1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pro race driver review

Discussie in 'Algemeen' gestart door diazull, 25 mrt 2003.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    werkt die code SIM echt? rijd het echt wat realistischer? of merk je er niets van..want ik heb net de code aangevragen en gekregen..maar kan nog neit testen want m'n ouders zitten nog ff tv te kijken maar die zijn zo weg duzz :D

    dan kank het ff testen :9
     
  2. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    je merkt wel duidelijk het verschil, maar om nou te zeggen dat het dan realistischer aanvoelt! nee! niet met de controler in ieder geval! zoals ik al zei, de auto slingert maar een beetje over de weg, als of je aan het dweilen bent!
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    dalijk maar 's ff kijken dan...
     
  4. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee ben benieuwd. Ik het hoor het nog wel.
    Ik had ook nog een vragie.
    Zitten bij de Lola kampioenschappen de tracks Buenos Aires en Brasiliè erbij?? Bij Toca(psx) waren dat 2 lekkere circuits omdat er veel snelle bochten in zaten
     
  5. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry Bombermania

    maar zo ver ben ik nog niet
    na het weekend zal ik je vraag wel kunnen beantwoorden denk ik ;)
     
  6. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    he mbt de moeilijkheidsgraad. in de tweede prive uitdaging (die met de TVR) stuitte ik toch al op wat meer tegenstand. Potvrr pas na vijf keer proberen had ik die bak te pakken.
     
  7. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    net even de SIM code uitgeprobeerd. En idd zoals hierboven vermeld NIET gebruiken met de controler auto is dan niet te besturen. Ze moeten eigenlijk daar een tegenovergestelde code voor hebben. DAMAGE code die wou ik wel hebben want dan komt de schade wat snellen (lees realistischer)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    heb alleen nog maar de SIM code gebruikt..nogniet de DAMAGE...doek dalijk wel ff

    maar hij slingert echt met de SIM!!!!! :{
     
  9. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister avond nog zitten spelen met DTM! en ik heb in een race een paar keer flink zo'n peugeot geramt! en die kerel schelden na de race!! :)) echt lachen! i love this game!!!
     
  10. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt me wel op dat je die privé uitdagingen krijgt nadat je een bepaald kampioenschap heb gehaald. Bijv.
    De eerste kampioenschap die je moet doen kan je daarna tegen zo'n mini racen. Maar als daarna de Alfa cup kiest kan je tegen een Corvette racen, maar als je de pacific ofzo kiest moet je weer tegen een andere wagen racen in een 1 om 1. Vind ik wel raar, want zo krijg ik nooit alle auto's omdat ik al na 3 kampioenschappen doorga naar de DTM klasse.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ja ik vind dat je redelijk snel door de kampioenschappen gaat...ik had 3 kampioenschappen gewonnne...de TOCA, de Alfa GTV Cup en de NEC (met de Saab 9-5) en toen kon ik al door naar de DTM (waar ik nu voor het 2de jaar inzit...was het 1ste jaar kampioen geworden met de Astra en nu heb ik gewoon nog een jaar gedaan in de Mercedes van het 24h team...nu ben ik teamgenoot van Christian Albers :D en ik heb er een teamgenoot bijgekregen..die gladjanus Nick Landers
     
  12. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    jah die gast kan ik ook echt niet uitstaan, later krijg je ook nog je broer er bij, is wel lache maar het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    krijg je je broer ook echt als teamgenoot? want ik ben 'm alleen onder een interview tegengekomen in de pits straat en toen werd Ryan boos op 'm gehehe

    "Baby-brother talk"
     
  14. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ook de ps2 versie en de xbox versie.

    Is het de moeite waard om de xbox versie nog aan te schaffen als je de ps2 versie hebt.

    Is de pop up minder en is er meer detail aan de banen toegebracht want ik vind de ps2 versie erg leeg.
     
  15. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    neej hij is niet je team genoot mij hij rijdt wel in het zelfde kampioenschap, die ene waar je met een corvette op europeese circuit's, weetr de naam nu ff nniet, zoek dat vanaaf wel ff op.
     
  16. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    De popup is (voor zover ik kan zien) weg en het is zeker de moeite waard om hem voor de xbox aan te schaffen. alleen al voor de framefrate die netjes constant blijft.
    Ik zou de ps2 versie eerst verkopen.Heb ik ook gedaan.
     
  17. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand wat je met het prijzengeld kan doen dat je wint? Ik heb namelijk al heel wat gewonnen :9!
     
  18. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik een goede vraag want ik zou het ook niet weten! ik heb nu al meer dan 1 miljoen dollor ofzo!! en ik kan er op het eerste oog niks mee!!!
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    gehehe mischien als je dalijk kampioen bent dat je dan manager word en dat je dan mensen moet kopen en een auto enzo...haha weet ik veel..zou wel een leuke bonus zijn :D ;)
     
  20. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox versie is grafisch beter. Van verdere verbeteringen (meer auto's) werk je weinig. Je verliest wel de mogelijkheid om de controller-gevoeligheid in te stellen (en de mogelijkheid om met een fatsoenlijk force-feedback stuur te spelen). De replay schokt wat minder, maar is nog lang niet op 't niveau van GT3. Je kunt ook niet meer car setups saven dan op de PS2.

    Ik heb zelf e30 (meen ik) bijbetaald bij 't inruilen van de PS2 versie voor een Xbox versie.
     

Deel Deze Pagina