1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pro race driver review

Discussie in 'Algemeen' gestart door diazull, 25 mrt 2003.

  1. Lucky Striker X

    Lucky Striker X X-GAMER

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    TDM Race Driver bij DIXONS gespot voor €69,95
     
  2. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    dimensionplus heeft hem ook al voor 60 euro
     
  3. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze ga ik zeer zeker kopen en dan waarschijnlijk op de Box en op de Pc,maar dat ligt eraan hoe goed ik hem zal gaan vinden
     
  4. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist aangeschaft bij Free Record Shop met 4 euro korting (geldkluisje). De titel is DTM racing Driver en niet zoals in het nieuws van XBW Toca Racing Driver. Prijs 69,99 euro :-( ( 65,99 met de korting)
     
  5. Sidereal

    Sidereal Guest

    .

    mod [mr.blond]: Schrijf 20* op een A4 blad: "Ik zal mijn postcount niet opdrijven door compleet nutteloze acties te doen, gewoon punten plaatsen worden gerekend onder nutteloos, ik beloof dit nooit te nimmer nog te doen." ps.: als er fouten inzitten maak je er maar 30* van pps.: je gaat serieus posten of je zal niet meer hoeven posten!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mrt 2003
  6. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool!!!

    Wat ik mij nou heel erg af vraag......kan je iets afstellen aan de auto's???

    Of is het gewoon: auto kiezen--> racen

    En hoe is de multi-player?
    Rij je ook tegen bots?
    Of alleen met zijn 2'en?
    Is er banden slijtage?
    En als je schade hebt, wordt dat dan gerepareerd in de pit straat?
     
  8. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Abolute mustbuy voor mij :9. Maar dan wel op de PC. Dat scheelt toch 25 euro (net een nieuwe pc, vandaar)
     
  9. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook zien liggen. Moet eerst effe wachten op mijn loon, dat ik morgen alshetgoedis heb. Ik gaat hem denk halen bij de Dixons.
     
  10. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    1 : Ja je kan dingen afstellen. Downforce - versnellingen enz.
    2 : AI is van dit spel het beste wat ik tot nu toe gezien heb (ps2 heb ik en de xbox kan alleen maar beter zijn
    3 : Bots? je rijdt races tegen de computer ja. 20 auto's tegelijk op de baan = smullen
    4 : zie 2
    5 : yep en de rest van de auto kan ook stuk.
    6 : nee. in het midden van de weg. net na de eerste bocht.( flauw grapje. Zou wel leuk zijn. Tuurlijk in de pitstraat !
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  11. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM race driver en Thrustmaster stuurtje is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, ik vraag mij zelfs of ze dit getest hebben, de auto is absoluut niet onder controle te houden, ga kijken wat ik nog kan doen met de gevoeligheid van het stuurtje, maar de combinatie is een zeer zware tegenvaller.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  12. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo, multiplayer met bots. Sinds een tijd is dat weer bij een xbox-racegame.
     
  13. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Het was eerst een must have voor mij, maar ik begin nu toch wel te twijfelen of ik hem koop... Toch niet al te veel heel erg positieve reacties... Misschien toch maar voor de pc kopen, aan de andere kant kan ik dan niet vanuit mijn stoeltje racen... toch nog maar ff afwachten
     
  14. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas moet ik je gelijk geven, ik vind het spel tot op dit moment zeer tegenvallen en dan met name de gameplay, zoals ik als zei met een stuurtje is het spel absoluut niet te spelen, heb elke instelling van de gevoeligheid geprobeerd, de auto blijft te nerveus reageren, het geluid en de graphics zijn prima. Bij mij heeft op dit moment RE de voorkeur.

    Ben benieuwd wat WouteR zijn bevindingen/ervaringen zijn.
     
  15. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop 'm binnenkort op de PC te proberen. Ik zat nog te twijfelen om de Xbox versie te kopen, maar in grote lijnen heb ik meer voordeel bij de PC versie (stuurtje, goedkoper, online spelen, grafisch hopelijk beter etc.). Ik hoop echter wel dat ie niet te arcade is zoals RE. De demo was dat in 1e instantie ook maar doormiddel van een handeling mod was dat snel verdwenen. Ik kan haast niet wachten !!!
     
  16. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net een dik uur gespeeld en hij is gewoon fantastisch !!! De besturing is even wennen maar lees vooral eerst eens de handleiding van de game, daar staan heel praktische zaken die je bij het racen zeer goed kunnen helpen.
    De graphics zijn uitermate goed, misschien wel het beste die we ooit hebben gezien van een racegame. Het geluid is eveneeens goed. Verder zijn de races in het begin tamelijk gemakkelijk maar daar zal hopelijk snel verandering in komen denk ik. Je moet trouwens bij je eerste championship 116 punten verdienen om te mogen doorgaan naar de volgende mode.
    Verder heb je een enorm snelheidsgevoel en is het keitof racen tegen de tegenstanders. 't Is wel spannend om met de kop de duels aan te gaan. Kortom DTM is de max !!!
     
  17. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, jij hebt het spel dus! maar wil jij a.u.b uitsluitsel geven over of je de mogelijkheid hebt om met multiplay (dus bijv. met 2 vrienden, in totaal met 3'en) tegelijk met bots te rijden? of zit je dan alleen maar met zijn 3'en op de baan?
     
  18. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag voor nickske, speel je met controller of stuurtje, indien met stuurtje welke?
     
  19. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon met de controller.
     
  20. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm gisteren ook gekocht. Ik kon het gewoon niet laten :9

    Heb het gisteren ongeveer een half uurtje gespeeld. Eerste indruk:

    Graphics:
    Mooi, maar niet zo mooi als de graphics van RE. Wel zeer gaaf is dat je nu dus eindelijk een race game hebt met een in-car view :D

    Geluid:
    Zeer goed. Dit keer geen verkouden muggen of stotterende stofzuigers, maar gewoon brullende machines en de Dali's stonden enorm te genieten 8)

    Gameplay:
    Kan ik na een half uurtje spelen natuurlijk nog niet zo heel veel over zeggen, maar ik baalde ervan dat ik gisteren niet meer tijd had om te spelen zo lekker rijdt de game. In het begin zul je even moeten wennen aan het sturen... je moet beheerst sturen en niet vol naar links of rechts want dan sta je in no-time achterstevoren op de baan en ligt je auto in puin. Ook een briljant iets is het schademodel... heb gisteren gewoon ff bewust mezelf te pletter gereden tegen een betonnen muur en het is echt meesterlijk om te zien hoe ieder schroefje, stickertje en wieltje door het scherm stuitert.

    Hopelijk heb ik dit weekend wat meer tijd om te gamen, want het spel is echt meesterlijk.

    P.S. Even voor de duidelijk, ik heb dus ook RE gespeeld maar die heb ik uiteindelijk terug gebracht, omdat ie gewoon VEEL te arcade naar mijn zin is.
     

Deel Deze Pagina