1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pro race driver review

Discussie in 'Algemeen' gestart door diazull, 25 mrt 2003.

  1. Lucky Striker X

    Lucky Striker X X-GAMER

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx nickske & De Maki

    jullie hebben me overtuigd
    hoeveel koste die eigenlijk?

    volgens mij is die overal €70 ipv €60 zoals andere (nieuwe) games
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik ga hem vanmiddag ophalen (had 'm besteld)...moet zo naar school...om kwart voor 11...en hij zou tussen 10 en 11 binnenkomen bij de plaatselijke cd-winkel..kben om 2 uur weer thuis..dus dan haal ik 'm snel op en dan racen!!!!!!

    waaaa wat heb ik een ongelofelijke zin in da spel!! 8) 8) 8)

    echt masterlijk
     
  3. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0

    Kan iemand hier antwoord op geven??!!!!

    Vraag het mij namelijk ook erg af....
     
  4. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry nog niet getest

    Heb 'm voor €70,- bij de FRS gekocht.
     
  5. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu ook :)

    bij de MediaMarkt gekocht voor €64,95
     
  6. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    OK hij is dus veel beter enzo dan RE?
    Want dat vintik zo een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend (thnx pjotr) spel... en ik heb ook alle mogelijke bugs daarmee... ik kan dreammode amper opstarte... na de eerste race moek alweer op nieuw... ik baal echt dattik die gekocht heb... Gewoon 65€ verneukt...
    Maar ok ontopic...
    Dus voor de mensen die 'm al hebben ff een vragie... zijn jullie het eens met de positieve reacties van Nickske en De Maki?
    Alvast bedankt!
     
  7. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, mijn mening heb ik al eens gegeven over RE en ik vind het ook een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend (credits 2 pjotr :+) spel.

    Wat ik gewoon sowieso al een heel verbetering vind t.o.v. RE is het realisme. OK het is natuurlijk nog niet helemaal op en top simulatie, maar in DTM:
    - kun dus wel je wagen afstellen;
    - moet je wel afremmen voor bochten;
    - heeft schade aan je auto wel invloed op het rijgedrag van de auto;
    - enz.
     
  8. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb re nooit gespeeld maar heb sinds een paar uurtje dtm racer en dat is mij zeer goed bevallen, je kan je wagen afstellen als je dat leuk vind en de ai is ook erg goed, ik had gehoord dat je je bij de xbox versie wel kon kwalificeren maar dat heb ik nog niet ontdekt, dus als iemand anders die hem al heeft weet hoe het moet, tell me......
     
  9. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nou met bots racen in de multiplayer of niet???
     
  10. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    he mensen,

    tijdje geleden dat ik hier wat gepost heb!!

    toch dit spel aangeschaft.

    prima game. Behoorlijk uitgebreid en verbeterd tov de ps2 versie.

    graphics zijn goed auto's zien er prima uit en het geluid is hoogst waarschijnlijk het beste dat ik ooit in een racespel heb gehoord. (en ja beter dan de Sony GT reeks.)
    alleen je kan merken dat je met een simulator te maken door de besturing. Je moet om de auto een realistisch rijgedrag te geven met milimeters sturen (ik gebruik gewoon een controler) geef je een hengst aan de stick dan knalt de auto met een onrealistische beweging naar links of rechts.

    straks volgt er meer!!

    bye bye;) ;) ;)
     
  11. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op mijn vraag, alstublieft??
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik heb het spel vanmiddag gekocht..en ligt het nou aan mij of is het keisimpel...ik werd elke race in m'n 1ste TOCA seizoen 1ste!! je kan gewon rustig de bocht insturen en dan win je 'm...en ik kan niet kwalificeren..ik had ergens gelezen dat je da wel kon...maar ik heb me nog geen 1 keer kunnen kwalificeren..ik begin meteen met de race :confused:

    verder een schitterend spel, maar in mijn ogen vrij simpel :confused:
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ja je kunt met 6 bots in MP spelen
     
  14. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    he rivanov heb je de moeilijkheidsgraad op 100% gezet.

    btw het spel zal wel een progressieve moeilijkheidsgraad hebben. Oftewel hoe verder je komt des te moeilijker het wordt.

    bye bye
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559

    als je een career begint kun je da toch niet instellen??

    en ik bedoel ook da je heel simpel de bochten in kan sturen..ik had het iets moeilijker verwacht..en als je gewoon keilaat vol in de remmen gaat dan glij je de andere voorbij en dan heb je ze ingehaald..:confused:
     
  16. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ben er achter gekomen dat de moeilijkheidsgraad tot 110% gezet kan worden en dan wordt het wel een grotere uitdaging. Tevens heb ik idd gemerkt dat je niet kan kwalificeren in de career-mode alleen in de free-practice, beetje vreemd of niet?

    Oh en wat betreft die bochten in gaan. we moeten even wachten tot we straks wat straatversie auto's geunlocked hebben, kijken hoe die rijden. want in het begin heb je wel te maken met auto's die een geweldige wegligging hebben. (mijn mini begon bij hoge snelheid al aardig te glijden.)

    en wat een geluid zit er in dit spel daarom is het het aanschaffen alleen al waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D

    bye bye
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ja want op dtmracedriver.com staat dit:

    maar dat zijn denk ik die testruns die je moet maken voor da team voorda je mee mag doen?? of zie ik dat verkeerd...want anders zie ik ok geen kwalificaties :confused: (alleen bij Free-race jah)

    maar ik denk dat da die testruns zijn...zoals je in het begin had van je career met die Lexus IS 200...want er staat ook : je moet je voor elke race kwalificeren om mee te doen aan de KAMPIOENSCHAPPEN duzz...

    anders weet ik het ook niet

    in de careermode?? ben ik zo scheel dan? want ik heb da niet gezien...in het begin..

    please explain
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  18. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    nope alleen in free-run kan je die verstellen tot 110% Misschien dat dit ook voor de career is??

    bye bye
     
  19. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al gevraagd is (sorry anders), maar is de AI niet zo verschrikkelijk irritant als bij RE? Dus niet dat als jij langzaam rijdt de computer dat automatisch ook gaat doen en dat de computer bijna altijd het voordeel hebt als je ertegenaan botst? misschien beetje onduidelijk zo, maar de mensen die RE hebben gespeeld zouden wel moeten weten wat ik bedoel
     
  20. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope die irritante catch-up (officiële benaming voor wat je beschrijft ;)) optie heeft dit spel gelukkig niet. Als je goed bent, kun je echt met flinke voorsprong winnen, maar als je een keer een echt goeie schuiver maakt en diep het grind in gaat is het verdomd lastig om nog aansluiting te vinden.

    Ohjah, nog ff een tip: "Een race win je niet in de eerste bocht, maar kun je daar wel verliezen. Hiermee bedoel ik te zeggen dat je moet zorgen dat je bij de start niet in het gedrang je auto aan barrels rijdt, want dan heb je daar dus echt de rest van de race last mee.
     

Deel Deze Pagina