1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pro race driver review

Discussie in 'Algemeen' gestart door diazull, 25 mrt 2003.

  1. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn vast en zeker wel ergens cheats te vinden op het I-net
     
  2. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee dus.... De cheats zijn op elke Xbox/exemplaar van het spel anders. Staat in het boekje van DTM *er staat dan dus ook persoonlijke code in die je als je codes wilt kopen door moet geven.

    persoonlijk vind ik deze manier van geld verdienen erg zielig maar goed...
     
  3. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet ook geen code's gebruiken, gewoon lekker zelf doen is veel vetter!

    ik vind de replay funcutie ook matig, je kan niet van auto wisselen of terugspoelen:'-(
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    nee inderdaad..want als ik de replay wil gebruiken in Multiplayer kan ik niet switchen naar de auto van die maat van mij...

    redelijk jammer...want zo kun je alleen je eigen auto zien :{
     
  5. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Beste Offtrack,

    Bedankt om je te registreren voor updates van DTM Race Driver. Hier zijn jouw twee gratis cheats:

    EFFECT CHEATCODE
    Realistische handling SIM
    Verbeterde schade DAMAGE


    Om de cheats te activeren:
    Ga naar de 'Bonus' sectie in het spel menu en geef hier de code in bi! j de "Enter Bonus Code". Rond je invoer af door op de return icoon aan het einde van de lijst met letter te klikken. De codes zijn ingeschakeld wanneer er een vinkje verschijnt in het "Activate Bonus" gedeelte.

    Met vriendelijke groeten,
    Joy Armitage
    Code M Team
    codem@codemasters.com


    Deze codes zijn die gratis codes. maar als je er voor betaald, dan krijg je codes die voor iedereen verschillend zijn? Of niej?
     
  6. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie review man! Toppie! :cool: Ik vind hem cker niet te lang nee en hij leest lekker (= een van de weinige keren dat ik een review helemaal lees)
     
  7. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien ligt het wel aan het feit dat als je een test-rit maakt en de een beetje snel aflegt je dan meer boven aan staat? ik heb nu 2 races gereden en ik heb de eerste keer geen testrit gemaakt en stond toen een beetje achteraan. de 2e race heb ik wel een paar ronden gereden met test-rit. en ik stond derde?!!
     
  8. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    precies dat had ik dus ook, testrit gedaan en meteen bij de eerste 5, toen deed ik een paar keer geen testrit en stond ik 11e!
     
  9. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    of het ook echt zo is weet ik niet! want met 2 races gereden kan ik nog niet zeggen of het klopt!!
     
  10. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat het klopt, heb er al wat meer gereden, heb nu 3 van kampioenschappen van het 2e rijtje gedaan
     
  11. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je trouwens tussen de kampioenschappen door ook nog saven??
     
  12. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt soms een schermpje te zien of je voortgang wil saven, maar er is niet een save knop of zo, wel jemmer want je moet doorgaan tot dat je zo'n save mogelijkheid krijgt
     
  13. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat dan steeds na een vast aantal races? na 2 of 3 races?

    en weet je wat ik wel jammer vindt is dat de races allemaal heel kort zijn 3 rondjes! of wordt dit in andere kampioenschappen meer????
     
  14. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het vast is maar schommelt tussen 2/3 races, en de races worden misschien iets langer maar niet zo veel, helaas:mad:
     
  15. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    dat snap ik nou niet he! hebben ze een game die realisme nastreeft en dan gaan ze races houden van 3 rondjes!! dat heb ik nog nooit gezien! 12 of meer ofzo komt meer in de richting!!
     
  16. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ja jammer he, maar bij free race kan je heel veel rondjes rijden en ook de tegenstand aanpassen, en het weer, heb nog bijna geen regen gezien, helaas want dat is wel vet!
     
  17. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dan!! nu is mijn dag weer helemaal goed ( op het weer na dan!) ik moet nu nog tot 22:00 uur werken en dan kan ik naar huis gamen!!!!
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    die 2 gratif cheats heb ik nu ook aangevragen...kzal dalijk s kijken of ze iets helpen....met die realistische handling en die damage..
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    regen is wel geinig...die auto's glijden best wel alle kanten op als je te lomp rijd :D
     
  20. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gemerkt dat je met die Lexus in het begin niet de cheat code SIM moet gebruikten zonder stuurtje!! zwaar iri! de auto glibbert alle kanten op (met droog zonnig weer) echt iritant! een voordeel is mischien wel dat je scherper kan sturen!
     

Deel Deze Pagina