clubs, etc...
    Nu is het online een grote Adriano show.

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    werkt niet.. want dan speelt niemand meer met inter omdat je simpel weg niet goed hoeft te zijn om een hoge rank te halen, speel je een wedstrijdje met VVV tegen Braziliƫ ben je al verzekert van punten en dan is er niet veel meer aan

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Je krijgt een punt voor de moeite en de lef. Je moet nog steeds de wedstrijd UITSPELEN, dus het punt is niet helemaal gratis.

Maar, ff verder brainstormen ...

Inter wint geeft (1 voor Inter, -1 voor Feyenoord)
    Gelijk spel (0 voor Inter, 1 voor Feyenoord)
    Feyenoord wint (-2 voor Inter, 3 voor Feyenoord)

of zelfs

Gelijk spel (-1 voor Inter, 2 voor Feyenoord)
    Feyenoord wint (-3 voor Inter, 4 voor Feyenoord)

In dit laatste geval ligt er een druk op Inter om dan ook te winnen, terwijl de uitdaging bij de underdog ligt.

Voor de duidelijkheid, de gewichtsfactoren zouden afhankelijk moeten zijn van de sterkte van het team!! (maar dat snapt iedereen wel neem ik aan)

EDIT:

Nog beter zou zijn:

Gelijk spel (-1 voor Inter, 1 voor Feyenoord)
    Feyenoord wint (-3 voor Inter, 3 voor Feyenoord)

Op deze manier worden een geen punten aangemaakt maar alleen verdeeld.

Bij VVV zou zoiets kunnen worden:

Inter wint geeft (1 voor Inter, -1 voor VVV)
    Gelijk spel (-2 voor Inter, 2 voor VVV)
    VVV wint (-5 voor Inter, 5 voor VVV)

Maar bij Barcelona:

Inter wint geeft (1 voor Inter, -1 voor Barca)
    Gelijk spel (0 voor Inter, 0 voor Barca)
    Barca wint (-1 voor Inter, 1 voor Barca)

Of iets dergelijks

Laatst bewerkt: 15 jun 2007

Deel Deze Pagina